HABER

Ekrem İmamoğlu'ndan 'Telefon çalsa, Cumhurbaşkanı Erdoğan arasa' sorusuna yanıt

İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, "Tam şu an telefon çalsa, Cumhurbaşkanı Erdoğan arıyor olsa, ona ne söylersiniz?" sorusuna yanıt verdi. İmamoğlu'nun açıklamaları dikkat çekti.

İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Başkanı Ekrem İmamoğlu, sosyal içerik sitesi Onedio'ya kendisiyle ilgili gelen soruları yanıtladı.

İmamoğlu, "Tam şu an telefon çalsa, Cumhurbaşkanı Erdoğan arıyor olsa, ona ne söylersiniz?" sorusuna yanıt verdi.

İmamoğlu, gelen soruya şu yanıtı verdi:

"Soruyu yollayan da Yıldırım. Allah’tan Enes var ben Binali Bey zannettim. Valla bana niye randevu vermediniz Sayın Cumhurbaşkanım derim yani. Ben İstanbul Belediye Başkanıyım. Bana randevu vermek Ekrem İmamoğlu’na randevu vermek anlamına gelmez. 16 milyon İstanbulluya randevu vermemek anlamına gelir. Açık söyleyeyim İstanbulluya randevu vermeyene İstanbullu da oy vermez"


YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 46 yorum
imamoğlu da kendini nimetten sayıyor. yok 16 milyon oy vermez diyor. imamoğlu iş yap iş , cumhurbaşkanı sana randevu verse ne yapacaksın ki. sana ülke yönet mı diyecek yok. zaten hükümet istanbul için senin yapmadıklarını, yapılanları yok ettiğini bildiğinden sana sormadan zaten hükümet istanbul a yapıyor. bir temizlik işi kaldı sende bari istanbul u temiz tut yeter. sanırım bu temizlik işini yapabilirsin diye umuyorum
@er24ercan iş yap iş derken ? Akp nin 25 yılda yapamadığı kadar metroyu imamoğlu 4 yılda yapmış olacak. Trafik sorunu büyük ölçüde çözülmüş olacak. Bu sebepten sizin karın ağrınız.
niye yıllarca akpli belediye başkanları kendi bişey sandı da ne oldu yol yabdiq yol yapdiq. senin beğenmediğin o adam yuvamız İstanbul projesini hayata geçirdi milyonlarca kadın iş buldu bu sayede yine senin beğenmediğin bu adam yeni doğan bebeklere içinde tüm ihtiyacı olan materyalleri dağıttı. beğenmediğin o adam çalmıyor savurmuyor. otobanlara bı bak istersen yol yabdiq diye övünenlerin eksiğini tamamliyor. en azından şeffaf kardeşim kim ne derse desin. evet haklılık payın var şu konuda; yaptığını başımıza kalkmadı her yemekte miting de bayramda sanki işi değilmiş gibi koyun yerine koymadi
sanki akpde 85 milyondan oy aliyor 30 35 milyondan o simdi anca 10 15 milyon kalmistir 1 sene sonra 10 milyonun altina duser
Nasıl iş yapmasını istiyorsun mesela akpli vakıflara para yardımı mı yapsın. Yada binaları bedelsin yada komik rakamlarla 10 yıllığına bu vakıflara kiraya mı versin? Yada yurtları bu vakıflara verip öğrencileri vakıf uyesi olamaya mı zorlasın? Yada ihaleleri yandaşa mı versin? Yada da adına 30 millara sattığı arsayı 175 milyara geri mi alsın. Nasıl iş yapsın biraz anlatsana.
ne dedigini anlamadim sen en iyisi a habere cık
tipik akpli yorumu okuyan Tevfik Göksu yazmış sanar
@er24ercan milyonlarca kadın ?
yapmak istediği projeleri belediye meclisinde akp ve MHP oylarıyla red olmasa adam iş yapacak da !
Herşey iyi olacak istanbul
valla iyi demiş
Geri Dön