O da aranıyor...

Kenan İmirzalıoğlu, Sarp Apak ve Nehir Erdoğan gibi isimlerin uyuşturucu isterken kullandığı şifreler ortaya çıktı: Yerli-esrar. Yabancı-bonzai...

O da aranıyor...

Narkotik operasyonunda gözaltına alınan Kenan İmirzalıoğlu ve Nehir Erdoğan gibi 29 ünlünün sorgusu sürüyor.

Akşam Gazetesi'nin haberine göre, ünlülerin, torbacılarla yaptığı telefon görüşmelerinde kullandıkları şifreli dil de deşifre oldu. Yerli, esrar; yabancı, bonzai; kitap bitti, uyuşturucu bitti; kitap okuyorum, uyuşturucu kullanıyorum; CD getir, uyuşturucu siparişi; film izlemeye gidelim, birlikte uyuşturucu içelim...

‘İÇİYORUM AMA SATMIYORUM’

İstanbul Emniyeti’ne ifade veren ünlülerden bazıları esrar kullandığını itiraf etti, bazıları da iddiaları reddetti. İşte AKŞAM’ın ulaştığı ifadeler:

Nehir Erdoğan: Ne eroin ne de kokain kullandım. Hollanda'da bir iki kez esrar denedim. Bağımlı değilim.
Şahin Irmak: Bir süredir kullanıyorum. Satışıyla ilgili herhangi bir ilgim yok.
Murat Yıldırım: Tütün kullanıyorum ama uyuşturucu almadım.
Burçin Terzioğlu: Ben de eşim de uyuşturucu kullanmıyoruz.

O DA ARANIYOR

Yurtdışında bulunan oyuncu Berrak Tüzünataç hakkında da gözaltı kararı çıkarıldı.

SİNEMACILARDAN AĞIZ BİRLİĞİ: ÖZEL HAYAT BİZİ İLGİLENDİRMEZ

Kenan İmirzalıoğlu, Sarp Apak, Engin Altan Düzyatan gibi pek çok oyuncunun uyuşturucu operasyonu kapsamında gözaltına alınması sinema ve televizyon sektöründe büyük bir şaşkınlık yaşattı. Sektörün önde gelen yapımcıları yaşanan olayları AKŞAM'a değerlendirdi:

KapasitEleri ve çalışmaları önemli
Faruk Turgut (Gold Film’in sahibi)
Önceki gün gözaltına alınan oyuncuların henüz uyuşturucu kullanıp kullanmadığını bilmiyoruz. Bu yüzden şimdiden kesin bir yargıya varıp oyuncular hakkında konuşmamız çok doğru olmaz. Ama ben bir yapımcı olarak oyuncuların yeteneklerine, kapasitelerine ve daha önceki çalışmalarına bakarım. Oyuncuların özel hayatları kesinlikle beni ilgilendirmez.

Hayranlar iyi yönleri örnek alır
Osman Sınav (Yönetmen)
Gözaltına alınan oyuncuların sektörümüze herhangi bir zarar sağlayacağına kesinlikle inanmıyorum. Benim yönetmen bakış açıma göre, oyuncu bana istediğim rolü tam anlamıyla yaşatıyorsa beni geri kalanı ilgilendirmez. Sanatçıları örnek alanlar, idol olarak gördükleri insanların iyi y önlerini örnek alırlar.

Satıyorlarsa cezalandırılsınlar
Ezel Akay (Yönetmen)
Narkotik polisinin ünlü isimleri gözaltına alması tamamen basın için yapılan bir gösteridir. Eğer insanları zehirlemek amacıyla çeşitli uyuşturucu maddeleri satan ünlü isimler gözaltına alındıysa ağır cezalandırılmalıdır. Ben kariyerim boyuncu oyuncu seçimlerimde aday oyuncunun başarılı olmasına baktım. Çünkü oyuncunun özel hayatı beni ilgilendirmez.

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 43 yorum
kullanıcı olmak nezamandan beri suç ?insanların özel hayatlarına müdahale etme daha büyük suçtur.madem bukadar rahatsızsın polis bütün satıcıları biliyor neden onlarla uğraşmıyor?amaç gezi parkı katılımcılarını ve kendine muhalifleri cezalandırmak bukadar basit
bu suc olarak nitelenmeli senin cocugunda olabilirdi sen razi gelirmisin cocugunun uyusturucu bagimlisi olmasina elbette suc sayilacak hollandami burasi sen uyusturucunun ne oldugunu ayik kafayla bi incele istersen
sana katılıyorum ama gülmekten, doğru söylüyorsun bu arkadaşlar gezi parkına destek verenlerdi dimi, demek ki ne yapmak lazım, önce kendini düzeltmek lazım kendini düzeltemeyen başkasını da düzeltemez...
Gezi Park'ına Destek Verenler Bu Şekilde Cezalandırılıyor... Aylardır Takip Ediliyorduda Neden Şimdi Alındı ? Neden Gezi Park'ı Olaylarından Önce Alınmadı? Hiç Düşünülmedimi ? Bence Gezi Pak'ına Destek Verenlere Devlet DARBE Yapıyor...
operasyon 11 ay önce başlamış haberi oku istersen ihtiyar
gezi yada degil ortada görünen bi suc var adamlar villasını bogaza karşı esrar tarlasısına cevirmişler sessimi kalınsın yada alınmasınalrmı gezi olaylarından sonra hiç bir suçlu yakanlanmasın o zaman ya bırakın böyle cocukca düşünceleri devlet yönetiliyor burada cocukca işler yapılmıyor
Ne kadar boş beyinlisiniz tuturmuşunuz her şeye gezi parkı ne oldu başınıza ne gelirse gelsin ya gezi parkı yada ADAM GİBİ ADAM Hemen R.T.Erdoğan bileceksiniz sen ve senin gibiler işte ancak beyinleri bu kadar çalışır sıkışınca özel hayat yok gezi parkı unutuğunuz bir şey daha var Ergenekon. Sağlıcakla kalın
Bu sanatçıların hepsi gezi parkı olaylarına destek verenlerdi. Bu hükümet kendine boyun eğmeyenlerin üzerine bu şekilde gitmeye devam edecek. Bence devam etsin yıkılması yakındır.
Boş boş konuşma ne yıkıyorsun heykelmi yıkıyorsun tuturmuşunuz gezi parkı amaç ağaç mı yok o zaman lafla peynir gemisi yürümez daha çok bekler sizin gibi artık kendinize ne diyordunuz haha çapılculardı demi acımak allaha mahsus ben sizlere çok üzülüyorum ot gelip saman gidiyorsunuz. Sağlıcakla kalın
NERDE ESRARKEŞ, SAPIK, VERGİ KAÇAKCISI, ASKER KAÇAĞI V ARSA, HELE HELE GÖTÜNÜ , GÖBEĞİNİ, GÖSTERİP PEŞİNE FOTOCULARI TAKIYORSA HEMEN ALTINA SANATÇI DİYE YAZIYORLAR. BU APTAL, SALAK VE PESPAYE HALK DA BU ŞEREFİSLERİ ADAM ZANNEDİYOR.
Sanatçı kavramını açıklaman güzel de sonunda sıçmışsın.kardeşim. Halka aptal salak diyemezsin sende o halkın içindensin. Ben bu sanatçı müsfettelerini asla izlemiyorum mesela. Bizim gibi insanlar bunu çoluk çocuğuna aşılamalı...
KENAN MIRZALIOGLU SANA SESLENIYORUM IYI DINLE BENI , DIGER GOZALTINA ALINANLAR BENI HIC MI HIC ILGILENDIRMIYOR AMA SANA YAKISTIRAMADIM SENDEN BEKLEMIYORDUM AILECE SENI SEVIYORDUK INSALLAH AKLANIRSIN . YOKSA SENIN BIR DIZINEDE BAKMAYIZ HABERIN OLSUN EFENDI.
SANATCI DEDİĞ İN AHLAKLI OLMALI
şu sanat aleminde cebi üç kuruş para görüp de çizgisini, duruşunu , efendiliğini bozmayan insan sayısı ne kadar az, öyle değil mi... bir kez olsun skandallarına şahit olmadığımız, bar kapılarında sarhoş görmediğimiz, çalkantılı aşk-sex yaşantısını izlemediğimiz ama bütün bunlara rağmen sevdiğimiz kaç gerçek sanatçı kaldı ki şu alemde...
uğur ışılak boşuna dememiş (sanat adam işidir...)
esrar ve eroin tüm dünyada hoş görülmeyen kabul edilmeyen insan sağlığına zararlı uyuşturucu maddeler olarak bilinmekte ve hemen hemen her yerde satılması kullanılması suç teşkil etmektedir. ülkemizde de suçtur. ne yazık ki sanatçıların çoğu bir şekilde bu illeti kullanmaktadırlar. şöhretsizinden şöhretlisine pek çok ismin bu yola başvurduğu ortaya çıkmıştır. neticede suçtur ve suçlular cezasını çekecektir.
"eldas" rumuzlu kişiye, Kenan Mirzalıoğlu diye biri yok. Varsa bile belki sizin mahallededir. Kenan İmirzalıoğlu olabilir o dediğin kişi... Kenan İmirzalıoğlu senin dizisini seyretmediği için çok içerlemiş, sana küsecekmiş haberin olsun!
eline 3 otuz para geçiiren çapsız insanların sonu
Bir memur 20 belkı 30 sene para bırıktırır bır daıre sahıbı olabılmek ıcın ama bu 25- 30 yasındakı sanatcı bozuntuları senede kazandıkları trılyonlarla o evlerı 2 ayda alıyorlar. hepsının altında 300bın euroluk arabalar. Devlete 5 kurus vergı vermezler oh ne ala. Sonra herhafta sevgılı degıstırırler. Bızım gıbı koyun mılletde bunlerı tvlerde ızleyıp bunlara reytıng yaptırırız. Aldıgıız paralar haram zıkkım olsun. Öbür tarafta cıkar aheste aheste.
üç kuruşluk adamlar cebi para görünce allah şımarttıyor
sanatçı müsvettelerine bak hepsi gogocu olmuş balici çocular bile sizden daha asil benim gözümde
Bu ülkede kimileri kimilerinin hangi namazı kılmadığını takip ederde,Ülkeye bu yabancı ve zararlı maddeler nasıl sokulur haberi olmaz.Bu iştede danışıklı dövüş var gibi.
Polis ünlü ünsüz nekadar içıcı varsa hepsini biliyor,günü geldikçe operasyon yapıyor,bu operasyonda yakalananlar GEZİ eylemlerine destek verdikleri için gözaltına alında,diğer içıcılerede sıra gelecektır.
Ne kadar saçma sapan yorumlar yazılmış buraya ya sanatçı dedğinin ahlakı olmalı işte yok hepsinin bi yerleri kalkmış ne alakası var kardeşim adam uyuşturucu kullanıyorsa kullanır yasalar ne diyor kullanıcılar için amatame gidecek amatemdeyken denetimli serbestliğe gidip imza atıcak ülkenin yüzde onu uyuşturucu batağında gelmiş burda millet ahkam kesiyor etrafınıza bakın kesinlikle göreceksiniz uyuşturucu bağımlısı devlet uyuşturucunun önünü açıyor 2005'den beri Tüm suç Devletindi
zaten millet içiyo bari Hollandadaki gibi resmi yapın vergiyi alın içen içmeyende alenen belli olsun.yasak olunca içilmiyomu sanki,satılmıyomu sanki.boş laf bunlar sadece satan ağababaların cebine fazla para girsin diye bundan otlanan bazı devlet içilerde dahil paralansın diye bu işler var.yasal olursa ağababaların musluğu tıkanır.Hollanda kıç kadar ülke sadece bu uyuşturucudan ayakta duruyo adamlar.
madem sınamacısın ozel hayatınlada bu ınsanlara ornek olman lazım ördek degilll
kullanıcı olmak suç degilmi neler duyuyorum biraz örnek veriyim uyuşturucu ve alkol insanı nasıl degiştiriyor bizim orda bir adam var karısından korkar adamı bir içirdik oldu sana şahin asarım keserim ayaklarında akşam kadının burnunu kırmış sabah ben kimseyi incitmem diyor 2. örnek araba ile hız yapmaya korkarsın bazen ama alkollü isen cesaret verir hele esrar da cekmişse dünya umurunda olmaz hiç yapmadıgın şeyler yaparsın aşırı hız tecavüz o an bilinç altında ne varsa sen sanatcı olacaksın sadece içiciyim deyip cıkacaksın deniz seki niye yattı o halde tugba özay yıldız tilbe son anda yırttı
şimdi küçük bir çocuk izlediği dizide ya da filmde idolü olan oyuncuyu izlerken ;hayran hayran bakarken ,onun uyuşturucu kullandığınıda öğrenirse uyuşturucuya daha çekici bi gözle bakmayacak mıdır?
sanatçı özel hayatıyla örnek olmalı.sonuçta bu insanları rol model olarak alan gençler var..dizisini,filmini izlerken "bırak şu esrarkeşi" dedirtmemeli...
geçiceniz bu ayakları komutanların olayı ört pas etmek için bayram arifesi bunlar yapılıyor bırakın bu ayakları koyunlar yutar bunu başkası yutmaz
adamlardaki mantık 2023 neden cumhuriyetin ilanına denk geliyor yüzüncü yıla denk geliyor ondan olmasın bunu bilmeyen yoktur herhalde
Kanda tespit ederseniz iciyordur o da kendisini ilgilendirir ama iyi para kazanip da hayati guzel yasamak varken insan neden bu yola sapar anlamam...
SANATÇI OLAMADAN, GÜNLÜK OYUNCU MANKEN YA DA ŞARKICI OLMAK İÇİN ŞARTMİDUR DA..UYUŞMADAN YAPAMIYORLARMİDUR...:))
Her şeye ulaşaman kolaysa niye ulaşmayasın. Adamlarda mantık bu.Onu engelleyecek bir inanç sistemi de yoksa...
ya usta şu deniz feneri denen bir üçkağıtcılık vardı ne oldu hiç ceza görmedik bu adelet denen şey güçlü olanın keyfine göremi işliyor
herkes bır felaket senaryosu yazmış buraya sız neyın kafasını yasıyorsunuz acaba bu uyuşturucu mafyasını asmaları lazım cocuklar ornek alır bu adılerı
KİMİSİ AKŞAM 2 EKMEĞİ EVİME NASIL GÖTÜREBİLİRİM DERDİNDE ... KİMİSİ BUGÜN NASIL HAYATTA KALIRIM VE ÇOCUKLARIMI NASIL HAYATTA TUTABİLİRİM DERDİNDE... KİMİSİ NASIL BORÇLARIMI ÖDERİM DE DÜZE ÇIKARIM DERDİNDE... KİMİSİ YAŞAM DERDİNDE.... KİMİSİ ÖZÜRLÜ ÇOCUĞUNUN DERDİNDE... KİMİSİ AĞAÇ DERDİNDE... KİMİ DE PARAYI BOL BULMUŞ NEREME SÜRSEM DERDİNDE... ANLAYAN ANLADI....
ne hikmetse gezi destekçisi olmayan bi tane bile ünlü yok aralarında. sanırsın hükümet yalakaları tertemiz. muhalif herkes bi kılıf uydurulup paketleniliyor. ama gün gelir devran döner halk tayyibi sandığa da gömer
Sizi yapacağınız reytingler ,kazanacağınız paralar ilgilendirir,zaten sistem birilerini yok ederken diğerini zenginleştiriyor,mevzu gençlikse,çocuklarımızsa,rol olan herkesin hayatı bizi ilgilendirir...
Gezi parkı sonuçları....hayırlı işler... bir genel kurmay başkanını terör örgütü kurmaktan müebbet habse 2 kez çarptıranlar nerde bu teröristler ???? pkknın binlerce militanı var bu ergenekoın militanları nerde nereye çekildi :D
tabi la özel hayat hiç birinizi ilgilendirmez...sonuçta bunlar sanatçı ya ne yapsa yeridir...sokaktaki tinerci çocuklardan farkları yok yani...birisi gariban cebi boş birisi zengin adı var...ulan ne zaman tutuklandığını görcez bunların...
Ne kadar saçma sapan yorumlar yazılmış buraya ya sanatçı dedğinin ahlakı olmalı işte yok hepsinin bi yerleri kalkmış ne alakası var kardeşim adam uyuşturucu kullanıyorsa kullanır yasalar ne diyor kullanıcılar için amatame gidecek amatemdeyken denetimli serbestliğe gidip imza atıcak ülkenin yüzde onu uyuşturucu batağında gelmiş burda millet ahkam kesiyor etrafınıza bakın kesinlikle göreceksiniz uyuşturucu bağımlısı devlet uyuşturucunun önünü açıyor 2005'den beri Tüm suç Devletindir ..
Sanatçılar doyumsuzluga ulaşınca farklı arayışlara giriyorlar tamamen çizgilerinden çıkıyolar bunlarda onlardan bi kaç tanesi allah eger böle zenginlik vericekse vermesin abi biz ne kadar güzellikler içinde yaşıyomuşuz da bilmiyomuşuz çok yazık size çok .
Diğer Haberler