MAGAZİN

Özge Ulusoy'dan skandal açıklama: Mankenler fakirlerle mi çıksın

Özge Ulusoy'dan skandal açıklama: Mankenler fakirlerle mi çıksın

Özge Ulusoy, skandal bir açıklama yaptı. Hacı Sabancı'dan ayrılan Ulusoy, "Mankenler fakirlerle mi çıksın" diyerek ilişkilerinde aşkı değil parayı aradığını açıkça belli etti. Hacı Sabancı ile ayrılığının ardından aşktaki önceliklerini anlatan Özge Ulusoy, zenginliğe önem verdiğini "Mankenler fakirlerle mi çıksın" sözüyle açıkça belli etti.

İş adamı Hacı Sabancı, Özge Ulusoy ile sevgiliyken sık sık "Parası için birliktedir" eleştirilerine maruz kalıyordu. Ulusoy skandal açıklamlarıyla bu eleştirileri resmen haklı çıkardı.

"MANKENLER FAKİRLERLE Mİ ÇIKSIN?"

Yapmış olduğu son açıklamada "Mankenler fakirlerle mi çıksın" diyen Ulusoy bu sözü ilişkide paraya önem verdiğini gösterdi.

Okuyucu Yorumları31 yorum
  • 883 Oy
    Acaba senin ki nasıl bir Şey...altın mı ne ?
  • 699 Oy
    Fakire kurban ol...
  • 546 Oy
    doğru söylemiş emekli asgari ücretli kapıcı boyacı denen altsınıf basit insanlarlamı çıkacak
  • 468 Oy
    Fakir gururlu efendi saygın ihanet bilmez hırsızlık bilmez lüks hayat bilmez onun bunun malında gözü olmaz...
  • 428 Oy
    Bu Dünyayı yakarsa garipler yakar
  • 102 Oy
    bence dobra konuşmuş...hepiniz öyle değilmisiniz...ayrıca tabiki sabancıyla çıkacak benle çıkacak hali yok ya...
  • 101 Oy
    Nişanlıydım 1 sene önceye kadar iş kazası geçirdim ciddiydi sakat kalmadım ama çalışabileceğim iş durumları kısıtlandı halada sıkıntılı durumum doğal olarak maddiyat azaldı peşinden o benim için dünyaları yakan birden çekilmeye başladı o bu derken nişan mişan bitti gitti. Malesef erkek olarak PARAN varsa ADAMSIN yoksa ADAM değilsin kadınların gözünde. Ağaoğluna bakın adam yakışıklı mı ne yi var paradan başka ama etrafına bak birde çağın gerçekleri bunlar. O yüzden kimse yırtmasın fakir adam gurulu adam o bu guru parada arkadaş paran varsa herşeyin var bu hayatta NOKTA.
  • 94 Oy
    Asgari ücretle çalışan işçi yada 2 3 bin lira maaşlı memur ancak haftalık makyaj malzemesini alır bunun. Alan memnun satan memnun adam parayı basıyor bunlarda altına yatıyor basit
  • 92 Oy
    zenginlerde iyi kullanıyor sizi işte
  • 73 Oy
    Doğru söylemiş her şeyin bi bedeli fiyatı var alamayacağın şeye sade bakarsın
  • 65 Oy
    Kendini para için satıyorlar
  • 58 Oy
    kadın doğru söylemiş ne var bunda şaşıracak..
  • 56 Oy
    Doğru söze ne hacet.Parayı veren düdüğü çalar demiş
  • 56 Oy
    niye fakirlerin şeyi yokmu?
  • 49 Oy
    zaten özge gibi bi kadının bu tiple başka ne işi olur ki ?
  • 47 Oy
    Boyle karaktersizleri simartan biz halkiz aptal kari.
  • 44 Oy
    yorumu yapanlara bak :) kaç tane garibanla çıktınız... hepinizin içini söylemiş
  • 43 Oy
    Aynen katılıyorum. Manken fakirle çıkıp seviyesini neden düşürsün. Fakir adam öyle hatunlarla takılmak istiyorsa gidecek çalışacak zengin olacak arkadaş önce.
  • 41 Oy
    seni kim alır..
  • 27 Oy
    Dürüste söylüyor işte bilinen gerçekleri. Ben tebrik ediyorum. Bu en azından manken. Suratına bakılmayacak salaklar da kendini bi halt zannediyor para avcılığı yapıyor.
  • 23 Oy
    alın bu mankenlik mesleğinin yüz karası bir görüş çıkıp birisi mankenler için zenginlerin kapatması deyince suçlu oluyor ama bu laf onun lafı yeni manken olmuş biriside değil parası olanla çıkarım demeye getiriyor lafı bende şöyle derim param var o zaman her gece farklı bir kadın var bana diye bilirim illada çıkıp karşı tarafta böylemi desin belliki manken bu ilişki sona erince çok bunalmış ne söylediğine dikkat etmemiş
  • 9 Oy
    burda fakire değil, aslında zengine hakaret var tabi anlayana.parası için onunla vakit geçiriyor.gerçekten sevmiyordur.
  • 9 Oy
    Aferim kıza buralara gelebilmek için ne zorluklar çekti.davul bile dengine.
  • 7 Oy
    dobra konuşuyor helal olsun yalanmı söyleseydi doğru söyleyeni dokuzköyden kovarlarmış
  • 7 Oy
    haklı tabi. parası olmayanı ne etsin kız.bu devirde paralı olacaksın. boşuna çene yormayın.paran varsa,daha dik yürürsün. yoksa ezik olursun.
  • 6 Oy
    Merhaba
  • 4 Oy
    kalite meselesi Örnekte olduğu gibi olgunluğu paradan öğrenmiş.
  • 2 Oy
    Nedir bu yaaa
  • 2 Oy
    ne yapalım fakiriz diye isyanmı edelim hayır cok sükür halimize
  • 2 Oy
    kadın doğru söylemiş.Aksini kimse idda etmesin.
  • 2 Oy
    Sanırım altın kaplama

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Mynet.com sorumlu tutulamaz.