Müge Anlı dehşeti anlattı! Önce kesti sonrası daha da korkunç

20 Ocak'tan bu yana kayıp olan Feride Ercan hakkına korkunç gerçekleri Müge Anlı canlı yayında anlattı.

Kırıkkale’de yalnız yaşayan Feride Ercan, 20 Ocak günü esrarengiz bir şekilde kayboldu. Ailesi, 55 yaşındaki Ercan’ın ortaya çıkmaması üzerine önce polise başvurdu. Ardından Müge Anlı'nın programına katıldı.

Kayıp kadının yeğeni Emre Ercan, halasının sosyal medya üzerinden tanıştığı H.Y.’den şüphelendiklerini söyledi. Müge Anlı, bahsi geçen H.Y.’yi stüdyosunda konuk etti. Programda anlatılanlara göre Feride Ercan’ın kaybolduğu günle ilgili çelişkili açıklamalar yapan H.Y., daha fazla dayanamayarak Ankara Emniyeti Cinayet Büro Amirliği’ne giderek cinayeti itiraf etti.

TESTERE İLE KESİLMİŞ

Vahşi cinayetin ayrıntılarını Müge Anlı, aktardı. Anlı’nın anlattıklarına göre H.Y., Feride Ercan’ı öldürdükten sonra babasının Ankara Karapürçekler Tatlar Köyü’ndeki evine götürüp, burada testere ile kestikten sonra sobada 6 saat boyunca yaktı.

Kaynak: İHA


YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 18 yorum
bu kadın eli öpülesi bi kadın hakim savcı polis jandarma kolluk kuvvetleri bakında görün neleri çıkarıyor türkiye genelinde yüzbinlerce devlet dairesinde ödenen vergilerden MAAŞ alan kolluk kuvveti memur var nerede bunlar niye görev yapmıyorlar hepsidemi hain FETÖCÜ anlamış deilim ya kardeşim bugün bu kadınlara yarın birgün belinde silah taşıyan kolluk kuvveti kardeşim yarında sana olmuyacağı ne malum bu ne yav teksas isteyen istediyi öldürüyor müge anlı el atarsa bulunuyor vallahi o aldığınız maaş helal deyil ne kadar suç işleniyor nerde benim polisim millet canını namusu güvendiyi JANDARMA
Harbiden haklısın müge anlı olmasa bu kadar kişi özgürce aramızda mı dolaşacaktı yani anlamıyorum ..Devlet denilen şey bizi bu durumlardan koruyamıyosa bu sistemi değiştirelim kime ne faydası var halk kendi kendini yönetsin .
Arkadaşım çok zekisin, günah keçisini aklınca bulmuşsun tebrikler. Allah sana akıl fikir versin.
Ey hanımlar ALLAH rızası için kendinizi ipsiz sapsız ne idüğü belrisiz erkek görünümlü yaratıklara inanıp kendinizi ölüme atmayın,hala aklınız başınıza gelmeyecekmi?
böyle canilik görülmemiş bir olay ben bu caninin çocuklarına ailesine ve akrabalarına hatta köylülerine üzüldüm o talihsiz köy koskoça bir sağlık bakanı cıkarmış o dönem sağlıkta büyük dönüşüm yapmış ilçelere hastane köylere sağlık oçakları merkezlere ambulaslar oluşturmuştu ki öyle bir köyden böyle bir caninin cıkması o köyde yaşayanları vebalıymış durumuna düşürdü gerek cevre gerekse o küyden en azından bahcelik yer almak istiyordum vaz geçtim bir insan şeytana uyarda şeytanı kıskandıraçak kadar şeytanlaşmaz
@zebey köyün ve ailenin ne suçu var 5 parmağın 5 şi de birmi zaten o katil Ailesini çoluğunu çocuğunu düşense böyle gereksiz işlere girermirdi Allah sonumuzu hayır etsin müge anlı tv de neleri çıkarıyor teşekkür ederim müge anlıya
Tüm Yorumları Görmek İçin Tıklayın
Diğer Haberler