Afrin'deki Metmetçik'ten Kerimcan Durmaz'a mesaj

Sosyal medyayı aktif kullanan isimlerden ünlü DJ Kerimcan Durmaz, Afrin'den bir Mehmetçik'in kendisine gönderdiği "Kerimcan Durmaz'a selam olsun" yazılı görseli paylaştı.

Afrin'deki Metmetçik'ten Kerimcan Durmaz'a mesaj

2,3 milyonun üzerinde takipçisi olan ünlü DJ Kerimcan Durmaz, sosyal medya hesabından Afrin'den kendisine gönderilen fotoğrafı paylaştı.

123163546

"KURBAN OLURUM SİZE"

Bir Mehmetçik'in gönderdiği "Kerimcan Durmaz'a selam olsun" yazılı görseli "Kurban olurum size, Allah güç kuvvet versin. Şehitlerimize Allah'tan rahmet, ailelerine sabır diliyorum" notuyla paylaşan Durmaz, kısa sürede çok sayıda beğeni aldı.

kerimcan-durmaz-afrin-den-mehmetcigin-10654872_6109_m

SON 24 SAATTE MAGAZİN GÜNDEMİNDE NELER YAŞANDI?

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 40 yorum
Askerim orda sana laf sokmuş! Bu da Selam sanmış yayınlıyo :) Tabi anlayana...
Hahahahah yiğitlerimiz subliminal mesaj vermişler :D
ALAY MI ETMİŞ YOKSA CİDDEN SELAM YOLLUYOR ANLAMADIM.HEM KERİMCAN DA NE ALAKA SELAM YOLLAYACAK BAŞKA İSİMMİ BULAMADIN.
Afrin'den selam edecek başka kimse kalmadı mı???
saçma, bu mahluk afrinde ki mehmetçik için napmış?
bence o yazının anlamı farklı. mehmetcıgın onunde duran yuvarlaga bakın..hahuahuauhahu
Mehmetçiğin tepkisini kimse anlamamış anlaşılan
bol keseden sallamakla olmuyo kerimcan efendi, azıcık erkek ol da kurban olurum dediğin askerler gibi sen de vatani görevini yap
iyi dileklerine katılıyorum,fakat bu mesajı ben senin anladığın gibi anlamadım,burada duvarda yazanda anlatılmak istenen çok şey var,bence bu yönüylede gör...
Kerimcan Durmaz Kim ? kimdir ne iş yapar ne kadar yararlı memlekete? muhatap almaya değmez gitsin burdan başka ülkede yaşasın
Helal olsun.!!!!!!!!
Güzel espiri :)
Mehmetçiğimiz ne kadar da hassas ve düşünceli. Her ÇEŞİT! insana ayırt etmeden aynı yaklaşımı gösteriyor.
Şimdi Kerimcan Durmaz'a saldırırlar... Eeee normal bu ülkede ki herkes, doğruyu ve yanlışı başkalarına göre yaşıyor... Acaba savunulan doğru ve yanlış kime göre... Neye göre ??
Anlayana..
Buna "İRONİ" derler Kerimcan şaşkını
yerdeki halka demirde tam uymuş kerimcan için
başka işin mi yok Asker kardeşim
Kerimcan da Asker yolu bekliyor demekki...
Kimsenin eşcinselliğine bir sözümüz yok ama ne zaman bu beyfendinin bir taksiciye bagirarak küçümseyerek dalga geçtiğini sanarak hakaretvari hareketlerini gördüm. O zamandan beridir nefret ediyorum. Ekmek parasini kazanmaya calisan bir anadolu evladi her ne olursa olsun o şekilde davranilmasi yasak. Avrupadaki amerikadaki escinseller gibi bilim yapin ilim öğretin bu tip saklabanliklar yapacaginiza o zaman destekleyelim. Türk askerinin bu tip birine bu jesti çok ayip olmuş hic yakismamis..
Peki kendisi yapmış mı askerlik bir de sormak lazım??
Helal olsun size yigitler...
başka selam gönderecek ADAM mı kalmadı
Ama neden yazdıklarını bilmez...
askerimizin başka işi gücü yok mu yaa !
o selam anlayana
yaziyi anladikta o önde duran yuvarlak nedir acaba
Enteresan
nasıl yaptın mehmetçik öyle başka selam gönderecek adam bulamadın mı
asker senin kerimcanla ne işin var ki
tamamen laf sokmuş siz orda karıkılıklı gezin azın kudurun biz burda savaşalım..sizde delikanlıysanız utanırsınız belki demiş selam olsun yazmış işte..
ne alaka !
Foto montajdır O inanmayın
otobüse bindi geliyor oraya .
Kerimcan askere çağrılıyo mehmetçiğime helal olsun...
İnanmak biraz güç istiyor
Gerçek olduğunu düşünmüyorum fotomontajdır!!
Hiç inandırıcı gelmedi bana,adamın hiç işi gücü yok binamız mesaj göndermiş hadi canım sende.montajdir o montaj :)))
Kerimcan yazı da anlatılanı anlamış ve hesabında paylaşarak bunu zekice iyiye çevirmiş ama malesef gerçekler acıdır..
durun ! kerim can durmaz kim yahu derim?
Diğer Haberler