MAGAZİN

Türbanlılar sevişmez mi?

Türbanlılar sevişmez mi?

Habertürk TV'de yayınlanan Pelin Çift ile Haber Hattı programında Huzur Sokağı dizisi tartışıldı.

Tartışma sırasında Mutlu Tönbekici'nin başörtülülerle ilgili sözleri izleyenleri şoke etti.

Ş. Yüksel Şenler'in romanından uyarlanan dizi, hem Vatan yazarı Mutlu Tönbekici hem de Esra Elönü tarafından eleştirildi.

YENİ BÖLÜMDEN KARELER (FOTO GALERİ)
"DİZİDE BAŞI AÇIK HERKES KÖTÜ"

Dizi karakterlerinin başörtülü ve başörtüsüz olarak farklı özellikler taşıdığını iddia eden Tönbekici, "Benim izlediğim bölümde başı açık olan kişiler tüm olumsuz özellikleri taşıyor. Bir tane iyi kişi yok başı açık kızlar arasında. Tüm örtülü karakterlere olumlu özellikler atfedilmiş" dedi.

İŞTE O TARTIŞMA (VİDEO)

Libya'daki ABD elçiliğine yapılan roketatarlı saldırıya dikkat çeken Tönbekici, "Dizilerde türbanlılar öpüşemez, sevişemez, kötülük yapamaz. Bu ne? Libya'da ABD elçiliğine yapılan saldırıda gördük. Müslümanlar hiç de hoşgörülü değil'' dedi.

Tönbekici, dünkü köşe yazısında da diziyi sert sözlerle eleştirmişti. YENİ BÖLÜMDEN İLK GÖRÜNTÜLER (VİDEO)

ensonhaber

Okuyucu Yorumları57 yorum
  • 25 Oy
    "DİZİDE BAŞI AÇIK HERKES KÖTÜ" demişler , bu zamana kadar başları kapalı olanlar "ÖCÜ" olarak görülüyorlardı , seslerini çıkarmadılar , şimdi tersi olunca mı "HOŞGÖRÜDEN" uzak olunuyor ? Madem o kadar hoşgörülü insanlar o zaman sıra onlarda...
  • 20 Oy
    ben dizi izlemiyorum ama sırf haber başlığından ötürü yorum yapıyorum, sex bir ihtitaçtır, sevişmekte bir sanattır ve galiba ben iyi bir sanatçıyım :)
  • 20 Oy
    Hoşgörüsüz olan müslümanlar değil müslümanları küçük düşürmek isteyenler ama sizin gibi sözüm ona aydın geçinenler bunu anlamıyor ya da anlamak istemiyor, çünkü işinize gelmiyo size kim kemik atarsa onun istediği gibi havlarsınız...
  • 18 Oy
    yalan değil doğru söylüyor. islamda hoşgörü vardır. ama din tacirlerinde zerre kadar yoktur. işte örnek tayyip erdoğan. onun hoşgörülü olduğunu çıksın bir kişi söylesin bakalım. maalesef toplum ikiye ayrıldı. başı açıklar, resmen o.pu muamelesi görüyor. türbanlılar ise sanki cennetten inmiş akpak insanlar. görüyoruz sokaklarda , sahil kenarlarında o çok savunduğunuz türbanlıları. bir erkekle sarmaş dolaş, dudak dudağa öpüşenler ve daha neler neler
  • 12 Oy
    Nasıl bir zihniyet bu ya konuyu nerelere çekiyorsunuz,sabah mynetten ü haber okuyan kültürlü bir insana yakışıyormu bu yorum:(
  • 18 Oy
    hökümet dizisi işte artık iş başörtusunde masum gorunub örtü altından neler yapanlar var daaaa varr
  • 7 Oy
    yazık gerçekten islamiyet gibi muhteşem bir dine sahip insanlarız ama yoruma bakıyorum. Allah hidayet etsin. tönbekicimisin nesin. Filmde bir kere müslüman olan kızın annesinin kızını çocuğa yamamak için yaptığı iğrenç harekerler varken şükran dı sanırım o rolü üstlenen bayanın sette görüntü kirliliği oluştururum korkusunu yaşadım demesini eleştirmiyorsun. bu film bence resmen islamı kötülüyor. Filmde bir kere kadının önemi yok resmen her yerde olduğu gibi kadını aşağılamışlar. İslamı bilmediği o kadar belli ki bu şahıs bilse islamı bu şekilde konuşmazdı. Kadın kutsaldır ve erkeğe emanettir.
  • 6 Oy
    ahirette görüşcezzz tönbekiciiii bakalım o zmnda dıyebılcek mısın bunları.....
  • 1 Oy
    doğru söze ne denir ki onlar inanmadıklarına kavuşunca ağızları susacak yazdıkları elleri ve kalemleri şahitlik edecek...ağzına sağlık kardeşim...
  • 1 Oy
    ahirete de kalmaz bu dünyada da çıkar acısı.. acıyorum ne kadar büyük bir yanlıştalar...
  • 6 Oy
    Romanı okuyanlar bilirler zaten aslına göre uyarlanmamış bir dizi bu kapalı açık konu alan bir dizi olmuş ama romanda bahsedilen dindar bir çocuğun aşkını konu alan bir romandı bu herşey gibi bunuda çarpıtlamalrına şaşırmadım doğrusu
  • 6 Oy
    Saçma saçma konuşmayın... Artık evde tüp bitse hükümetin suçu!!! Dangalağın biri senin dininle ilgili ( gerçi bu yorumlara bakılırsa hangi din mensubu olduğun belli değil de ) hakaretler yapacak kötüleyecek, amacı islamla terörü bağdaştırmak olcak, sende hop sazanlama atlaycaksın hoşgörü yok diye zırvalaycaksın. Evet doğru müslüman olan bir kişi kötülük yapamaz, yapmaz... ama laik zihniyet benim dinimi kötülemek için başınıda örter, kıçınıda.... ondan sonra vay efendim bak bu kapalı ama neler yapıyor... Aklını mantığını çöpe atmamış her hür irade bunu idrat eder ama cesaret edip dillendirmez
  • 5 Oy
    türbanlılar cok ıyı cok durust acıklar kötu ::D:D:D:DD: vay beeeee siz türbanın arkasına saklnmaya devam edn ben neler göruyorum yollarda basları kapalı ama yapadıkları ıs yok gecın bunları gecın!!
  • 5 Oy
    ALLAH senin gibilerinefırsat vermesin yeterki... bi filmden konuyu nerelere getirdin burda kimseye karşı bişey denmemişki sen git te o yayınlanan filme yazı yaz köşende böyle saçmalayacağına öyle saçmla !!!!
  • 5 Oy
    başı kıçı açıklar öpüşüyo koklaşıyo filmlerde..bu yetmezmi......allah belanızı versi,n..nediyim..müslüman düşmanları..
  • 0 Oy
    isteyen istedıgını yapar sizeee neee beee başı kıcı acıksa sanane bak deyen mı var koklasmya ihtıyacı varsada koklasır yasakmı kendılerı yaparken iyi ne bu bee
  • 4 Oy
    kaşıyın anam kaşıyın olur olmaz konuları, dizi diye her türlü saçmalığı, sırf reyting olacak diye milletin önüne atanlara kimse niye dur demiyor ki . RTÜK ne işe yarar. ineğin önüne ot atar gibi haBRE dizi dizi bıktırdılar yaww... delinin biri kuyuya bi taş atıyor . kırk akıllı çıkaramıyor. Tv manyağı , esiri bir toplum olup çıktık yaw. bırakın ! lavuklar ne konuşursa konuşsun ... yok dizide başı açık kıçı açık, bana ne lan bana ne ! anası sormamış büyütürken de ben mi düşünecem... yalnıııızz yakalarsam ... öperim....
  • 4 Oy
    TÜRBANLILAR SANKİ MELEK ADAMIN YÜREĞİNE BAKIN DIŞ GÖRÜNÜMÜNE DEĞİL
  • 4 Oy
    onlarda herşeyi yapıyorlar hemde nasıl
  • 4 Oy
    kapalı olunca insan olmuyorsun sanki, aynı istek ve heves açıkta olduğu kapalıdada var neden insanlığın gerektirdiği şeyleri müslümanlar istemezmiş gibi davranılıyor, ama millet alışmış amerikanın israilin mümlümanı müslümana vurdurmasına herşeyi müslümanlar yapıyor sanıyor, kimse demiyor bunca terörist karşıtı amerikan yapımı silahların teröristlerin elinde işi ne ve ne hikmetse kendi topraklarında olunca uygulanan onca insanlık dışılığa kanun müslüman ülkelerde olama insan hakları ihlali demeye ve zihni asıl dar olanlarda buna orası batı medeniyet diyip çanak tutanlar
  • 3 Oy
    bal gibide sevişirler abijim
  • 3 Oy
    Vay be demek libyadaki saldırıların failleri bu başörtülü bayanlarmış
  • 0 Oy
    İNSANLIĞI KAPALILIKTA YADA AÇIKLIKTA ARIYORSANIZ SİZİN NE KADAR İLİM SAHİBİ OLDUGUNUZ TARTIŞILIR İNSANLAR KENDİ İNANÇLARI GEREĞİ YADA YETİŞTİRİLDİKLERİ ŞEKİLDE GİYİNİRLER BIRAKIN İSTEYEN İSTEDİĞİ GİBİ YAŞASIN...MİLLET TEKNOLEJİK YÖNDEN İLERLEMENİN DERDİNDE BİZ HALA GİYİMİN BAŞÖRTÜNÜN POLEMİĞİNDEYİZ.BIRAKIN BU BOŞ TARTIŞMALARI HERGÜN ŞU YADA BU SEBEPTEN YÜZLERCE MASUM İNSAN ÖLDÜRÜLÜYOR Bİ GÜNDE İKİ SATIRDA BU MASUMLAR İÇİN YAZIN SAYIN KÖŞE YAZARLARI...
  • 0 Oy
    Sayın gulcanim33 benim bu yorumumun Sayın Tönbekici'nin başörtülü bayanlarla Libyadaki saldırıyı ilişiklendirmesine, bir kinaye edasıyla gönderme yapmıştım.Yani bu yazılarla ancak cocukları şaşırtailirsinz, demek istedim.Sizin gibi ilim sahibi birisi için daha fazla açıklama yapmama gerek yok sanırım. Saygılar.
  • 3 Oy
    hiç bir zaman bir insanı kıyafeti yüzünden yargılamayın.ben açığım bu beni ne dinsiz yapar ne imansız ne de kötü.bu dizi bir takım insan grubunun reytingini almak için yapılmış ama gerçeğinden de farksız.ben dizide açık birini kötü yansıtan bir bölüm görmedim hiç.Açık bir kızın içki içip eve geç gelme sahnesiyse kötü olan,barda kapalı bir kız hiç görmedim zaten.dizi neyse onu yansıtıyor sorun yok.Bazen gereksiz gündem yaratıp ben burdayım demek isteyen yazarlar da olabiliyor işte.
  • 3 Oy
    baş örtülününde müslümanında kötü bi özelliği tabi ki de olmamalı, bu zaten olması gereken bir müslümanlık şekli, öte yandan dinimize hakareti gelmiş geçmiş en muhteşem ve mükemmel insana Peygamberimize hakareti oturup seyredecek değiliz, zaten bu da müslümanlığa yakışmazdı, her ikiside gayet normal tönbekici misin nesin boş boş konuşacağına anladığın bildiğin konularda yaz, belliki islamdan haberin yok.
  • 3 Oy
    ya çok merak ediyorum ben müslüman bir ülkedemi yaşıyorum....Bu kadın ne saçmalıyor..Peygamber efendimiz bu şekilde eleştiriliyor bu şekilde hakarete uğruyor ama bazı kendini bilmezler saçma sapan yorum yapıyor...Filmi çeken kişiye yapılması gereken hakaretler orada Allahın Rasulü için mücadele eden kişiye yapılıyor...Ne biçim müslümanız ne biçim devletiz devlet olarakta utanıyorum birde cumhurbaşkanımız kalkmış başsağlığı diliyor...Atatürke yapılsa böyle bir durum ayağa kalkarız...Ama ondan kat kat üstün olan PEYGAMBER EFENDİMİZE YAPILAN BU HAKARET BİZ MÜSLÜMANLARCA GAYET NORMAL...YUHHHH
  • 2 Oy
    çok çok haklısın..
  • 3 Oy
    HEM DE NASIL SEVİŞİR.PORNO SİTELERİNE BİR BAKIN. BU SİTELERE BAKTIKTAN SONRA TÜRBANLIDAN BAŞKASINI GÖZÜNÜZ GÖRMEYECEKTİR, BUNDAN EMİNİM..
  • 2 Oy
    çok izledin galiba araştırdınmı günlük hayatta da kapalılarmı? elbette kapalıdada şehvet var ve oda cinsel açıdan ihtiyç duyduğu şeyler vardır her insan gibi. ama iğrençlikle karıştırmamak lazım bunu. verdiğin örnek gibi
  • 0 Oy
    ne biçim tavsıyelerdır bunlar ahlak mahlak yok sızde acıp turbanlı pornosumu izleyelım bunu teyıt etmek için bize ne
  • 3 Oy
    Allah adına kapanıp tesettüe giren kadınlar Allahın haram kıldıklarından uzaklaşanlardır Allah neyi haram kılmış ise onu hayayından atar neyi helal kılmış ise alır yandaş medyanın yeni prokatif dizisi samanyolu kanal 7 bitti atv başladı hadi hayırlsısı
  • 3 Oy
    bu dizinin yapılış amacı tamamen bu konuyuy körüklemek.
  • 2 Oy
    parayla imanın kimde olduğu belli olmaz, ben bunu bilir bunu söylerim arkadaş.
  • 2 Oy
    hala ülkede ayv izleyenler varsa yazık başbaknın yönettiği bir kanalı ne izlerim nede izlettiririm
  • 2 Oy
    kesinlikle haklısın arkanızdayım hanımefendı
  • 2 Oy
    başka dine mensup olan ya da ateist olan hiç kimse bir kötülük yapmamış mı acaba şimdiye kadar. bir tek olayla müslümanların hoşgörüsü hakkında yorum yapabiliyor bu tönbekici denen şahıs
  • 2 Oy
    Peygamberimize hakaret edilen bir film için gösterilen tepkiler isimlerini bu haberi okuyarak duyduğum sözde köşe yazarları tarafından müslümanlar da hoşgörüsüz diye nitelenmiş.Ne kadar acı bir dizi üzerinden islama müslümanlığa bu kadar kin dolu yaklaşılması utandırdı beni sözde müslüman ülkede yaşıyoruz.Nüfus cüzdanımız da da din yerinde islam yazıyor.Peki bu bayanlar böyle açıklamalar yaptığına göre müslüman değil peki hangi dinden merak ettim açıkcası.
  • 2 Oy
    dizilere filmlere takılmayın gerçek hayatı görün
  • 0 Oy
    diziler hayatımıza yön veriyor
  • 2 Oy
    Başı açık ya da kapalı olması önemli değilki, islamda kadın erkek ilişkileri bellidir bunu tartışmaya gerek yok. Diziler de yavaş yavaş stv ninkilere döner yakında. Asker, polis ve türbansızlar kötü-dinsiz, türbanlılar haklı-iyi...
  • 2 Oy
    Şu insanoğlu ne kadar tuhaf. Nereden ne çıkartacaklarını, nerelere laf sokacaklarını, nereleri karıştıracaklarını bilemiyorlar. Bu sadece bir film yani. İster izleyin, ister izlemeyin. Niye illaki bir laf ebeliği yapılıyor ortalığı karıştırmak için bunu anlamıyorum. Herhangi bir olayı, ne olursa olsun başı kapalı yada açık olarak nitelendirmek ne kadar yanlış birşey. İnsanlar arası iyi ve kötü hallari vardır. Her kesimde bu böyledir. Şu yaşanılan topraklar üzerinde huzurlu olmak varken niye ortalığı karıştırıyorsunuz yaa...Kendi içimizde resmen birbirimize düşüyoruz, daha ötesi yok yani.
  • 2 Oy
    PORNO KANALLARA ŞİFRE KOYDURDUNUZ, O ŞİFRELERİ KALDIRTIN BAKALIM KAÇ KİŞİ DİZİLERİNİZİ İZLER.
  • 2 Oy
    müslümanlığı kullanarak terör estiriliyo bunu tüm müslümanlar yobazmış gibi dünyaya aksettiriliyo.+ müslüman kadınlarda kocasıyla sevişir koklaşır ne yapmak istiyosunuz anlamış değiliz müslümanları terörist olarak ilan etmeye çalışan.dış ülkelerin ekmeğine yağ çalın bakalım namuslu bi kadın erkeğinden başkasına bakmaz açık yada kapalı olsun farketmez herkezin inancına saygı duyulması lazım.......
  • 0 Oy
    bakmak da mı yasak yok artık yakısıklı bir erkek görünce kapalıda bakar acıkta hayret bişey namussuz sensın
  • 2 Oy
    bukadar sığ insanlar birde gazeticiyim diye geziyor ortalarda abuk subuk konuşuyor.ne demek müslümanlar hoşgörülü değil.her müslüman elkidecimi?
  • 2 Oy
    ne yazarlarımız var ya diziye göre din eleştiriyolar işleri güçleri yok oturup dizi seyrediyolar
  • 1 Oy
    sayın tönbekici sanırım örtülü kızın annesini izlememiş kadın pek de iyi sayılmaz hani fesatlık akıyo üzerinden.. hem daha bir bölüm ekrana geldi.. ilk bölümden bukadar eleştiri çok saçma izleyelim görelim yani.. tamam artık örtülüyle açık bi dizide oynuyo ya olay bitti eleştiri kazanı kaynayıverir hemen açıklarla kapalıları düşman eden boyle insanlar işte..!!
  • 1 Oy
    DENGESİZ HERİF LİBYADAKİ SALDIRILAR NEDEN OLDU ÖNCE ONU BİR ANLADA SONRA MÜSLÜMANLARIN HOŞGÖRÜSÜNDEN BAHSET
  • 1 Oy
    O zaman tönbekici de önyargılı galiba. Müslümanlar şöyle böyle demiş biz müslümanlar böyle yapmamalıyız dememiş. Tüm müslümanları ve islamı hoşgörüsüz ilan etmiş. Eğer merak ediyorsa İslam tarihine,Türk tarihine ve Türkiye'ye iyi baksın. Sayın Tönbekici biz hoşgörüyü diğer dinlerden ve onların mensuplarından mı öğreneceğiz. Bir avuç petrol için yapılanları gözleriniz görmedi mi kulaklarınız duymadı mı. Ortadoğu, Afganistan, Afrika, Kudüs, Arakan vb. gibi yerler de çok güzel hoşgörü örnekleri mi var. Lütfen eleştiri yaparken genelleme yapmayınız.
  • 1 Oy
    yıllardır filmlerde dizilerde imamlar kötü dinderlar cimri zalim vb işlendi sesiniz çıkmadı şimdi bir diziyle bir bölümle zorunuzamı gitti adi çifte standartçılar. ayrıca libyayıde görüyoruz zalimce işler yapıyorlar abd nin yaptıklarının yüzde biri yada milyarda biri başı açık olana namussuzluk sebestmi

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Mynet.com sorumlu tutulamaz.