SPOR

Tahkim Kurulu'ndan Beşiktaş'a kötü haber

TFF Tahkim Kurulu, Süper Kupa finalinde çıkan olaylar nedeniyle Beşiktaş'a verilen 1 maçlık seyircisiz oynama cezası onandı. Siyah-Beyazlılar, Süper Lig'in ilk haftasında 13 Ağustos Pazar günü Vodafone Park'ta Antalyaspor ile yapacağı müsabakaya taraftar desteğinden yoksun çıkacak.

Tahkim Kurulu'ndan Beşiktaş'a kötü haber

Beşiktaş, Turkcell Süper Kupa maçında yaşanan saha olayları sonrası Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK) tarafından verilen cezalara yaptığı itirazlardan sonuç alamadı.

TFF'den yapılan açıklamada, siyah-beyazlı kulübün itirazlarının Tahkim Kurulu tarafından reddedildiği duyuruldu.

Yapılan incelemeler sonrası, PFDK tarafından Beşiktaş'a verilen 1 maç seyircisiz oynama ve 100 bin lira ile kulüp başkanı Fikret Orman'a uygulanan 45 gün hak mahrumiyeti ve 30 bin lira para cezalarının onandığı aktarıldı.

PFDK, Atiker Konyaspor ile Beşiktaş arasında oynanan Turkcell Süper Kupa maçındaki saha olayları nedeniyle, Atiker Konyaspor'a 5, Beşiktaş'a ise 1 maç sahasında seyircisiz oynama, centilmenlik dışı açıklaması gerekçesiyle de Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman'a 45 gün hak mahrumiyeti cezaları uygulamıştı.

Beşiktaş, Süper Lig'in ilk haftasında 13 Ağustos Pazar günü Vodafone Park'ta Antalyaspor ile yapacağı müsabakaya taraftar desteğinden yoksun çıkacak.

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 73 yorum
bu oyunu bozacağız merak etmeyin.
@onurkara1020 1 maç ceza aldınız varya ne ağladınız be geçen yıl kaç kırmızı kart gördünüz kaç penaltı aleyhinize çalındı ? kaç penaltı lehinize çalındı.. oyunu biz bozucaz sen rahat ol.
@onurkara1020 Ağlama kıyamam!
@onurkara1020 bunu yapan yalaka tüpçü insallah geberir adi..
@onurkara1020 annene selam söyle
@duygusuz_2005 penaltı ceza sahasında oluyo bılmıyosan ogren senın takımın gecen sene cezasahasına gremedıkı penaltı verılsın :)))la bı yenildik hepınız konyalı oldunuz ne dansozsunuz be yazık sıze
@austin111 bız hem ağlatırız kem kıyarız:)))
@duygusuz_2005 adam gibi futbol oynadık ve ŞAMPIYON olduk sizin gibi bahane uretmedık şimdiki gibi sen cezasahasına giremedinki penaltı verılsın neyın pesındesın
@austin111 biz hem ağlatır hem kıyarız lens hesabıı:))))
@abhazyali60 adamlığın burdan belli
@duygusuz_2005 AĞLAMA RENKLİ ! ADAM AKILLI TOP OYNATIN SİZEDE ÇALMASIN !
baskan dunyayi ayaga kaldircakti
@twiztaz 7 aylikmisin sen az bekle
@twiztaz o bir deyimdir türkcede ama senın gıbı gerzekler başka şeye yorar zaten akılı olsanız renklı takım tutmazsınız :)))normaldır yani
fikocum hadi sana diyor anlat bakalım.
come to adalet
biz bu haberi zaten biliyoruz , niye bir kötü haber daha bu başlık ne ? beşiktaşla uğtaşmayın
kaldır bakalım şimdi ahahahahahahahahahahahaha
@giftedboy2 kaldırdı oturcanmı
eweet fiko ceza aldım sen ve takımın ne yapacaksin gorelim. ülkeyi ayağa kaldıracak yön demi cakkal
FİKO AYAĞA KALKIYOZ HAZIRMISIN LA FINDIK :D
Demek Şenol Güneş'i vermezsiniz he... Hadi bakalım iktidar mı yaman siz mi :D
Fikret orman çıkıp atar yapmasaydı bu ceza verilmeyecekti
@1canmentese nıye yapmasınkı BEŞİKTAŞın hakkını tabıkı savuncak
Bjk nin suçu yoktu ama eğer sadece konyaya verilseydi bu cezalar o zaman federasyon bjk yandaşi denecekti
DÜNYA AYAKTA ...KİMSE OTURMUYOR,HELAL FİKRET....
zamanında çok koymus o yüzden bu kadar renkli toplanmıs burada... bu sene o sene bundan sonra HERSENE diye bosuna demedik...
bunların hepsi tüpçünün oyunları anlaşılan beşiktaşı bu senede şampiyon yapmaya çalışıyor tüpçü beşiktaşta bu sayede mazlumu aynayacak ...tabi yersen:.
fikret ormanin ici bombos sadece cene
eze eze yine şampiyon olacağız tüpçüüüüüüüüüü..elinden geleni ardına koma
@kahramansanal tabii onun yardımı olmasa olmanız zor yapışın tüpçüye
vay arkadaş ya fenerliyim ama bjk ya yapılan haksızlık kardeşim ya naptı bjk seyircisi yazıkk yazık bu tff ye
Ulan saçmalkılarlar üzerine kurulu bir düzen ulan olayları Konya seyircisi yapıyor Beşiktaş ile birlikte ceza alıyor Beşiktaş önü kesilmez izin vermez bu taraftar camia.
insanı futboldan soğutan 2 şey biri federasyon biride digitürk...
Ya zaten kulüplere büyük haksızlık bu uygulama. Sen güvenliği saglayama sonra Kulüpleri suçla iş mi bu. Burada sahaya giren çıkan bıçak çeken Konya taraftarı iken Beşiktaş niye ceza aldı başka bir anlamsız konu.
HADİ FİKOOO DÜNYAYI AYAĞA KALDIRSANA.
@volcano1144 tırt çıktı fikooo
@volcano1144 fıkonun kaldırmasına ne meraklılar varmıs ıkı yıldır kucagındasınız dahada kaldır dıyosunuz sız ne ayaksınız
@dogan_dogankaran nıye tırt cıksın ıkı yıldır kucagındasınız ucuncu yılda kucagında olcaksınız tırtmı cıktı şimdi sen soyle
Bundan sonra hiçbirşey eskisi gibi olmayacak...Yani Aziz yıldırım ileri geri konuşamayacak...Yöneticiler konuşmalarına dikkat edecekler...En ufak saha ve seyirci olaylarında büyük cezalar gelecek...Herkes uyanık olsun...Beşiktaş seyircisi provakasyona gelseydi çok büyük ceza alacaktı...Şimdi siz düşünün bakalım renkliler..........Benim 3 büyük takım taraftarına tavsiyem bazı anadolu takım maçlarında çok uyanık olunması gerekliliğidir...Olay sadece futbol olmayabilir...
Adamlik edip pardon biz 1 degil 3 mac ceza almamiz gerekir derler diye dusundum yanilmisim
ama böyle yaparsa bu tff bi daha süper kupa maçına çıkmayız. hükmen malubiyetle rakibe hediye eder. tff yede bir ilki yaşatırız. kupayı iade eden ilk takımız. bundan sonra şampiyon belli olduğu için mecbur süper kupa bizimle oynancak. ama çıkmıcaz
konya taraftarı bjk tribünlerinin önüne gelip tahrik ediyo adamlar aşağı inmiyor ceza veriliyor nasıl iş lan bu o taraftar aşağı inseydi ne olacaktı tff senin yapacağın organizasyona .... ben adamların can güvenliği yoktu birde üstüne ceza veriyor şaka gibi
birde diyorlar tüpçü bjk yi kolluyor adam konuşmasında Abdullah Avcıya neden teklif etmediniz sorusuna kafasını karıştırmak istemedik işine konsantre olsun dedi bir şey dicem şimdi olmayacak ulan şenol güneş e niye teklif yapıon o zamn şero
Ya arkadas, Türkiye kupası dediniz saçma sapan işlerin içine çektiniz takımı, Süper kupa dediniz Futbolcular Konyanın dallamlarının arasında ölümden döndü, Bjk taraftarı koşu pistine adım atıcakken polisler tuttu Konyalılar vurdu. Burda bir saçmalık var dedi BJK başkanı, hile hurda yaparlarsa her yargıya baş vururum demeye getiriyor. ama savcı bile utanmasa sen futbol terörü yaptın diyecek.Valla pes doğrusu. BJK taraftarı olsam kendi stadıma gider, diğer stadların önünden bile geçmem. ( bırakın Biletini almayı su bile almamki rakibe para faydası olmasın.)
bu renkliler nede sevindiler la gidin biraz kendi takımlarınızın hAberlerine bakın pırasalar:)
Fiko akıllı ol tasman Tayyibin elinde biliyorsun.Uslu köpek ol biraz.
@fenerkoliks o tasmayı size bağladı iki yıldır gezdiriyo sizi
FİKRET DÜNYAYI YIKARIZ DİYE TEHDİT ETMİŞTİ.HADİ BAKALIM.
HADİ DÜNYAYI AYAGA KALDIR FİKO ATMAKLA OLMAZ İÇRAT GEREKİR AZİZMİ SANDIN KENDİNİ TÜKÜRDÜGÜNÜ YALATIRLAR KOCUMMMM
ne besiktasmis :) fenerbahce nin yasadiklarini yasasaymis 2 ligde oynayacakmis sindi bunlar biseymi
TİNERCİLERE AZ CEZA VERMİŞLER.
@casper0707 zorumamı gitti çok verseler nolcak KARTALyine koycak
KARŞI TAKIM SEYİRCİLERİ SAHAYA GİRİYOR BJK SEYİRCİSİZ OYNUYOR. BU KARARLAR SİYASİ VE TARAFLI DEĞİLMİDİR SİZCE DE????
ama böyle yaparsa bu tff bi daha süper kupa maçına çıkmayız. hükmen malubiyetle rakibe hediye eder. tff yede bir ilki yaşatırız. kupayı iade eden ilk takımız. bundan sonra şampiyon belli olduğu için mecbur süper kupa bizimle oynancak. ama çıkmıcaz
Antalyaya en az 4cekecegiz Tüpcu efendi..bjk le uğraşma ..bize dokunan yanar..
niye bjk ya 1 maç verildi, korktular fikodan çünkü, veya demirörenin takımı ya torpil geçmiştir yıldo...
BU SEKİZLERE AZ CEZA VERMİŞLER.FEDERASYON YİNE KIYAK YAPMIŞ.
@casper0707 ağla ezikk ağlaaa
ama böyle yaparsa bu tff bi daha süper kupa maçına çıkmayız. hükmen malubiyetle rakibe hediye eder. tff yede bir ilki yaşatırız. kupayı iade eden ilk takımız. bundan sonra şampiyon belli olduğu için mecbur süper kupa bizimle oynancak. ama çıkmıcaz
ama böyle yaparsa bu tff bi daha süper kupa maçına çıkmayız. hükmen malubiyetle rakibe hediye eder. tff yede bir ilki yaşatırız. kupayı iade eden ilk takımız. bundan sonra şampiyon belli olduğu için mecbur süper kupa bizimle oynancak. ama çıkmıcaz
Diğer Haberler