SPOR

İşte Burak Yılmaz'ın ölümden döndüğü kaza!

Trabzonspor’un Kasımpaşa ile deplasmanda oynadığı karşılaşma sonrası İstanbul’da kaza geçiren Burak Yılmaz'ın Sarıyer’de ölümden döndüğü anlar güvenlik kamerasına böyle yansıdı.

Burak Yılmaz geçirdiği kaza sonrası Instagram hesabından şu ifadeleri kullanmıştı:

“Geçirmiş olduğum trafik kazasını herhangi bir yaralanmaya ve can kaybına neden olmaksızın atlattığım için şükrediyorum. Maddi hasarlı trafik kazası gereği tüm yasal işlemler tamamlandı. Geçmiş olsun dileklerini ileten ve benim için dua eden herkesten Allah razı olsun...”

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 30 yorum
gebersin gitsin . çokta umrumdaydı.
lan adamı birtürlü öbürtarafa TRANSFER EDEMEDİK orası bile kabul etmiyor bu mu koskocaman millitakımın unutulmayacak forfetleri 1 CELENK 2 BIRAK BUNLARMI bizleri dışarılara cıkartacak kaleci babacan defans semih kaya serdar aziz bumu bumular millitakım
Pekii alkol test sonuçları nasıl çıktı?
gebersin
sarhoş mustu
Adam düz yolda saçmalamış
garip bir kaza,ya sarhoş yada ofsayta düşmüş
alkolü araç kullan kaza yap kaç illa birinin ölmesi mi lazım veya sinan Çetin'in oğlu gibi polisin şehit olmasi mi lazım burak yılmaz a kamu davası açılması lazım
ben burada açıkca trafik polisinin görevini yapmadığını düşünüyorum kaza yapıyorsun kaza yerini terk edip kaçıyorsun sonra çok komik kaza yerini terk ertmekten ceza yiyorsun çok saçma kaza yerini terk ediyorsan yapılıcak bütün işlemler alkolü araç kullanma üzerinden yapılmalı.normal bir vatandaş olsaydı bu durumdu anasından emdiği sütü burnundan getirirlerdi.emniyet burada görevini yapmadı acaba neden.
Normal hızda giden aracın bi anda dörtlüleri yanıyor ve kaymaya başlıyor. Lambanın orda kesilen görüntüler bu kazanın sebebini gösteriyor. Lambada gaza fazla dokunmuş burak :)
ulan burak kazanda penaltıların gibi atmışın kendini sanki bu nasıl bir kaza neyse gelmiş geçmiş olsun
yine atmış kendini. hakem mi gördü acaba oralarda.
Büyük bir dikkat dağılması var. Kayıyor gibi gözüküyor lakin o süratle frene basmasa bile dönerdi rahat. İlginç bir durum yani. Arkadaşlarının arkadan gelip alıp gitmesi de ilginç. Kaza bu yani olabilir Allah korusun. Yeter ki madde veya alkol etkisindeyken yapma ve hatalı olma
niye kaçtın peki ? alkol vardı hasarda büyüktü ve alkollüyken yapılan kazalara sigorta şirketleri para ödemiyor. Tabi sen bulmuşsundur bi yolunu. Yinede kimsenin canına bişey olmamış.
cezasını öğrenebilirmiyim ?
Düz yolda kaza yapmış ya la
Topukları gtne vura vura kaçtığı kaza değil mi bu!
Ya Telefonunu Kurcalıyordu Yada Alkollüydü Hiçbiri Değil İse Olacağı Varmış.Geçmiş Olsun O Yolda Böyle Bi Kazanın Sebebi Başka Ne Olabilir ki?
Bu tür araçları herkes kullanamaz özelliklede gece kafa iyiyse dahada kullanımı zorlaşır.
alkol var belli ki viraja girişinden belli. Hoş hızlıda değilmiş
Kaç şişe içti kim bilir kaçtı gitti kazadan sonra
kaza olalı haftalar oldu burak yılmazın umurandamı araba kaskosu var cartı var curtu var olmasa bile iki gol atar yenisini alır
kafa milyon olunca boş yolda..
sarhoş belli
keşke geberseydi
Ulan ne şımarık adamlarsınız daha kaç gün önce başka bir kazaya karıştın akıllanmadın ille birinin canı yanacak öyle aklınız başımıza gelecek hoş bu ülkede paraylada kurtulursunuz zaten
araba kullanmayı da bilmiyor. düz yolda kaza yap.
Sehir ortasinda drag yapiyorsun utanmadan birde aciklama yapiyorsun.Peki orda bir aile yuruyor olsaydi.Çinden donmeseydin keske.
kendini yere atmisdir
herşeyi abartmayın yok ölümden döndü yok tüm Türkiye ağladı yok bilmem ne tamam geçmiş olsun ama abartmayın yani haber yapacaz diye
Diğer Haberler