Çeşme'de balık saldırısı

Türkiye’nin gözde tatil merkezlerinden Çeşme’de vatandaşların denize girdiği sırada birçok kişi, aniden balıkların saldırısına uğradı. Vatandaşlar soluğu hastanede aldı.

Çeşme'de balık saldırısı

Çeşme’de Azmak koyunda denize giren vatandaşlar, bir anda balıklar tarafından ısırıldıklarını fark etti. Kısa süren paniğin ardından vatandaşlar, cam göz adıyla bilinen balıklar tarafından ısırıldıklarını anladı. Küçük çocukların da ısırıldığını fark eden vatandaşlar hastanelere müracaat etti. Ailesiyle denize girmek için koya gelen vatandaşlardan Gökhan Boztepe (25), yaşadıkları korku dolu anları anlatırken, “Biz ailecek buraya denize girmeye gelmiştik.

Eşim ve 3 yaşındaki kızımla birlikte suya girdik. Sonra birden kızımın ağladığını fark ettim. Kızımın yanına gittiğimde ben de balıklar tarafından ısırıldım. Sebebini bilmiyoruz biz de anlayamadık. Denizin içine baktığımızda küçük balıklar görüyoruz” diye konuştu. Küçük kızları için endişelendiklerini belirten Boztepe, “Kızımın ayağında küçük bir yara vardı.

Balık oraya gelmiş. Biz de kan görünce endişeye kapıldık. Hastaneye götürdük çünkü zehirlenmesinden korktuk. Neyse ki korktuğumuz bir durum olmadı” şeklinde konuştu. Denizde balıklar tarafından ısırılan Mehmet Acar (44) ise, balıkların insanların ayak ve bacaklarındaki yaralardan beslendiğini belirtirken, “Cam göz ve mırmır olarak adlandırılan balıklar bunlar. Denize giren insanların yara olan bölgelerini yemeye çalışıyorlar. Benim de kızımın bacağını ısırdılar. Ben uzun yıllardır Çeşme’de yaşıyorum, ilk kez böyle bir olaya şahit oldum. Yetkililerin önlem alması gerekiyor” dedi. Öte yandan, yaşanan balık saldırılarının ardından Azmak koyunun yarı yarıya boşaldığı ve vatandaşların koyda denize girmekte tereddüt ettikleri gözlendi.

haberler

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 41 yorum
önlem alıpta ne yapacaklar sen kıçını serinleteceksin diye balıklarımı öldürecekler.
mükemmel cevap bir konuya ancak bukadar güzel cevap verilir :)))
kardeşim ağzına sağlık çok güzel yorumlamışsın ...
WAROLLLLL.
10 numarasın.
walla haklısın
duyanda pirana saldırısı var sanır:))bide manşetten vermişler .:)) insanlar birbirini yiyor siz bunu haber yapın:))))))
3 bir yanımız deniz ama su ürünleri fakulteleri kapatılıyor bu nasıl bir iştir.
bize bol bol işe yaramayan eğitimini yarım yamalak tamamlamış sağlıkçılar lazım.Ne yapıcaz su ürünleri mühendisini ve balıkçılık teknolojisini..
tam tersine su ürünleri fakültelerinin sayısı arttırılıyor. ama boş adam yetiştiriliyor. Bu fakültelerin prof.leri bile akvaryumda iki balık besleyemeyecek kapasitedeler
ÖĞRENCİ YOK ÇÜNKÜ..VE İŞ GARANTİSİDE
yetkililer önlem alması gerekmiş ne yapacaklar balıkların ağzına tasmamı taksınlar :)
SAllamayın Lan 15 SEnedir ÇEşmede denize girmediğim yer kalmadı 1 kere ısırılmadım kedi totosunu görmüş yara sanmış misali ...
Sanki amazonda piranhalı nehire giriyorlar anasını satıyım. Hayvan beslenmek için ayağındaki yaraya gelmiş işte senin goril gibi kıllı vücudunu napsın. Plajdaki diğer hıyarlar da koyun gibi 2 lafa inanıp kaçmışlar.
marmaris icmeler sahilinde de yaz ayinin belli bir doneminde oluyor baliklar ayaklardaki ve bacaklardaki yaralari temizliyor benim ayagimdaki siilleri bile yediler temizlediler tesekkurler baliklar.
bende ısırıldım altınkum plajında çeşmede
halaa yazabiliyorsan sorun yok....
GEÇMİŞ OLSUN:)
eeeeeee sonuç ne oldu?
deniz balıkların ülkesi. sen onların bölgesine girersen onlar önlem alır ısırırlar. Geçen yıl antalyada da vardı küçük bi balık ısırıyo onun savunma mekanizması da bu. Denize girersen böyle şeyleri göze alırsın yapacak bişey yok. yoksa havuza..
millet para veriyo bu balıklarla iyileşmek için bunlar önlem alınsı diyolar ne cahil insanlar yaralara ve sedef hastalağına iyi gelen bir balık türü daha bence
görünen o ki balıklar geçim yapamıyor yiyecek sıkıntısı çekiyorlar mutlaka birileri tarafından ekosistemin dengesi bozulmuştur türkiyenin yeni trendi geçim sıkıntısı balıklarıda etkiliyor denizdeki balıklar bile aç
BU REZİLLİKLERE BALIKLAR BİLE İSYAN EDİYOR..ARTIK..
Hepsi bu AKP nin yüzünden.
Dikkat edin ısırılmak bir şey değil bir tarafınıza kaçmasın. Geri doğru çıkması zor çünkü yüzgeçleri aman ha.
dünya ne halde el alem keyfinde duyarsız toplum işrte.
doğa intikam alıyor
anaa bu nasıl olay böyle şaka gördüklerime inanamadım şimdi ŞOKLARDAYIM MUCİZEYE TANIK OLDUM şimdi iyi okuyun gördüklerinizi unutun BAYANKUPON diye bir site buldum kadınlar 4 günde dokuzyüzkırkbeş milyar tutturmuş hemen bu kadınları görün zengin olun bedava tahmin veriyorlar BAYANKUPON diye aratın ilk site süper muhteşem yaaa
Devlet önlem almalı balıklar için güven timleri kurulmalı, ya da en temizi yunuslar. Nasıl önlem alacak şakamısın sen. En fazla avlar o da soyu tüketir sen 2 yanıp esmerleşeceksin diye canlıların soyunumu tüketelim.
iyide yetkililer ne yapsın senin denize gireceğin yerde zıpkınla bekleyip senin ısırılmamanı beklesin, sende bi kaç gün girme yaradan beslenir diyor zaten yaran varsa denize girme..
Soldaki adam Tülay dön geri ne olursun diyen adam değil mi ?
balıklar tipinizi beğenmedi çeşmeye gelmeyin diyorlar anlamadınız mı?
hep bizmi yicez balıkları birazda onlar yesinler canım ne var bunda :D
bu olay erzurumda yaşanan bir olyı hatırlattı erzurumun bir köyünde yaşlı bir amcaya ayı saldırmış elinden köylüler adamı kurtarmışlar ama amcada hastanelik olmuş gasteci soruyor nasılsın amca yaşlı erzurum şivesiyle iyileşeyim o ayıyı vuracağım diyor gastaci aman amca devlet ayıları korumaya aldı sakın ha diyor yaşlı amca nın cevabı o zaman devlet ayısına sahip çıksın diyor burdada devlet balığına sahip çıksın kardeşiiiim
KEMERDE BELEKTE DE OLUYOR.BU KÜÇÜK BALIKLAR İNSANLARIN AYAKLARINA SALDIRIYOR.
kedidir kedi :)
Bence sizin değil balıkların korunması gerekli. Evren üzerinde varlığından iğendiğim bi insanlar var. Öbür canlılar arasında 'insan' ağır hakarettir. !
ayak bölgesinde açık yara veya yara kabuğu olursa hatta et beni gibi ciltteki şeyleri balıklar yem olarak algılıyor ve tabi ki oraya ağızları ile vuruyorlar.. her denizde(kuşadasında da her gün biz bunu yaşıyoruz) olabilir bu çok önemli bir şey değil, abartıya ve paniğe gerek yok.
orası onların evi bizler misafiriz. yapacak bir şey yok. gitmelerini bekleyeceğiz.
sen zevk yap diye balıkları mı öldürsünler yani?
bence balıklar akp iktidar olduğu için isyan ediyor
Diğer Haberler