MAGAZİN

Pelin Öztekin'den duygusal paylaşım! 'Ah be baba neden her şey bu kadar zamansız?'

Rasim Öztekin'in kızı Pelin Öztekin yaptığı duygusal paylaşımla tüyleri diken diken etti. Babasını kaybeden genç oyuncu özlemini takipçileriyle paylaştı.

Pelin Öztekin'den duygusal paylaşım! 'Ah be baba neden her şey bu kadar zamansız?'

Geçirdiği kalp krizi sonucu 8 Mart'ta babası Rasim Öztekin'i kaybeden oyuncu Pelin Öztekin yaptığı paylaşımla herkesi duygulandırdı. Babasına duyduğu özlemi anlatan Öztekin paylaşımına şunları yazdı:

"Zamanla dediler. Zaman? O kadar kifayetsiz kalıyor ki bu söz şu anlarda. Ben söyliyim Babiş, hiç zamanla geçmiyor gidişin hatta daha da derinleşiyor sensizliğim. Gittiğin turne, çektiğin film diye kendimi kandırdığım boşluğun ansızın vuruyor içime. Keşke içimi çıkarıp koyabilsem önüme!

Ekran Alıntısı

“Ne yapıyorsun Peloş” diye arayıp, sormayalı tam 40 gün oldu. Ben kime anlatacağım şimdi yaptığım salaklıkları, öf yaa bi de başıma bu geldi diye isyanımı. Başardığım işlerin aferini de sensiz yarım kaldı. Arkanda bıraktığın ayak izlerine basarak senin yolunda yürümeye devam ediyorum ama o ayakları yere sağlam bastığı için gurur duyduğun kızın bu aralar biraz yorgun, çaresiz. Sesimden anladığın tüm hislerim şimdi sessiz, içimde kocaman bir çığlık.

Bağırsam duyar mısın? Duysan gelir misin? Ahhh be baba neden her şey bu kadar zamansız! Çook özlüyorum, çoook seviyorum seni."

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 8 yorum
baba acısı çok büyük asla dinmiyor. Allah sabır versin.öyle iyi anlıyorum ki.
baba çınar ağacı gibidir meyve vermese de gölgesi yeter
@emin_6161 aynen öyle kardeşim 4 yıl oldu babamı kaybedeli hala gözyaşım dinmedi.
mekanı cennet olsun
ZAMANSIZ DİYE BİR ŞEY YOK ASLINDA HERKESİN BİR ZAMANI VAR BUNU ALLAH BİLİR HERKESİN NEFESİ SAYILIDIR İNSANOĞLU NEDENSE ÖLÜME HİÇBİR ZAMAN HAZIRLIKLI DEĞİLDİR.
Geri Dön