SPOR

Caner Erkin'e hapis cezası isteniyor!

Beşiktaş-Başakşehir maçında hakem Mete Kalkavan'a küfür ettiği iddia edilen Caner Erkin'e 2 yıl hapis cezası isteniyor. Caner Erkin'e Beşiktaş-Başakşehir maçının 87. dakikasında hakem Mete Kalkavan'a küfür ettiği iddiasıyla "kamu görevlisine görevinden dolayı hakaret" suçundan 2 yıla kadar hapis istemiyle dava açıldı.

Caner Erkin'e hapis cezası isteniyor!

23 Ekim 2017'deki Beşiktaş-Medipol Başakşehir maçının 87. dakikasında hakem Mete Kalkavan, Beşiktaşlı futbolcu Caner Erkin’e sarı kart göstermiş, Caner Erkin’in de hakem Mete Kalkavan’a küfür ettiği iddia edilmişti. Caner Erkin'in 2 yıl hapsi isteniyor.

CANER ERKİN; “HAKARET KASTIM YOKTU”
Sosyal medyada geniş yankı bulan olayın ardından Beşiktaşlı futbolcu Caner Erkin hakkında İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı Spor Savcılığı 6222 sayılı "Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanun" kapsamında Re’sen soruşturma başlatmıştı. soruşturma kapsamında ifadesi alınan Caner Erkin, "Hakeme yönelik hakaret kastım yoktu" dedi.

2 YILA KADAR HAPSİ İSTENDİ
Ancak soruşturmayı tamamlayan savcılık Erkin’in hakem Mete Kalkavan'a sinkaflı küfür ettiğini belirterek, "Kamu görevlisine görevinden dolayı hakaret" suçundan 1 yıldan 2 yıla kadar hapis istemiyle dava açtı. Caner Erkin'in yargılanmasına önümüzdeki günlerde başlanacak.

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 58 yorum
Emre belözoglunun müebbet yemesi lazım :)
Kazığa oturtun odunu küfürsüz lafımı varki
ATIN İÇERİ TERBİYESİZ HERİF
Volkan Demirel, Caner Erkin, Emre Belezoğlu, Quaresme gibi tribünleri tahrik eden, hakemlere sürekli küfür eden, Burak Yılmaz gibi hakemleri kandırıp, rakip futbolcunun emeğini çalan futbolcuların lisanslarını acilen iptal edeceksin.
Emre belözoglunun müebbet yemesi lazım :)
DENETİM SERBESTLİĞİ GİDER GELİR MODA OLDU ZATEN HERKEZLER GİRİP ÇIKIYOR,HAPİSE GİRMEYENİ ADAMDAN SAYMIYORLAR ARTIK.
@fssoylu . sesli güldüm :) :) :) allahta seni güldürsün ...
o özrü dilemeyecektin caner,sövdüm ama muhatabım hakem değildi diyecektin,bu köhnemiş,yozlaşmış düzene sövdüm diyecektin,yıllardır ne emreye ne volkana ceza veremeyen sisteme sövdüm diyecektin.Bak o zaman bırak ceza vermeyi omuzlarda taşınırdın...Efendiliğin prim vermediği bir ülkedesin malesef..
Girsin içeri yavşak! Hanyayı konyayı görsün biraz. Keh keh.
@hapyman adındır
adam meydanda biçakla yaralasin 3gun yatsin ciksin bu sövmüş çok mu adalete bak bi gs li olarak iyi yapmis diorum
@brncorap küfüre alışkısın galiba çok geniş görünüyonda
Emre ve Volkan'ın müebbet yemesi gerek o halde.
ulan fenerasyon pfdk ve renkliler sizler ne kadar uğraşsanız da başaramayacaksınız hepinizi üst üste koyup şampiyon beşiktaş yazacağız
koro halinde söven tüm takım taraftarlarınida kamudan alın içeri hastasınız valla
bu Beşiktaş komple kapatında renkliler sevinsin arkanıza sarayı federasyonu medyayı a sporla beyaz TV yi alsanızda allahımın izniyle bu sene hem şampiyonluğu hem de Türkiye kupasını alacağız inşallah
emreye volkana digerlerine neden uygulanmiyo volkan demirel gasteciye herkesin onunde evinden aldirim seni diyor hicbir savci cikip demiyo sen kimsin kimi aldiriyosun birileri gasteci dovuyo yazik koskoca besiktas kulubune yapilanlara yazik
HAPİS YETMEZ ABİLER,TERTEMİZ TÜRK FUTBOLU BUGÜNE KADAR HİÇ KÜFÜR KAVGA GÖRMEDİ,ASALIM BU ARKADAŞI TEMİZ FUTBOLUMUZA LEKE GELMESİN. DALGA MI GEÇİYORSUNUZ KARDEŞİM,SIRA BUNA GELENE KADAR DAHA NELER VAR NELER,NE SAYGIDEĞER HAKEMLER,NE TERBİYELİ FUTBOLCULAR GÖRDÜK BİZ ,HEPSİNE BÖYLE CEZALAR VERSEYDİK ÜLKEDE ADAM KALMAZDI,AKLINIZI BAŞINIZA TOPLAYIN,BIRAKIN BU BOŞ İŞLERİ....
Ülkenin sıkıntıları varken bu adam cezasını çekmiş özrünü dilemiş daha neyin peşindesiniz o zaman vurun adamıda bir şeye benzesin
ne beşiktaşmış be yapmadığınız kalmadı ama yine durduramıyorsunuz.Mart ayının ortası olmuş yarın şampiyonlar liginde mçaı var helal olsun
ne yaparsanız yapın BEŞİKTAŞI EGALE EDEMEYECKSİNİZZ VE FENERİN ESKİ GİDEN PATRONU DEYİŞİ VARDI HATIRLATAYIM BEŞİKTAŞ BİZLERLE DALGA GEÇİYORR VE ŞAMPİYON OLACAK DEMİŞTİ VET ŞAMPİYON OLACAĞIZZ SENE SONUNU BEKLEYİN
ne canermiş ama...küfrün azı çoğu olmaz o zaman her maçtan sonra 1-2 kişiyi hapse atın
bir beşiktaşlı olarak beter olsun top oynamaya mı geldin çingenlik yapmaya mı
Dansöz seni hakaret kastım yoktu diyor iltifat olarak mı küfür ettin
tamam ceza yesinde, eee stadlarda hakemlere olmadık küfürler ediliyor,o kişiler ne olucak ? ülke olarak milli bir ahlaktan geçmemişiz ki .kimsenin kimseye saygısı kalmamış malesef. ülke çok ayrıştırıldik.
emrede küfür etti hakeme tek maç ceza olay bitti neden????
atın içeri şunu...
Atın içeriye dingili
futboldan müebbet verin yeter..
bu ceza onanırsa o zaman beşiktaşta efendi mefendi kalmaz yakarlar tff yi
ulan hakemlere küfür etmıyenmı var bırakın bu yalakalıkları
Aslında asın gitsin..!!! Adama göre adalet..Hay sizin adaletinizi..!!
bu Caner Cibiliyetsiz Kalitesiz bir insan Mete Kalkavan Eski Chp Samsun vekili Ahmet ihsan kalkavanin oglu cok temiz kaliteli bir insan Bu Cibiliyetsize ettigi kufurun hesabini sormali.
ben bu adam hiç sevmem ama haksızlık olmasın sımdi söz konusu küfürden 2 yıl ceza alacaksa ozaman emre belezoglu müebet alması lazım
En az 5 yıl
HAKEMİN KAMU GÖREVLİSİ OLMASI.. ÇOK KÖTÜ. KELİME... ZATEN.. MAÇLARDA... KAMU MALI DEĞİL Kİ.. KAMU DEMEK.. HERKESİ KAPSAR.. SADECE BİR TAKIMI DEĞİL..... MİLLİ TAKIM.. SADECE KAMU ODUR... MİLLİ TAKIM KAMUDUR... HAKEMLER DEĞİLDİR...
şaka gibi vallahi :) ak parti çek elini artık şu takım üzerinden tahkimdeki fb liler tff deki Beşiktaşlı görünenler. Allah topunuzu bildiği gibi yapsın. Fenerli ve Gs li arkadaşlar sizde dürüst olun serdar aziz de aynı küfürü etti emrede etti ibfk oyuncuları toplu şekilde gazeteci dövdü caneri sevmem quaresmayı sevmem ama adalet bir gün hepimize lazım olacak.
LA GİDİN YAV Bİ HALT OLMAZ SÖZ KONUSU FB FUTBOLCUSU OLSA HEMEN GEREĞİ YAPILIR.DAHA ÖNCEKİ YILLARDA GS NİN KAÇ FUTBOLCUSUNU F.TERİMİN CEZALARI ERTELENDİ AÇIKLAYIN BAKALIM SEBEBİNİ...
FUTBOLCULAR KENDİLERİNE KÜFÜR EDİLİNCE ÇOK RAHATSIZ OLUYORLAR Dİ Mİ?
neden Beşiktaş'a cephe alınıyor?
neredeee??? onlar kutsanmış yaratıklar bişey olmaz
Keşke yatsa ama birşey çıkmaz, zaten 3 yılın altındaki cezalar hapisle cezalandırılmıyor. 6 maç ceza yeterliydi Canere ve cezasını çekti umarım bidaha tekrarlamaz.
volkanla emre çirkeflerine ömür boyu ceza olması lazım o zaman...
Ulan Allah sizi bildiği gibi yapsın daha dün serdar aziz hakeme küfür ediyo defalarca hakemlere ana avrat sövdüler sesiniz çıkmadı bu yaptırımlar sadece bizemi uygulanıyo ne adi ne kansız insanlarsınız ulan siz
Diğer Haberler