Türkiye A Milli Voleybol Takımı Haberleri

Türkiye İtalya voleybol maçı ne zaman, saat kaçta? Türkiye İtalya maçı hangi kanalda?

Türkiye İtalya voleybol maçı için heyecanlı bekleyiş devam ediyor. Filenin Sultanları, Cezayir’in ev sahipliğinde yapılan 19. Akdeniz Oyunları’nda final maçına çıkacak. Peki Türkiye İtalya voleybol maçı ne zaman, saat kaçta? Türkiye İtalya maçı hangi kanalda? Konuya ilişkin detaylar haberimizde...

Spor 04-07-22 15:49

Türkiye Hollanda kadın voleybol maçı ne zaman? Türkiye Hollanda maçı saat kaçta, hangi kanalda? İşte canlı yayın bilgileri!

Türkiye Hollanda kadın voleybol maçı için heyecan dorukta. Filenin Sultanları, FIVB Milletler Ligi’nin 3. haftasında Kanada ile karşı karşıya geldi. Mücadele 3-1 Kanada'nın üstünlüğüyle sona erdi. Filenin Sultanları, bu maçın ardından Hollanda ile kozlarını paylaşacak. Peki Türkiye Hollanda kadın voleybol maçı ne zaman? Türkiye Hollanda maçı saat kaçta, hangi kanalda? İşte Voleybol Kadınlar Milletler Ligi maçının canlı yayın bilgileri...

Spor 29-06-22 15:26

Zehra Güneş, sosyal medyayı salladı! Ukraynalı rakibine şans tanımadı...

Son dakika haberleri: Voleyboldaki performansıyla adından söz ettiren milli voleybolcu Zehra Güneş, güzelliğiyle Yuliya Gerasimova'yı geride bıraktı. Ukraynalı ünlü voleybolcu Yuliya Gerasimova milli yıldız Zehra Güneş'in yanında sönük kaldı. İkilinin başarıları ve güzellikleri dünya basınında manşet oldu. İşte detaylar...

Spor 24-06-22 22:45

Filenin Sultanları Belçika'yı yendi! Belçika'yı yendiler

A Milli Kadın Voleybol Takımı, FIVB Milletler Ligi'nin ilk haftasının son maçında Belçika'yı 3-1 mağlup etti. Öte yandan Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Ankara Spor Salonu’nda düzenlenen maçı tribünden izledi.

Spor 05-06-22 21:52

Türkiye Portekiz voleybol maçı ne zaman? Türkiye Portekiz maçı hangi kanaldan yayınlanacak?

Türkiye Portekiz voleybol maçının tarihi, saati ve canlı olarak hangi kanalda ekrana geleceği CEV 2022 Avrupa Altın Ligi A Grubu'ndaki ikinci maçında Portekiz'i 3-1 yenen A Milli Erkek Voleybol Takımı'mızın başarısı sonrası merak konusu oldu. Vatandaşlar internette; Türkiye Portekiz voleybol maçı ne zaman? Türkiye Portekiz maçı hangi kanaldan yayınlanacak? soru ve konu başlıklarını araştırıyor. İşte detaylar...

Spor 05-06-22 10:54

TVF Başkanı Üstündağ'dan Dünya Şampiyonası müjdesi!

Türkiye Voleybol Federasyonu (TVF) Başkanı Mehmet Akif Üstündağ, A Milli Erkek Voleybol Takımı'nın 1998 yılından bu yana ilk kez 2022'de düzenlenecek olan Dünya Şampiyonası'nda mücadele edeceğini açıkladı.

Spor 20-09-21 20:05

Filenin Efeleri, son 16 turunda kaybetti

Avrupa Voleybol Şampiyonası'nda heyecan devam ediyor. Filenin Efeleri çeyrek final bileti için son 16 turunda Sırbistan'a karşı mücadele verdi. Filenin Efeleri, son 16 turunda Sırbistan'a setlerde 3-2 kaybetti ve Avrupa Voleybol Şampiyonası'na veda etti.

Spor 13-09-21 00:30

Eda Erdem Dündar tarihe geçti

Milli voleybolcu Eda Erdem Dündar, Avrupa Şampiyonası'nda en iyiler arasına girdi. Son dört Avrupa Şampiyonası'nda en iyi orta oyuncu unvanını elde eden Eda, bunu başaran ilk sporcu oldu.

Spor 08-09-21 23:20

Filenin Efeleri, Finlandiya'ya kaybetti! Yeni rakip Sırbistan

Filenin Efeleri, Finlandiya'ya 3-2 mağlup oldu. Filenin Efeleri, Son 16 Turu'nda Sırbistan ile karşılaşacak.

Spor 08-09-21 23:19

Milliler, 34 yıl sonra kalesinde 6 gol gördü

A Milli Futbol Takımı, Hollanda karşısında yediği 6 golle, 14 Ekim 1987 tarihinde İngiltere'ye kaybedilen 8-0'lık maçtan sonra kalesinde 6 gol gördü.

Spor 08-09-21 10:43

Filenin Efeleri, Hollanda'ya 3-1 mağlup oldu

Avrupa Voleybol Şampiyonası'nda A Milli Erkek Voleybol Takımımız, Hollanda'ya mağlup oldu.

Spor 06-09-21 23:10

Filenin Efeleri 3'te 3 yaptı

A Milli Erkek Voleybol Takımı, Avrupa Şampiyonası'ndaki üçüncü maçında Kuzey Makedonya'yı 3-0 mağlup ederek 3'te 3 yaptı ve gruptan çıkmayı garantiledi.

Spor 05-09-21 16:11

Filenin Sultanları İstanbul'a geldi

2021 CEV Avrupa Şampiyonası'nda bronz madalya kazanan A Milli Kadın Voleybol Takımı, yurda döndü.

Spor 05-09-21 15:17

Filenin Efeleri yoluna firesiz devam ediyor

A Milli Erkek Voleybol Takımı, Avrupa Şampiyonası C Grubu'ndaki ikinci maçında İspanya'yı 3-1 yendi. Filenin Efeleri gruptaki ikinci maçından da galibiyetle ayrıldı.

Spor 03-09-21 19:32

Türkiye-Sırbistan voleybol maçı ne zaman, saat kaçta ve hangi kanalda? (Filenin Sultanları yarı finalde)

Türkiye voleybol yarı final maçı için milyonlar nefesini tuttu. Avrupa Şampiyonası'nda Filenin Sultanları rüzgar estirmeye devam ediyor. Geçtiğimiz akşam Fransa ve Sırbistan arasındaki mücadelede galip gelen taraf Sırbistan olunca 7’de 7 galibiyetle tarih yazan ay-yıldızlı takımın rakibi de belli oldu. Peki, Sırbistan-Türkiye voleybol yarı final maçı ne zaman, hangi gün ve saat kaçta oynanacak?

Spor 03-09-21 11:09

Filenin Efeleri, zaferle başladı!

2021 Avrupa Şampiyonası'ndaki ilk maçında A Milli Erkek Voleybol Takımımız Rusya'yı mağlup etti.

Spor 02-09-21 19:15

Filenin Sultanları, yarı finalde Sırbistan ile eşleşti

2021 Avrupa Voleybol Şampiyonası çeyrek finalinde son Avrupa şampiyonu Sırbistan, Fransa'yı 3-1 yendi; yarı finalde, A Milli Kadın Voleybol Takımımızın rakibi oldu. Filenin Sultanları ile Sırbistan, 3 Eylül'de finale çıkma mücadelesi verecek.

Spor 01-09-21 22:53

TRT maç sonu 'İzmir Marşı' coşkusunu göstermedi iddiası olay oldu! Peş peşe tepkiler

Türkiye A Milli Kadın Voleybol Takımı Avrupa Voleybol Şampiyonasında Polonya'yı 3-0 yenerek adını yarı finale yazdırdı. Milli takımın maçın ardından İzmir Marşı ile zafer sevincini yaşadığı anların TRT'de yayınlanmadığı iddiası sosyal medyada gündem oldu. TRT'den konuya ilişkin yapılan açıklamada ise görüntülerin Bulgaristan yayıncı kuruluşundan alınarak olduğu gibi aktarıldığı vurgulandı.

Haber 01-09-21 15:10

Türkiye 3-0 Polonya (Maç sonucu)

Filenin Sultanları, Polonya'yı 3-0 yenerek Avrupa Şampiyonası'nda yarı finale yükseldi.

Spor 31-08-21 21:57

Türkiye Polonya voleybol maçı ne zaman, saat kaçta? Türkiye Polonya çeyrek final maçı hangi kanalda?

Türkiye ve Polonya voleybol maçının tarih ve saati merak ediliyor. CEV Avrupa Voleybol Şampiyonası'nda A Milli Kadın Voleybol Takımı'mız çeyrek final Polonya ile karşı karşıya gelecek. Milli takımız ile Polonya arasındaki maçın yayınlanacağı kanal da merak konusu. Peki Türkiye Polonya voleybol maçı ne zaman, saat kaçta? Türkiye Polonya çeyrek final maçı hangi kanalda? İşte ayrıntılar...

Spor 31-08-21 20:06

Türkiye 3-1 Çekya (Maç sonucu)

2021 Avrupa Kadınlar Voleybol Şampiyonası'nda A Milli Kadın Voleybol Takımı, Çekya'yı mağlup ederek çeyrek finale yükseldi.

Spor 29-08-21 19:19

Bedirhan Bülbül: Rusya maçında iyi şeyler yapacağız

A Milli Erkek Voleybol Takımı oyuncusu Bedirhan Bülbül, Avrupa Şampiyonası’ndaki ilk maçları olan Rusya karşılaşmasında iyi şeyler yapacaklarını söyledi.

Spor 29-08-21 11:07

Hollanda 0-3 Türkiye (Maç sonucu)

Filenin Sultanları, 2021 CEV Kadınlar Avrupa Şampiyonası D Grubu beşinci maçında karşılaştığı Hollanda'yı da yenerek 5'te 5 yaptı ve grubunu lider tamamladı.

Spor 24-08-21 19:00

Türkiye Hollanda voleybol maçı hangi kanalda? Filenin Sultanları 5. maçında!

Üst üste aldığı galibiyetlerle CEV Avrupa Voleybol Şampiyonası’nda D Grubunda 4’te 4 yapan Filenin Sultanları, Hollanda ile 5. maçına çıkıyor. Türkiye’nin Hollanda ile oynayacağı mücadele, Türkiye’den de canlı takip edilecek.

Spor 24-08-21 17:09

Türkiye 3-0 Finlandiya (Maç sonucu)

A Milli Kadın Voleybol Takımı 2021 CEV Kadınlar Avrupa Şampiyonası D Grubu dördüncü maçında Finlandiya ile karşı karşıya geldi. İlk 3 maçını kazanan milliler 4'te 4 yaparak dünya gündemine oturdu. İşte detaylar...

Spor 23-08-21 21:52

Sultanlar 4'te 4 peşinde! Rakip Finlandiya

A Milli Kadın Voleybol Takımı 2021 CEV Kadınlar Avrupa Şampiyonası D Grubu dördüncü maçında Finlandiya ile karşı karşıya gelecek. Grupta çıktığı ilk 3 maçında da rakiplerini mağlup etmeyi başaran Filenin Sultanları dördüncü maçında da mutlak galibiyet istiyor.

Spor 23-08-21 15:39

Türkiye 3-0 İsveç (Maç sonucu)

2021 Avrupa Kadınlar Voleybol Şampiyonası D Grubu üçüncü maçında İsveç'i 31-29, 25-21 ve 25-11'lik setlerle 3-0 mağlup eden Türkiye, gruptaki üçüncü maçından da galibiyetle ayrıldı.

Spor 22-08-21 19:04

Türkiye-Ukrayna maçında korku dolu anlar!

A Milli Kadınlar Voleybol Takımımızın Avrupa Şampiyonası'nda gruplarda oynadığı Ukrayna maçında ikinci sette durum 13-13'ken mücadelenin başhakemi Ksenija Jurkovic fenalaştı. Doktorlar tarafından anında müdahale edilen Jurkovic, karşılaşmaya devam edemedi.

Spor 20-08-21 22:38

Filenin Sultanları şov yaptı

A Milli Kadın Voleybol Takımı, CEV Avrupa Voleybol Şampiyonası D Grubu'ndaki ikinci maçında Ukrayna'yı 3-0 yendi ve 2'de 2 yaptı.

Spor 20-08-21 22:19

Filenin Sultanları galibiyetle başladı!

A Milli Kadın Voleybol Takımımız, Avrupa Voleybol Şampiyonası’ndaki ilk maçında Romanya'yı 1-0 geri düşmesine karşın 3-1 yendi ve turnuvaya galibiyetle başladı.

Spor 18-08-21 22:28

A Milli Kadın voleybolcular Romanya'ya gitti

A Milli Kadın Voleybol takımımız Avrupa Şampiyonası için Romanya'ya gitti.

Spor 17-08-21 07:32

Ayça Aykaç: Tek odak noktamız Avrupa Şampiyonası

A Milli Kadın Voleybol Takımı oyuncusu Ayça Aykaç, "Şimdi tek odak noktamız Avrupa Şampiyonası. Elimizden geleni en iyi şekilde yapıp, son topa kadar mücadele edeceğiz ve maç maç düşüneceğiz" diye konuştu.

Spor 14-08-21 12:28

İlkin Aydın: Madalya ile dönmek istiyoruz

A Milli Kadın Voleybol Takımı oyuncusu İlkin Aydın, Avrupa Şampiyonası'ndan madalya ile dönmek istediklerini söyledi.

Spor 12-08-21 14:08

Filenin Sultanları'nın Avrupa Şampiyonası kadrosu belli oldu

2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları'nda sergilediği performans ile tarihinde ilk kez çeyrek final oynama başarısı gösteren A Milli Kadın Voleybol Takımı'nın Avrupa Voleybol Şampiyonası'nda mücadele edecek kadrosu açıklandı.

Spor 11-08-21 14:35

Voleybolcu Ebrar Karakurt kimdir? Ebrar Karakurt kaç yaşında ve nereli?

2020 Tokyo Olimpiyatları’nda gururumuz olan A Milli Kadın Voleybol Takımı, tarih yazmaya devam ediyor. Takımın yıldızlarından Ebrar Karakurt ise sosyal medyada büyük ilgi gördü. Sempatik hareketleri ve performansıyla öne çıkan Ebrar Karakurt’un kim olduğu ise merak ediliyor. Erken yaşta spora ilgi duymaya başlayan Karakurt, genç yaşına rağmen takımın yıldızları arasında yer alıyor. Peki, Ebrar Karakurt kimdir?

Spor 03-08-21 09:22

A Milli Kadın Voleybol Takımımız Güney Kore ile eşleşti!

A Milli Kadın Voleybol Takımımız, Tokyo 2020 Olimpiyat Oyunları çeyrek finalinde Güney Kore ile eşleşti.

Spor 02-08-21 17:52

Korkutan pozisyon! Filenin Sultanları maçta kafa kafaya çarpıştı

Filenin Sultanlar B Grubu son maçında Rusya ile karşı karşıya geldi. Maçın son setinde yürekleri ağza getiren bir olay yaşandı. İki sporcumuz kafa kafaya çarpıştı. İşte detaylar...

Spor 02-08-21 11:46

MAÇ SONUCU : Rusya 2-3 Türkiye

Filenin Sultanları, B Grubu'ndaki son maçında Rusya Olimpiyat Komitesi'yle karşı karşıya geldi. Rusya'yı 3-2 mağlup eden milliler grubu 3. olarak tamamladı.

Spor 02-08-21 10:52

Filenin Sultanları tarihte ilk kez gruptan çıktı

2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları'nda Türkiye Kadın Milli Voleybol Takımı B Grubu 4. maçında Arjantin'ini 3-0 yenerek tarihte ilk kez gruplardan çıkmayı garantiledi.

Spor 31-07-21 09:52

Maç Sonucu| Türkiye - Arjantin: 3-0

Tokyo 2020'de A Milli Kadın Voleybol Takımımız 4. maçında Arjantin ile karşı karşıya geldi.

Spor 31-07-21 08:34

A Milli Voleybol Takımı, ABD'ye 3-2 mağlup oldu

Tokyo 2020'deki ilk maçında Çin'i set vermeden geçip ardından İtalya'ya mağlup olan A Milli Kadın Voleybol Takımımız, dünya 1 numarası ABD karşısında 2-0 geriden 2-2'lik set sonucunu yakalamasına rağmen karar seti neticesinde rakibine 3-2 mağlup oldu. Olimpiyatlarda ABD'den ilk kez set alan takım olan Filenin Sultanları, karşılaşmadan 1 puan da elde etmeyi başardı.

Spor 29-07-21 16:16

Filenin Sultanları 1 numaraya karşı

A Milli Kadın Voleybol Takımı, 2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları B Grubu'nda bugün FIVB dünya sıralamasının ilk sırasındaki ABD ile karşı karşıya gelecek.

Spor 29-07-21 13:47

Bu kez olmadı! Türkiye, İtalya'ya 3-1 mağlup oldu

A Milli Kadın Voleybol Takımı, 2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları'ndaki ikinci maçında İtalya'ya 3-1 mağlup oldu.

Spor 27-07-21 10:30

Türkiye - İtalya A Milli Takım voleybol maçı ne zaman, saat kaçta, hangi kanalda?

A Milli Kadın Voleybol Takımı, 2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları'nda B Grubu ilk maçında son olimpiyat şampiyonu Çin'i 3-0 mağlup ederek oyunlara galibiyetle başladı. Filenin Sultanları, bir sonraki karşılaşmada İtalya ile karşı karşıya gelecek. Peki, Türkiye - İtalya maçı ne zaman oynanacak? Karşılaşma saat kaçta ve hangi kanalda yayınlanacak?

Spor 27-07-21 08:46

Aslıhan Gürbüz'den Eda Erdem Dündar paylaşımı

A Milli Kadın Voleybol Takımımız, Tokyo 2020'deki ilk maçında son Olimpiyat şampiyonu Çin'i 3-0 mağlup etti. Gündem olan başarının ardından Aslıhan Gürbüz'den Eda Erdem Dündar paylaşımı geldi.

Magazin 26-07-21 14:01

Tokyo'da ikinci günün Türkiye raporu

Türkiye, 2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları'ndaki ilk madalyalarını tekvandoda Hakan Reçber ve Hatice Kübra İlgün ile aldı. Türkiye adına bir sevindirici haber de A Milli Voleybol Takımı'ndan geldi.

Spor 25-07-21 18:04

Tuğba Şenoğlu: Biz de güçlü bir takımız

A Milli Kadın Voleybol Takımı'nın önemli isimlerinden Tuğba Şenoğlu, "Olimpiyatlarda güçlü rakiplerimiz var, ancak biz savaşacağız. Her şey iki takımın günlük performansına bağlı. Takımlar çok güçlü ve iki takımdan biri kazanacak. Biz de güçlü bir takımız" dedi.

Spor 22-07-21 11:03