İtalya Milli Futbol Takımı

İtalya Milli Futbol Takımı

İtalya milli futbol takımı, İtalya’yı uluslararası futbol karşılaşmalarında temsil eden takımdır. Takma Adı “Gök Maviler)”dir. FIFA kodu ITA olan İtalya milli futbol takımı 2021 itibari ile FIFA Dünya kupasına 18 kez katılmış ve 1934, 1938, 1982, 2006 yıllarında şampiyonluk kupasını kazanmıştır. Bunun dışında 1970 ile 1994’te 2. olmuştur. Avrupa Futbol Şampiyonası’na ise 10 kez katılmış ve 1968’de şampiyonluğu kazanmıştır. Ek olarak 200 şke 2012 yıllarında finale çıkarak 2. olmuştur.

İtalya Milli Futbol Takımı Haberleri

Dünya bu skandalı konuşuyor! Men edilme tehlikesi ile karşı karşıyalar! FIFA'dan jet hızıyla açıklama geldi

Byron Castillo'nun Kolombiya doğumlu olduğu resmen belgelendi ve Ekvador'un Dünya Kupası'na gidişi tehlikeye girdi. Ekvator'un kendi milletinden bir oyuncuyu oynatmaması dünyada skandal konusu oldu. FIFA'nın bu konuyla ilgili açıklama yapmasının ardından men tehlikesi devreye girdi.

Spor 09-06-22 10:15

FIFA Başkanı Infantino, İtalya'yı tiye aldı!

FIFA Başkanı Gianni Infantino, dünya kupasına katılamayan İtalya'yı tiye aldı.

Spor 01-04-22 18:00

Leonardo Bonucci kimdir? İtalyan milli futbolcu Leonardo Bonucci kaç yaşında? Hangi takımlarda oynadı?

Leonardo Bonucci kimdir? sorusunun yanıtı, ünlü futbolcunun Kuzey Makedonya maçının ardından sosyal medyada da yer alan soyunma odasındaki çirkin görüntü ile ilgili yaptığı açıklama sonrası merak konusu oldu. İtalyan milli futbolcu özür diledi. Peki Leonardo Bonucci kimdir? İtalyan milli futbolcu Leonardo Bonucci kaç yaşında? Hangi takımlarda oynadı? İşte ünlü futbolcunun, hayatı ve biyografisi...

Spor 30-03-22 08:50

Diğer Haber Etiketleri

Dorukhan Toköz Burak Yılmaz FIFA Hakan Çalhanoğlu Zlatan Ibrahimovic Mario Balotelli Türkiye Milli Futbol Takımı FIFA Dünya Kupası Hakem Cristiano Ronaldo Cengiz Ünder Cüneyt Çakır Galatasaray Futbol Kulübü TRT Spor Ekvator Gianni Infantino Roberto Mancini Avrupa Futbol Şampiyonası Serdar Dursun polis canlı yayın Bakan Denizlispor Fatih Karagümrük Adana Demirspor Eskişehirspor İtalya Juventus Milan Konya Londra Arjantin Kuzey Makedonya Türkiye balotelli çalhanoğlu belçika italya maçı UEFA Uluslar Ligi son dakika haberler son dakika haberi Ampute Futbol Milli Takımı Play-Off Stefan Kuntz Copa America Leonardo Bonucci Giorgio Chiellini Almanya Milli Futbol Takımı Avusturya Milli Futbol Takımı Belçika Milli Futbol Takımı Çek Cumhuriyeti Milli Futbol Takımı Danimarka Milli Futbol Takımı Galler Milli Futbol Takımı İngiltere Milli Futbol Takımı İskoçya Milli Futbol Takımı İspanya Milli Futbol Takımı İsveç Milli Futbol Takımı İsviçre Milli Futbol Takımı Kuzey Makedonya Cumhuriyeti Milli Futbol Takımı Portekiz Milli Futbol Takımı Rusya Milli Futbol Takımı Ukrayna Milli Futbol Takımı Lorenzo Insigne Leonardo Spinazzola Wembley Stadyumu Federico Chiesa Filippo Inzaghi Harry Maguire Vincenzo Montella a milli futbol takımı a milli takım 2022 dünya kupası 2022 fifa dünya kupası dünya kupası dorukhan günde hazırlık maçı final maçı ilkay isveç ukrayna maçı italya belçika italya milli takımı lorenzo montella sistem türkiye a milli türkiye italya türkiye italya maçı türkiye maçı türkiye milli uğurcan uluslar ligi play off maçları yarı final maçları italya maçı ne zaman esteban türkiye a milli takım kura türkiye italya maçı ne zaman türkiye italya maçı hangi kanalda hakemler bayrağı napoli paris saint germain pedro muhtemel müller yarı final euro 2020 italya italya belçika maçı ne zaman yabancı sınırlaması iyi takımı hakemlik türkiye italya maçının hakemi sene önce oldular moyes

Son dakika: Stefan Kuntz'a olay sözler: Ben böyle bir teknik direktör istemiyorum!

Son dakika: Türkiye, hazırlık maçında son Avrupa şampiyonu İtalya ile karşı karşıya geldi. A Milli Takımımız, 1-0 öne geçtiği karşılaşmadan 3-2'lik mağlubiyetle ayrıldı. Ay - Yıldızlı ekibimizin teknik direktörü Stefan Kuntz, kadro ve taktik tercihleriyle Portekiz maçında olduğu gibi bu mücadelede de eleştiri aldı. Spor yazarları, Alman teknik direktöre tepki gösterirken takımın oyununu da yorumladı.

Spor 30-03-22 08:01

Serdar Dursun kimdir? Nereli ve kaç yaşında? Serdar Dursun hangi takımlarda oynadı?

Serdar Dursun, Türkiye - İtalya maçı sonrası merak konusu oldu. A Milli Takımımız, İtalya'ya 3-2 mağlup oldu. Yine de 83. dakikada gol atan ünlü futbolcu maça damga vurdu. Serdar Dursun kimdir? Nereli ve kaç yaşında? Serdar Dursun hangi takımlarda oynadı? sorularının yanıtını öğrenmek isteyen vatandaşlar araştırma yapmaya başladı. İşte ünlü futbolcunun hayatı ve biyografisi...

Spor 30-03-22 07:55

Mancini sinyali verdi! Türkiye'ye mi dönüyor?

İtalya'nın, A Milli Takımımız'ı 3-2 yendiği maçın ardından Roberto Mancini, "Türkiye'yi çok seven bir insanım. Galatasaray'da çok güzel anılarım var. Burada çok yakın dostlarım var. Bir gün yeniden Türkiye neden olmasın?" dedi.

Spor 30-03-22 00:24

Salladık ama yıkamadık! Türkiye, İtalya'ya 3-2 mağlup oldu

2022 Dünya Kupası Elemeleri'nde play-off turu maçında Portekiz'e kaybeden millilerimiz, Dünya Kupası şansını kaybetmişti. Son Avrupa Şampiyonu İtalya da büyük bir sürprize imza atarak Kuzey Makedonya'ya yenilip Dünya Kupası'na katılma hakkını kaçırmıştı. Millilerimiz, Konya'da İtalya ile hazırlık maçına çıktı. Karşılıkla ataklara sahne olan maçı İtalya 3-2 kazandı.

Spor 29-03-22 23:38

Son dakika: Cengiz Ünder'in golündeki detayı kimse fark etmedi! Rekor kırıyor...

Son dakika haberleri... 2022 Dünya Kupası Elemeleri'nde Portekiz'e 3-1 mağlup olarak şansını kaybeden Türkiye, Konya'da İtalya'yı dostluk maçında konuk etti. Karşılaşmanın henüz başında Cengiz Ünder'in golüyle Türkiye 1-0 öne geçti. Fakat Cengiz Ünder'in attığı golde çok ilginç bir detay vardı... İzleyenler bu detayı ilk önce göremedi. Golün tekrarını izleyenler detayı sonradan fark etti... Cengiz'in topla buluştuğu anda Dorukhan Toköz'ün gole sevinmesi sosyal medyada gündem oldu...

Spor 29-03-22 22:18

Türkiye İtalya Maçı CANLI İZLE | Türkiye İtalya maçını canlı izle | Türkiye İtalya canlı izle

A Milli Futbol Takımı'mız, Dünya Kupası Elemeleri'nde Portekiz'e mağlup olarak turnuvaya katılma şansını kaybetti. Kuzey Makedonya'ya elenerek büyük sürpriz yaşatan İtalya ile karşılaşacak millilerimiz, Konya'da İtalya'yı ağırlıyor. Türkiye İtalya maçı hangi kanalda? Türkiye İtalya maçını canlı nerden izleyebiliriz? İşte tüm detaylar...

Spor 29-03-22 21:52

Türkiye İtalya maçı ne zaman, saat kaçta? Türkiye İtalya maçı hangi kanalda? Milli maç şifreli mi?

Türkiye İtalya maçı için geri sayım başladı. Futbolseverlerin merakla beklediği milli maça kısa bir süre kaldı. Bilindiği gibi Milli Takımımız 2022 Dünya Kupası’na katılma şansını Portekiz'e 3-1 mağlup olarak kaybetmişti. Türkiye İtalya maçı ne zaman, saat kaçta? Türkiye İtalya maçı hangi kanalda? Milli maç şifreli mi? sorularının yanıtını öğrenmek isteyenler araştırma yapmaya başladı. İşte ayrıntılar...

Spor 29-03-22 20:52

Son dakika: Türkiye-İtalya maçında 11'ler belli oldu

A Milli Takımımız, hazırlık maçında son Avrupa Şampiyonu İtalya'yı konuk ediyor. Milli Takımımızın ilk 11'i belli oldu. Saat 21.45'te başlayacak mücadele Konya stadyumunda oynanacak. İşte 11'ler...

Spor 29-03-22 20:20

Türkiye İtalya maçının hakemi Enea Jorgji kimdir? Enea Jorgji nereli ve kaç yaşında? Mesleği nedir?

Türkiye İtalya maçının hakemi Enea Jorgji, 29 Mart Salı (bugün) oynanacak karşılaşma öncesi futbolseverler tarafından merak edildi. 2022 Dünya Kupası’na katılma şansını Poretekiz'e 3-1 yenilerek kaybeden Milli Takımı'mız bugün Konya'da hazırlık maçında İtalya ile kozlarını paylaşacak. Peki Türkiye İtalya maçının hakemi Enea Jorgji kimdir? Enea Jorgji nereli ve kaç yaşında? Mesleği nedir? İşte detaylar...

Spor 29-03-22 12:21

İtalya Milli Takımı, Konya'ya geldi

İtalya Milli Takımı, Türkiye ile yarın oynayacağı özel maç için Konya'ya geldi. İtalyan oyuncular, maçın oynanacağı Konya Büyükşehir Belediyesi Stadı'nda medyaya görüntü vermek için yürüyüş yaptı.

Spor 28-03-22 21:53

Yüzyılın mucizesi! Kuzey Makedonya İtalya'yı eledi

2022 Dünya Kupası Elemeleri Play-Off yarı finalinde Kuzey Makedonya, İtalya'yı 1-0 mağlup ettti ve finale yükseldi.

Spor 25-03-22 01:05

Balotelli'ye büyük şok! İtalya kadrosunda yer almadı...

Mario Balotelli, 2022 Dünya Kupası play-off maçları için İtalya Milli Takımı'na çağırılmadı.

Spor 18-03-22 18:26

Mario Balotelli, İtalya Milli Takım aday kadrosuna çağırılıyor!

Son dakika haberi: Adana Demirspor'da gösterdiği performansla Süper Lig'e damga vuran Balotelli için sürpriz bir gelişme yaşandı. Performansındaki düşünün ardından Adana Demirspor'a gelerek toparlanmak istediğini her fırsatta dile getiren İtalyan golcü için müjdeli bir haber geldi. Edinilen bilgiye göre Balotelli, İtalya'nın aday kadrosuna çağırılacak.

Spor 22-01-22 12:44

Stefan Kuntz'dan Dünya Kupası yorumu! ''2024 yılını da...''

A Milli Teknik Direktörümüz Stefan Kuntz gündeme dair önemli açıklamalarda bulundu. Dünya Kupası kuraları ile ilgili konuşan tecrübeli teknik adam rakiplerimiz hakkında da bilgiler verdi.

Spor 10-12-21 19:09

UEFA Uluslar Ligi'nde İtalya, bronz madalyanın sahibi oldu

UEFA Uluslar Ligi'nin üçüncülük maçında İtalya, Belçika'yı 2-1 yenerek bronz madalya kazandı.

Spor 10-10-21 17:58

Vincenzo Montella: Balotelli geri dönmek istiyor

Adana Demirspor Teknik Direktörü Vincenzo Montella, Mario Balotelli'nin İtalya Milli Takımı'na dönme hedefinde olduğunu belirtti.

Spor 08-10-21 20:42

İki şampiyon karşı karşıya gelecek

Futbolda son Avrupa şampiyonu İtalya ile Kupa Amerika'yı kazanan Arjantin, gelecek yıl haziran ayında maça çıkacak.

Spor 28-09-21 20:46

Ampute Milli Futbol Takımı, 11-0 ile çeyrek finalde

Ampute Futbol Milli Takımı, Avrupa Şampiyonası D Grubu ikinci maçında İtalya'yı 11-0 yenerek çeyrek finale çıktı.

Spor 15-09-21 19:05

İtalya artık rekorun tek sahibi

İsviçre deplasmanından 0-0 eşitlikle ayrılan İtalya, 36 maçlık yenilmezlik serisi yakaladı ve milli takım seviyesinde rekor kırdı.

Spor 06-09-21 08:44

EURO 2020'nin en iyi 11'i belli oldu

2020 Avrupa Futbol Şampiyonası'nın (EURO 2020) en iyi 11'i belirlendi.

Spor 13-07-21 17:56

İtalya'da şampiyonluk kutlaması devam ediyor!

2020 Avrupa Futbol Şampiyonası (EURO 2020) finalinde, normal süresi ve uzatma devreleri 1-1 biten maçta İtalya'nın İngiltere'yi penaltı atışlarında 3-2 yenerek, tarihinde ikinci kez Avrupa Şampiyonu olması ülkede büyük sevinç yarattı. Maçın üstünden saatler geçmesine rağmen İtalya'nın başkenti Roma'da kutlamalar tüm hızıyla devam ediyor.

Spor 12-07-21 21:37

Bütün dünya bu faulü konuşuyor! İşte o an

EURO 2020 Avrupa Futbol Şampiyonası'nda İtalya ile İngiltere kozlarını paylaşmak için sahaya çıktı. Heyecanla beklenen EURO 2020 finaline Chiellini'nin pozisyonu damga vurdu. Chiellini'nin Saka'ya yaptığı faul sosyal medyada çok konuşuldu.

Spor 12-07-21 14:13

Roberto Mancini: Bu zaferi hak ettik

İtalya Milli Takımı ile EURO 2020'de şampiyonluğa ulaşan teknik direktör Roberto Mancini, final sonrasında konuştu.

Spor 12-07-21 07:11

Luke Shaw'dan tarihe geçen gol

2020 Avrupa Futbol Şampiyonası (EURO 2020) finalinde İtalya ile İngiltere karşı karşıya geldi.

Spor 11-07-21 22:27

İtalya-İngiltere maçı öncesi Londra karıştı!

İtalya - İngiltere EURO 2020 finali öncesi ortalık karıştı. İngiltere'nin Danimarka ile oynadığı yarı finalde Wembley'e biletsiz sızmayı başaran İngiliz taraftarlar, benzer bir girişimi İtalya maçı öncesi gerçekleştirdi. Taraftarlar, güvenlik önlemlerine rağmen bariyerleri aşıp stada girmeye kalkışınca arbede yaşandı. Polisin müdahale ettiği olayda taraftarlar stadyuma biletsiz girerek güvenlik önlemlerini çiğnedi.

Spor 11-07-21 21:06

EURO 2020 şampiyonu İtalya!

EURO 2020 finalinde İtalya ile İngiltere karşı karşıya geldi. İtalya, penaltılarda İngiltere'yi 3-2 yenerek şampiyonluğa ulaştı.

Spor 11-07-21 20:57

İtalya - İngiltere maçı ne zaman, saat kaçta, hangi kanalda?

2020 Avrupa Futbol Şampiyonası (EURO 2020) finalinde İtalya ile İngiltere karşılaşacak. İngiltere'nin başkenti Londra'daki Wembley Stadı'nda TSİ 22.00'de başlayacak final maçı, TRT 1'den naklen yayımlanacak. Finalde Hollandalı hakem Björn Kuipers düdük çalacak.

Spor 11-07-21 10:59

EURO 2020'de İtalyanların Cüneyt Çakır şaşkınlığı!

EURO 2020'de 3 maç yöneterek tarihte bir ilke imza atan FIFA kokartlı hakemimiz Cüneyt Çakır, Londra'da kampa girmesine rağmen finallerde maç alamamıştı. Wembley'de İngiltere ile oynanacak final öncesi İtalyanlar'da Cüneyt Çakır şaşkınlığı yaşanıyor.

Spor 10-07-21 17:49

EURO 2020 finalinde oynanacak İtalya - İngiltere maçının hakemi belli oldu

EURO 2020 finalini yönetecek hakem belli oldu. İtalya ile İngiltere arasıandaki dev maçı Hollandalı Björn Kuipers yönetecek.

Spor 08-07-21 18:45

İtalya'nın 53 yıllık hasretini bitirmesine son 1 adım

EURO 2020 yarı final karşılaşmasında İspanya'yı penaltı atışları sonunda eleyerek finale yükselen İtalya, 1968 yılından bu yana süren Avrupa şampiyonluğu özlemini bitirmek için 11 Temmuz Pazar gününü beklemeye başladı.

Spor 07-07-21 12:46

İtalya EURO 2020'de finale yükselen ilk takım oldu

EURO 2020 yarı finalinde İtalya ile İspanya Wembley'de karşı karşıya geldi. Normal süresi ve uzatmaları 1-1 biten maçı penaltılarla kazanan İtalya finale yükselen ilk takım oldu.

Spor 07-07-21 00:44

TRT spikeri Chiesa ile Inzaghi'yi karıştırdı!

İtalya-İspanya maçına Inzaghi ismi damga vurdu. TRT spikerinin yıldız futbolcu Chiesa'ya Inzaghi diyerek hitap etmesi sosyal medyada gündem oldu.

Spor 06-07-21 23:28

CANLI | İtalya-İspanya

Finale sadece bir adım kalmışken fazla şans verilmeyen İspanya favorilerden biri oldu. İtalya ise tarihinin en iyi istatistiklerine ulaşırken müthiş bir performansa ulaştı. Mancini'nin takımı, turnuvanın en iyi orta sahalarından birine karşı oynayacak. EURO 2020'de nefeslerin kesileceği anlara sahne olacak İtalya-İspanya yarı final maçının canlı anlatımı haberimizde...

Spor 06-07-21 20:21

İtalyanlar, yarı finali coşkuyla kutladı

2020 Avrupa Futbol Şampiyonası (EURO 2020) çeyrek finalinde İtalya'nın Belçika’yı 2-1 yenerek yarı finale çıkması İtalya’da büyük sevinç yarattı.

Spor 03-07-21 07:19

İtalya Belçika'yı yenerek yarı finale yükseldi

EURO 2020 çeyrek finalinde İtalya, Belçika'yı 2-1 yenerek yarı finale yükseldi.

Spor 02-07-21 23:57

Leonardo Spinazzola sakatlandı!

İtalya'da sakatlanan Spinazzola, sahayı gözyaşları içerisinde terk etti. Aşil tendonunun koptuğu öğrenilen yıldız oyuncu EURO 2020'yi kapattı. Peki Leonardo Spinazzola kimdir? İşte detaylar...

Spor 02-07-21 23:46

CANLI | Belçika - İtalya

EURO 2020'de şampiyonluğun en büyük favorilerinden Belçika ve İtalya, yarı final biletini kapmak için kozlarını Almanya’da paylaşacak. Belçika - İtalya maçı canlı anlatımı haberimizde...

Spor 02-07-21 22:01

Belçika - İtalya maçının ilk 11'leri belli oldu

EURO 2020 Belçika İtalya maçı bu akşam nefes kesen karşılaşmaya sahne olacak. Avrupa Futbol Şampiyonası (EURO 2020) çeyrek final karşılaşmasında Belçika ile İtalya karşı karşıya gelecek. İşte dev maçın ilk 11'leri...

Spor 02-07-21 21:30

İtalya- Belçika maçı ne zaman, saat kaçta ve hangi kanalda? İşte İtalya- Belçika maçının ilk 11'leri

EURO 2020 heyecanı devam ediyor. EURO 2020'de şampiyonluğun gözdeleri arasında yer alan Belçika ve İtalya milli futbol takımları, yarı finale adlarını yazdırmak için karşı karşıya gelecek. Peki İtalya- Belçika maçı ne zaman, saat kaçta ve hangi kanalda? İşte İtalya- Belçika maçının ilk 11'leri

Spor 02-07-21 11:41

EURO 2020’de çeyrek final eşleşmeleri

EURO 2020 Avrupa Şampiyonası son 16 turunda Ukrayna, İsveç’i uzatmalarda 2-1 mağlup ederek, son 8 takım arasına yükseldi. Bu karşılaşma ile de çeyrek final eşleşmeleri tamamlanmış oldu.

Spor 30-06-21 07:18

ÖZET | İtalya - Avusturya maç özeti: 2-1

EURO 2020 Avrupa Şampiyonası son 16 turu maçında İtalya, Avusturya’yı uzatmalarda bulduğu gollerle 2-1 mağlup ederek çeyrek finale yükseldi.

Spor 27-06-21 07:26

İtalya Avusturya maçı ne zaman? İtalya Avusturya maçı saat kaçta ve hangi kanalda?

İtalya ile Avusturya bugün (26 Haziran) karşı karşıya gelecek. İki takım da sahada rakibini alt etmek ve golü atmak için elinden geleni yapacak. Maç Wembley Stadı'nda oynanacak. Peki İtalya Avusturya maçı ne zaman? İtalya Avusturya maçı saat kaçta ve hangi kanalda? İşte ayrıntılar...

Spor 26-06-21 16:19

Lorenzo Insigne: Kimseden korkmuyoruz

İtalya Milli Takımı'nın önemli isimlerinden Lorenzo Insigne, EURO 2020 hakkında konuştu.

Spor 24-06-21 19:35