İsrail'den tehlikeli icat: İnternetsiz ortamda veri hırsızlığı

İsrail'de bulunan Ben-Gudion Üniversitesi'nde yazılım ve insansız hava aracına eklenen bir kamera ile internetsiz ortamda bilgisayardan veri hırsızlığı yapmayı başardı.

24 Şubat 2017 09:48
PAYLAŞ
TWITTER
İsrail'den tehlikeli icat: İnternetsiz ortamda veri hırsızlığı

İsrailli Ben-Gudion Üniversitesi’nde geliştirilen yazılım ve bir insansız hava aracına eklenen bir kamera ile internete bağlı olmayan bir bilgisayardan veri aktarımı sağlandı.

FARK EDİLMESİ İMKANSIZ

Uzmanlara göre bu düzenek bilgisayarların sabit disklerinin LED indikatörlerini manipüle ediyor ve veri aktarımını sağlıyor.

Uzmanlara göre bu tür bilgi hırsızlığının fark edilmesi de imkansız.

Okuyucu Yorumları27 yorum
  • 392 Oy
    adamlar neler yapıyorlar biz nelerle uğraşıyoruz.insanın moralı bozuluyor
  • 24 Oy
    @burhanasm nelerle uğraşıyorsun herkes akşama kadar facebook- alışveriş siteleri birde burada sallamalar
  • 309 Oy
    Bizim üniversitelerde ki hoca tabir edilen varlıklar kaç para maaş alacağız, üniversiteye kaç tane adam sokacağız, kaç çocuğu dersten bırakacağım diye uğraşsın.
  • 464 Oy
    Olsun bizim de papaz eriğini imam eriğine çeviren icadımız var. O daha önemli
  • 23 Oy
    @aren_dagtekin_1987 bizim mucitlerde gitsinler çine amerikaya.
  • 441 Oy
    başörtüsünün yasak olduğu dönemde hertürlü buluşumuz vardıda şimdimi geri kaldık eleştirirken cehaletinizi sergilemeyin çağdaş yobazlar
  • 733 Oy
    Olsun biz de TSK'da türbanı serbest bıraktık... Bakara suresini okursak dünyanın süper gücü olabiliriz belki de...
  • 47 Oy
    @isorkum ULAN REZİL HABERİN KURANLA NE İLGİSİ VAR . BAKARA SURESİNİN ANLAMINI BİR OKUSANA CAHİL ADAMLAR İNANDIKLARI TEVRAT KİTABINA BAĞLILIKLARINDAN DÜNYAYA HÜKMEDİYORLAR. BİZ KURANIMIZA KÜFREDİYORUZ. REZİL HERİF.
  • 35 Oy
    SİZ BUNU ŞİMDİ HABER YAPTIĞINIZA GÖRE MOSSAD BUNU 10 YILDIR KULLANIYOR DEMEKTİR DOLAYISIYLA DAHA GELİŞMİŞ BİR VERSİYON ELLERİNDE MEVCUT BİR 10 YILDA ONU KULLANIRLAR FAKAT BÜYÜK DEVLET OLMAK YA DA TAM BAĞIMSIZ TEHLİKEYİ TAHMİN EDİP BERTERAF ETMEKTEN VE TAM BAĞIMSIZ EKONOMİDEN GEÇER.
  • 34 Oy
    seversin sevmezsin ama çok etkilendim bizimde bunları yapmamız lazım büyük devlet olmamız için
  • 50 Oy
    ne sırrımız kaldıki çalsınlar kozmik odaya bile girdi bu hainler
  • 12 Oy
    ee adamların elektromanyetik bombaları bile var istedikleri yerin tüm elektirksel mekaniklerini bozarlar bizdaha kapağı açılınca ışıkları yanan ekmeklik yapalım bunada icat diyelim
  • 9 Oy
    Arkadaş yıllardır söylüyorum yine söyleyeyim. Bizim bunları yapabilmemiz için. Tübitak vb. kurumlar aklında ciddi fikirleri ve bilgileri olan ancak parası veya işyeri olmayan insanlara gerekli hibeyi vermelidir. Şu an verilen hibe programlarında işyeri bulunması zorunlu bu yanlış. Geçen bakan açıkladı bilmem kaç milyar hibe verdik ortada hiç bir şey yok diye . Tabii ki olmaz adamları bir kere olsun denetlemediniz ki. Verilen paralar evlere arabalara gitti. Ev fiyatları ikiye katladı. Zengini daha zengin yapan bir sistemde hiç bir şey geliştiremezsin. Çünkü zenginin amacı o paraya ulaşmaktır.
  • 11 Oy
    izin verseler Türkler daha iyisini yapar ama izin vermiyorlar içimizde ki hainler gelişmemizi istemiyorlar anca 100 yıl öncesinin teknolojisi olan tank üretek biz ezan okuyan seccade üretek millette hazır zaten hüloğğğ demeye gençleri kendilerine bırakın birşeyler üretip protiplerini geliştimeye yardımcı olun. Adam robot yapıyor derece giremezken ABD de önemli yerlerde işe başlıyor ezan okuyan seccade birinci oluyor biz böyle gelişimiyiz. Bizi araplaştırmaların izin vermeyin biz Türküz Arap değil.
  • 7 Oy
    Vay be.. Kamera, yazılım drone.. hdd'ye müdahale edip veri transferi.. Kamera ile manyetik ortamdan veri transferi büyük başarı..
  • 5 Oy
    çalış seninde olsun elini beynini çalıştır ÇENENİ değil BEYNİNİ
  • 7 Oy
    biz yapmıştık ama bunu haber yaptırmadık esas başarı budur. demek ne güzel bir şey olurdu
  • 4 Oy
    Bizimkilerde para çalıyor ama kimseye farkettirmiyorlar milletin ruhu bile duymuyor
  • 6 Oy
    Ben yinede hocam diş macunu bi yerimize kaçarsa orucum bozulurmu demek istiyorum.Veri hırsızlığıda harammı ayrıca bir kadının odada erkek bir muhabbet kuşuyla yalnız olması caizmi.Benim ilgi alanım bunlar buluş muluş icat çıkarmayın kardeşim..
  • 3 Oy
    @anilaydogan Güya toplumumuz dini konularda hassas ama youtube'da bir sokak röportajı videosuna denk geldim,şaşkınlığımdan ve üzüntümden gülemedim bile..Videonun başlığı,dört halife kimdir-rezalet cevaplar..İzlemeyenler izlesin ve niye bu haldeyiz anlasın...
  • 4 Oy
    Benim oğlumda yüksek elektrik elektronik mühendisi ve işsiz tuuuuu yazıklar olsun
  • 3 Oy
    @yavuzali Böyle taraflı ve yandaş hükümetin varsa oğlun işe filan giremez başgan oğlunun suçu yok sistem çok yanlış...
  • 3 Oy
    panik yok stratejik noktalara düşen göktaşlarını koyun manyetik koruma sağlayın..
  • 1 Oy
    BEYNİMİZİ,YÜREĞİMİZİ DE BOŞALTACAK DEĞİLLER YA!
  • 66 Oy
    Amaann bunlarıda haber yapıyorsunuz yaa, asıl konumuz su içersek orucumuz bozulurmu, referandumda evet diyen hadisler gibi şeyler olmalı din tüccarının bol olduğu ülkemde
  • 0 Oy
    Yani ne olacaktı ki? Belki biz de kullanıyoruz ama reklamını yapmıyoruz. Yapınca neler olacağı belli. Her şey birden bire olmaz. Parça parça, kademe kademe.
  • 57 Oy
    Olsun bizde duble yol yaptik kopru yaptik asgeri ucretliler gecemesin diye vakiflar kurduk parayi ordan bulduk suriyeye girdik bir dunya muhimmat harcadik avrupa gariban multecilerin hepsini aldi 3 milyon is adami suriyeli bize kaldi birde baskanlik geldimi sonra seriat ohhh kadinlarida kole pazarinda satarsak ekonomiye can katip imf ye borc vericez. OLSUN hic sorun yok bizim icin israil en son turkiyeye gonderir o dronu birakin bu enayiler zaten kendi kendini bitiriyor der

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Mynet.com sorumlu tutulamaz.

İletişim Kurumsal Yardım Üyelik Yasal Uyarı

Copyright © MYNET A.Ş. Telif Hakları MYNET A.Ş.'ye Aittir