MAGAZİN

Doğacak çocuğunun adı...

Doğacak çocuğunun adı...

Esra Erol'un çocuk heyecanı devam ediyor. Peki bebeğinin ismini ne koyacak?

ATV'de yayınlanan 'Esra Erol'da Evlen Benimle' programının dört aylık hamile sunucusu Esra Erol: "Doğacak bebeğimizin ismi İdris Ali olacak. Ali eşimin, İdris de kayınpederimin ismi."

ESRA EROL (FOTO GALERİ)

**[****MAGAZİN BİRBAK'I FACEBOOK'TAN TAKİP ETMEK İÇİN TIKLAYIN...**](http://www.facebook.com/pages/Magazin-Birbak/162650420431413)****

Okuyucu Yorumları28 yorum
  • 4 Oy
    ne başarılısı ya benim göremediğim sizlerin gördüğü ne başarısı var acabaa aklı başında olmayan hafif çatlak insanları seçip program yapıyor hangi adamı evlendirmişte mutlu bir yuva kurdurabilmiş boş işler bunlar...
  • 3 Oy
    kürt idrisin torununu doğuruosun tabi koyucaksın adını başka isim koymak yemez çünkü;)
  • 3 Oy
    ya su esra erolu da kapatın artık salak salak programalr bır tane kadın bakan hanımımız bu konularla ılgılenıyor yeter mıllet evlenecekse evlensın bole aptalca yerler salakca seler gıdılmesın orf adetımız uygun programalr deıl evlwendırmek gusel sey ama sevıye yok sevıye cıvımız ınsanlar falan fılan ben sıze sunu soyleyeyım fox da yapılan programda 15 tl maas alıyorlar ayda zuhal strada yapıyor 40 tl o o alıyor atv de esra o da 140 tl alıyormus yazık deıl mıı ozellıkle esraya verılen paraa kımseye bıse katmıyo yok fanları yok bılmem bıslerıııı esraya o kadr para verene kadr faydalı sler yapılsın gusel ogretıcı slerr ama lakın nerde bunlardan bıse anlasılmıyor bızlerın orf adetlerı gıdıyor ye
  • 3 Oy
    ınsanları kürt yörük roman gıbı ayırmayalım ınsan ınsandır
  • 3 Oy
    Doğacak bebeğe Allah sağlıklı,mutlu,bir yaşam versin.Vatanına milletine ,anasına babasına hayırlı bir evlar olsun.
  • 2 Oy
    haber bu mu yani şimdii
  • 2 Oy
    kesinlikle çok ukala ve çok bilmiş.insanları çok azarlıyor ve rencide edyor.terbiyesiz bir kadın.halka oynayan bir kadın.prim vermeyelim lütfen...
  • 2 Oy
    Aşın bunları ya kapalı acık alevı sunnı kürt türk dıye ınsanları ayırmayın hepımız Allah yarattıgı bır kulunuz yazsık gunah ya ınsan ayrımı yapmak benımde karsıma ıstedıgımı gıbı bırı cıksa sevsem ınanın benım içinde kürt olması hıç umrumda olmaz evlenırım
  • 2 Oy
    sızene yaa!! sıze sormayı unutmuss bak tühhh..
  • 1 Oy
    ne oldu ,akıl vermeye gelince millete söz cok, bi isimde o bulamamısmı,kocasına kabul ettırememmıs cok bilmiş
  • 1 Oy
    €sra eroL çok şık ve çok harika bir bayan.Çok da başarıLı ßir sunucu.Çok beqeniyorum kenndisini ama idris ismi o kadar qüzeL bir isim deqiL daha qüzeL ßir isim düşünebiLirdi.Kim ßiLir ßeLki de kararını deqiştirir doquma kadar...
  • 1 Oy
    bu ne kıskançlık bu ne kibir yhaa yasdıklarınızı okuyorumda çok saçma yorumlar nasıl yakıştırıyosunuz kendınize yorum yapmayın daha ıyı mılletı elestırmek sızemı düştü sizene siz kimsinizkiiii
  • 1 Oy
    çok seviyorum seni esra
  • 1 Oy
    hangı devırde yasıyoruz daha halen baba annenın ısmını koyanlar var ben olsam hayatta ıstemem
  • 1 Oy
    Bimeyen varsa,yavru Kürt idris geliyor.
  • 1 Oy
    Kürtse Kürt size batan ne anlamadım
  • 1 Oy
    neden halen anne baba ismi?? hangi devirde yasiyoruz...
  • 1 Oy
    darkdream_7 esra erol'un kayınpederinin lakabı kürt idris' ti ondan öyle deniliyor..
  • 1 Oy
    kızımikide bir bu bebeyi ortaya sürme sizin camianın gözü göz degil mazallah ne olur ne olmaz bunları yakın insanlarınla konuş sen bizim memleketin gelinisin seni çok seviyoruz işini yap gerisini boş ver
  • 1 Oy
    o isim eksik olucak kayınpederinın ismi kürt idris,cocuğunada kürt idris ali koysun:)
  • 1 Oy
    insanalra posta koymaya bayılıyan gereksiz bayan...
  • 1 Oy
    eeeeeee kendı babası yokmu bunun onu nıye saymıyo olmaz bak ne ayıp
  • 1 Oy
    yok artık!!yalakalık tavan yapmış!!zaten cocuklarına niye babasının dedesinin ismini koyarlar hiç anlamıyorum...ama bu iyice abartmış!!!
  • 0 Oy
    asıl adı idris ali hüseyin ahmet veli hasan mehmet dursun onur bekir fırat mahmut sedat olcak bu yazdıklarımda onların ailesindeki diğer erkeklerin adları mynet başka yapcak haber y ok mu allah aşkına ya
  • 0 Oy
    esra hanım başarılı sunucusun başarılarının devamını dilerim
  • 0 Oy
    sene 2011 kaldı mı böyle şeyler anne baba adı çocuğa koymak
  • 0 Oy
    size ne be istediği adı koyar..bu devirde böle kalmış mı sana ne yani sana ne.... bu devirde asıl insanların tercihlerine saygı denilen bişi kalmamış... ayrıca kürt mürt bu vatanı bölmicek davranışlarda ve isteklerde bulunmaması yeterli... aksi davranış ırkçılığa girer....
  • 0 Oy
    haber mi bu şimdi.

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Mynet.com sorumlu tutulamaz.