SPOR

CANLI

Fenerbahçeliler bu görüntüyü konuşuyor!

Hafta sonu oynanan olaylı Fenerbahçe-Galatasaray derbisinin yankıları sürüyor.

Fenerbahçeliler bu görüntüyü konuşuyor!

Süper Lig'de pazar günü oynanan Galatasaray derbisinde kırmızı kart gören Sabri Sarıoğlu'na yedek kulübesinin önünden geçerken çirkin hareket yapan Meireles, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'na sevkedilirken; olayın öncesindeki bir görüntü sosyal medyada dolaşmaya başladı.

Kırmızı kart gören Sabri Sarıoğlu'nun oyundan çıkarken Felipe Melo ile birlikte taraftarı tahrik ettiğini düşünen sarı-lacivertli taraftarlar, ikilinin bu fotoğrafına dikkat çekti.

Fenerbahçeliler, Sabri Sarıoğlu'nun oyundan çıktığı esnada ikilinin yaptığı hareketin taraftarı ve oyuncuları provoke etme amaçlı olduğu görüşünü savunuyor.

İşte o kare ve ardından Meireles'in hareketi:


YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 188 yorum
Beyler sabri'nin yaptıgı size normal bir hareket gibi'mi geliyor ? Sabri anladık sen sex'si bir çileksin gaysaraylısın ,bari bunu herkesin ortasında beli edip insanları tahrik etme.
merelesin yaptıgı hareket bu kadar konuşuluyor tamam dogru hiç hoş bi hareket degil tasvip etmiyorum kimse fatih terimin mersin galatasaray maçı sonrası kamaralara karşı onu çekme bunu çek hareketini konuşmadı şimdi kalkmış merelesi eleştiriyorlar mereles o hareketi sadece sabriye karşı yapmıştı ya fatih terim 70 milyona karşı yapmıştır soruyorum şimdi fatih terime tff ne ceza vermiş hangi basın fatih terimi eleştirmiştir
terime kaç maç ceza verdiler haberin var mı ?
basın toplantısında, basından olmayan birinin ne işi var? Fatih hocanın tavrı onun içindi. Ayrıca hocaya cezanın alâsı verildi daha napacaklardı?
fatih terim gereğinden fazla cezasını aldıysa senin oraya onu yazmaya hakkın yok birader. 9 maçı cezadan görmüyorsan zaten hiç futbolla alakam var deme. Fatih terimi tüm basın topa tutmuştur aç eski gazeteleri oku o harekette 70 milyona değil o kamerayı dibinden ayırmamasını emreden yayıncı kuruluşadır. fenerbahçenin yaptıklarını ört bas etmek için eski konuları açmayın boşuna bize ceza haddinden fazla geliyo rahat olun.
gs sampiyomlugu garantilemese. verirlermiydi bu cezayı terim e o nu düsünün.
gösterdiği bir şey varmı ben sana küfür etsem mi aynı küfürü eyleme dönüştürsemmi aynı bunu ayırt edemiyorsan sana söylenecek bir şey yok o zaman
BİR KEZ DAHA SÖYLÜYOR VE YAZIYORUM TÜRK SPORUNUN VE DE FUTBOLUNUN İKİ KATİL TAKIMININ SON TANGOSUDUR...BU KEŞMEKEŞ..!BU İKİ KULÜP İNSANLARIN PARASINI ALIP APTAL YERİNE KOYUP AŞAĞILIK GÖRÜNTÜLERİ SPOR DİYE İNSANLARA YUTTURMASIN.....! YUTANLARA LAFIM YOK...
yutanlara şifa olsun.
Takım
O
Av
P
Geri Dön