MAGAZİN

Aref 3 kez sayısal lotoyu tutturdu

Aref 3 kez sayısal lotoyu tutturdu

Yetenek Sizsiniz ile tanınan İranlı Aref, 3 kez sayısal lotoyu tutturduğunu açıkladı.

'Yetenek Sizsiniz Türkiye' yarışmasıyla adını duyuran illüzyonist Aref Ghafouri, önceki akşam Kıbrıs'ta izleyenlerini büyüledi.

Amfitiyatroyu dolduran yaklaşık bin 500 kişi; Aref'in, Kıbrıs'tan Ankara'ya gidip gelmesine tanıklık etti. Gösterilerinde tahmin yeteneğini de sık sık ortaya koyan Aref; bu yeteneği sayesinde Sayısal Loto'da üç kez beş tutturduğunu açıkladı.

Kazanılan kuponları noter tasdikli şekilde sakladığını belirten genç illüzyonist, "Başıma bir şey gelmesinden korktuğum için altıyı tutturmuyorum" dedi. Aref, bu yeteneğini gösteriye dönüştürmek için Milli Piyango İdaresi'ne gittiğini, ancak yetkililerin başına bir şey gelebileceği korkusuyla gösteriye sıcak bakmadığını ifade etti.

Okuyucu Yorumları36 yorum
  • 42 Oy
    Başına bir şey gelmesinden korktuğu için altılıyı bilmiyormuş ama başına bir şey gelmesinden korkmadığı için bunu açıklamaktan da çekinmiyormuş... Ruhsal sorunlar baş göstermeye başlamış anlaşılan...
  • 5 Oy
    aynen :)) peki aklına gelmemiş mi biri tutarda zorla 6 yazdırır diye .. yalan dolan ya reklam yapıyo
  • 30 Oy
    madem öyle kıbrısta ne sürttürüyon deyyus
  • 12 Oy
    ANKARA ÇANKAYADA takılıyor çaktırma
  • 25 Oy
    kıbrıstan ankaraya ışınlanması ne kadar gerçekse illüzyon değilse altıyı tutturabilme ihtimalide ancak o kadar gerçektir ! bunun numarasında kullandığı çantanın fiyatı 20 000 dolar ! o parayı veren herkes o numarayı rahatlıkla yapar ! sermet erkinde 6 yı tutturmuştu seneler önce tvde ispatlamıştı ! tabii ki tamamen illüzyondu ! 3 kuruşa gösteriler yapan adam ! gerçek olsa ne işleri var gösterilerle ! bende öyle bir yetenek olsa bunu hiç kimse bilmez ! en yakınlarım bile bilmez ! 1000 kez bulsam sadece 1 kez tutturduğumu bilirler o kadar !
  • 22 Oy
    ÇİÇKİ ÇİKİ BABA ANAYINI NANA
  • 22 Oy
    korkma la bişey yapmayız sen tuttur 6lıyı=)
  • 5 Oy
    at yarışı oynamıyo kardeş lı fazla 6yı de
  • 18 Oy
    alın bunu sahneden
  • 15 Oy
    tam komedi ya.
  • 15 Oy
    1 kez 6 tutturanlar bu üfürükçüden daha iyi ilizyonistmiş
  • 0 Oy
    :D ne alaka. adam tuttururum diyor. 3 kez 5 i bilen adam gördün mü sen :D
  • 14 Oy
    salla lan üfürükçü dallama...
  • 13 Oy
    Adam kıbrıstan ankaraya gitmiş gelmiş lem ne diyosunuz siz heheeyyy...
  • 12 Oy
    6 lıyı tuttur biletli gösteri yap ?
  • 12 Oy
    Başkalarının tutan kuponlarını satın almıştır. Reklamını yapıyor.Hepsi yalaan
  • 12 Oy
    Rahmetli kemal sunal'ın bir filmi geldi aklıma ganyanı tutturduğu için kaçırılıyordu.E burası Türkiye :))
  • 1 Oy
    şiki şiki baba :)
  • 9 Oy
    sesli güldüm la:)
  • 9 Oy
    Cin girmiş la bunun içine :D
  • 1 Oy
    hehehee bence de. :)
  • 9 Oy
    BU ADAM İLLUMİNAT'Cİ.İNTERNETE YAZIN AREF İLLUMİNATİ GÖRÜRSÜNÜZ GERÇEKLERİ
  • 6 Oy
    yorumcuları okuyorumda ne kadar basit düşünceli oldukları yazdıklarından belli . madem beğenmiyorsunuz bu kadar basite alıyorsunuz siz gidin yapın onun yaptığı gösterileri ne acayip bir milletiz valla . adam yarışmada millietin ağzını açık bıraktı sizde yapın çok basit nasıl olsa
  • 4 Oy
    GODŞŞŞŞŞ
  • 2 Oy
    bi sallama yaaa ezikk...
  • 2 Oy
    gec oglum gec bunlari, sanki tuttururken bir maliyeti mi var. eger dedigin gibi olsa cekilir bir kenara istedigin kadar tutturursun,ve dünyanin her ülkesinde bunu yaparak dünyanin en zengin adami olurdun.
  • 1 Oy
    6 lıyı bilerek tutturmuyorum diyorsan beynınde sıkıntı var senın:)))
  • 1 Oy
    bizde yedik
  • 1 Oy
    aynı zamanda çişini ediyor poposu kuru kalıyor :D
  • 1 Oy
    bizim millet aptal böyle adamlara inanıyorlar işte
  • 1 Oy
    ne mutlu müslümanım diyene
  • 1 Oy
    SEN TUTTUR YETERKİ CANIM BİZ MAHALLELİ OLARAK SENİ KORURUZ.KESİN ,BELKİ TABİ,BELKİ DE...
  • 0 Oy
    yaratık iranda ünlü olamamış bizim zavallı acunu kandırmaya çalıştı türkiyede kendine yer edinemedi bir türlü
  • 0 Oy
    s. lale
  • 0 Oy
    sen altılıyı tutturmuyorum dedinya bu sayısal manyakları seni bulmasın hacı...
  • 0 Oy
    TİPE BAAK LAAA TAM Bİ PALYAÇOOOO

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Mynet.com sorumlu tutulamaz.