SPOR

CANLI

Fenerbahçe'nin kuraları çekildi, sosyal medya yıkıldı

Fenerbahçe'nin UEFA Avrupa Ligi'nde güçlü bir gruba düşmesi sosyal medyayı salladı.

Fenerbahçe'nin kuraları çekildi, sosyal medya yıkıldı

İşte gelen yorumlardan bazıları:

@AYemeniciler
Hani gidememişti Fenerbahçe Şampiyonlar Ligi'ne?

@ZeljkObradovic2
Manchester United belki de EPL şampiyonu olacağı senenin kadrosuyla grubumuzda. Cidden çok acayip kura.

@oykueris
Sağ ve sol hiç bu kadar acımasız olmamıştı..Allah kolaylık versin diyeceğim de diyemiyorum, bi gülme geliyo

@zaytung_gundem
İşte ezeli dostluk! Fenerbahçe Manchester United ile eşleşerek Galatasaray'ın gözbebeği Zlatan İbrahimovic'i sonunda Türkiye'ye getiriyor.

@onurtugrul
Fenerbahçe 3 sene Şampiyonlar Ligi'ne cezayla gidemedi diye şimdi her sene Şampiyonlar Ligi atmosferi yaratıyorlar galiba.

@Kadikoy12
Bilgi: Manchester United'a tarihi boyunca hat-trick yapan iki oyuncu vardır. @tuncaysanli17 @Kuyt

@PesindeyizApp
Beyler... Zlatan Ibrahimovic bir şey söyleyecek

@h_alperaslan
Gruplarda Manchester United gibi takimlarla karşılasacaksınki, ceyrek finalde Braga tipi kulüpleri daha rahat geçebilesin

@YusufMelih_
Fenerbahçe'de Manchester United'ı en yakından İsmail Köybaşı tanıyor. O da bu kadar tanıyor... :) hahah

@incicaps

Son Dakika Fenerbahçe'nin UEFA Kupası'ndaki ilk rakibi Zlatan İbrahimovic. Acınız acımızdır.

@KralSloukas
Fernandaoyla Josefle olcak iş değil. Manchester United'ı yenmek istiyorsak Kadıköy'ü cehenneme çevirmemiz gerek. İş taraftarda bitiyor!

@Ctn1993
Avrupa Ligi görünümlü Şampiyonlar Ligi grubu. Allah yardımcımız olsun.

@BurkayCagilti
Grubu aşırı beğendim aşırı. Mourinho'nun maçtan sonra "Fenerbahçe bizden daha iyi oynadı ve kazandı tebrik ediyorum" açıklamasını bekliyorum.

@bugrabozkurt8

Tamam çok güldük eğlendik, hadi kurayı yeniden çekelim @EuropaLeague @Fenerbahce #Fenerbahçe

@ORDlNARYUS

Ahahahahahahaha gittik en zor rakipleri bulduk helal olsun Fenerbahçe. Kendine yakışanı yapıyorsun :D

@tolgazengin

Fenerbahçe her Avrupa kurasında bir Ukrayna takımını çekerek deplasmana gidecek taraftarların eşlerini strese sokma istikrarını sürdürüyor.


YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 24 yorum
Manchester düşünsün lan..
kimin çıkmasını beklıyordunuz kendini bilmezler mahalle takımlarının mı. akılsızlarrrr
cümleten gerizekalısınız
Takım
O
Av
P
Geri Dön