Ziraat Türkiye Kupası Final Maçı Haberleri

Ziraat Türkiye Kupası ne zaman? Ziraat Kupası finali saat kaçta yayınlanacak? Kayserispor – Sivasspor maçı hangi kanalda yayınlanacak? Ziraat Türkiye Kupası finali şifresiz nasıl izlenir?

Ziraat Türkiye Kupası final maçı araştırılmaları başladı. Merakla beklenen Ziraat Türkiye Kupası maçının ne zaman, saat kaçta oynanacağı araştırılıyor. Bu yıl şampiyonluğa iki Anadolu takımından biri ulaşmayı planlıyor. Kayserispor ile Sivasspor, bu tarihi kupayı evlerine götürmeye çalışacak. Peki, Kayserispor – Sivasspor maçı şifresiz mi, Ziraat Türkiye Kupası finali ne zaman, saat kaçta oynanacak? sorularının ayrıntılı cevapları!

Spor 26-05-22 10:30

Süper Lig'de şampiyon Beşiktaş oldu!

2020-2021 sezonu şampiyonu Beşiktaş oldu. Şampiyonluk yarışının son haftalara kadar sürdüğü ligde ipi göğüsleyen Beşiktaş oldu. Son haftaya Galatasaray ile puan puana giren siyah-beyazlılar, Göztepe karşısında aldıkları galibiyet ile şampiyonluğunu ilan etti. İşte detaylar...

Spor 15-05-21 17:40

Antalyaspor – Beşiktaş ZTK finali seyircili oynanacak | Türkiye kupası final maçına nasıl bilet alınır? İşte Beşiktaş Antalyaspor maçı bilet fiyatları

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), Antalyaspor ve Beşiktaş arasında oynanacak Ziraat Türkiye Kupası finali için seyircili oynama kararı aldı. TFF’nin resmi internet sitesi üzerinden yapılan açıklamaya göre Gürsel Aksel Stadı’nın 3’te 1’i oranında seyirci alınarak, maç seyircili bir şekilde oynanacak.

Spor 09-05-21 21:50

Derbilerin faturası ağır oluyor

Fenerbahçe ile Galatasaray arasında son 9 sezonda oynanan derbi maçlarda yaşanan olaylar nedeniyle sarı-lacivertli kulüp 1 milyon 978 bin 250 lira, sarı-kırmızılı kulüp ise 1 milyon 559 bin 500 lira para cezası aldı - Bu dönemde Fenerbahçe'ye 7, Galatasaray'a ise 3 maç seyircisiz oynama cezası verildi - İki takımın arasında yapılan son maçın ardından Galatasaray'da teknik direktör Fatih Terim 10, antrenör Hasan Şaş 8, futbolculardan Donk 6, Ndiaye 5, Rodrigues 3, Fenerbahçe'de oyunculardan Jailson 8, Soldado da 6 maçtan men edildi

Spor 12-04-19 11:20

G.Saray'a tarihi ceza kapıda!

Olaylı derbinin ardından hem Galatasaray hem de Fenerbahçe, PFDK'ya sevk edildi. Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim'e 3-14 maç arası, Hasan Şaş'a ise 5-10 maç arası ceza gelmesi bekleniyor.

Spor 06-11-18 17:46

Amedspor ile Sakaryaspor arasında ne yaşandı?

Cumartesi günü Yeni Sakarya Atatürk Stadı'nda ev sahibi takım Sakaryasporla karşı karşıya gelen Amedspor'un yöneticileri, maç öncesi ve sonrası sözlü ve fiziksel tacize uğradıklarını söyledi. Yaşanlanarla ilgili BBC Türkçe'ye konuşan Sakaryaspor Başkanı ise, "Saldırı olmadı, gösterilen video da bir buçuk yıldır orada" dedi. Hatice Kamer'in haberi.

Spor 14-10-18 18:00

Emmanuel Eboue'ye Los Angeles Galaxy talip oldu!

Mayıs 2014'ten beri ayağı topa değmeyen eski Galatasaraylı Eboue'ye sürpriz bir teklif geldi. MLS ekiplerinden Los Angeles Galaxy'nin Eboue'yi kadrosuna katmak istediği belirtildi.

Spor 01-09-18 10:36

Akhisarspor - Fenerbahçe maçı ne zaman, saat kaçta, hangi kanalda? (ZTK finali Akhisar FB maçı canlı izle)

Ziraat Türkiye Kupası finalinde Akhisar - Fenerbahçe maçı Diyarbakır'da oynanacak. Kupa finaline kadar yenilgi yüzü görmeyen Fenerbahçe'nin rakibi, ligde her iki maçta yenildiği Teleset Mobilya Akhisarspor. Tarihinde ilk kez finale kalmayı başaran Akhisarspor, Fenerbahçe ile kupa finalinde ilk kez karşı karşıya gelecek. Akhisar Fenerbahçe maçı muhtemel onbirleri, takımların son durumları ile maçın canlı yayın linki haberimizde. Akhisarspor - Fenerbahçe maçı ne zaman, saat kaçta, hangi kanalda?

Spor 10-05-18 09:33

Havaalanında Galatasaray - Fenerbahçe gerilimi

Ziraat Türkiye Kupası'nda Galatasaray'ın Fenerbahçe'yi yendiği maç sonrası ilginç olaylar yaşandı. Fenerbahçeli bazı yöneticiler ile Galatasaraylı taraftarlar arasında arbede çıktı.

Spor 27-05-16 07:25

Ahmet Çakar: Fırat Aydınus benim için hakem değildir

Beyaz TV yorumcusu ve eski hakem Ahmet Çakar, Zokora'nın Emre'ye yaptığı faulü sert dille eleştirirken, maçın hakemi Fırat Aydınus için de "Benim için hakem değildir" dedi.

Spor 23-05-13 13:50