Uefa Şampiyonlar Ligi Finali Haberleri

Trabzonspor Sivasspor Süper Kupa final maçı ne zaman saat kaçta? Süper Kupa finali hangi kanalda?

Trabzonspor Sivasspor Süper Kupa final maçı tarihinin açıklanmasıyla birlikte binlerce taraftar internet üzerinden araştırma yapmaya başladı. Süper Lig şampiyonu Trabzonspor'la, Ziraat Türkiye Kupası şampiyonu Sivasspor'un karşı karşıya geleceği Süper Kupa finali için tarihler belli oldu. Peki, Trabzonspor Sivasspor Süper Kupa final maçı ne zaman saat kaçta, hangi kanalda?

Spor 10-06-22 17:03

Son dakika: Şampiyonlar Ligi finali sonrasında Real Madrid'de ayrılık! Marcelo, Fenerbahçelileri heyecanlandırdı...

Son dakika haberleri: Şampiyonlar Ligi finalinde Liverpool'u Vinicius Junior'un golüyle 1-0 mağlup eden Real madrid şampiyon oldu ve bu kupayı 14. kez müzesine götürdü. İspanyol devinde 25. kupasını kazanan başarılı sol bek oyuncusu Marcelo ise maçın ardından kulübe veda etti. Brezilyalı futbolcunun adı, son dönemde Fenebahçe ile sıkça anılıyordu.

Spor 29-05-22 11:50

Son dakika: Şampiyonlar Ligi'nde zafer Real Madrid'in!

Son dakika haberleri: UEFA Şampiyonlar Ligi finalinde Liverpool ile Real Madrid karşı karşıya geldi. Müthiş bir mücadeleye sahne olan ve 90 dakikası nefes kesen müsabaka, büyük bir tempoda oynandı. Her iki takımın da karşılıklı birçok pozisyona girdiği maçta kazanan taraf Vinicius Junior'un attığı golle 1-0'lık skoru yakalayan Real Madrid oldu. İspanyollar, bu zaferle birlikte Şampiyonlar Ligi'ni 14. kez müzesine götürdü. İşte detaylar...

Spor 29-05-22 00:32

Diğer Haber Etiketleri

Spor Toto Süper Lig UEFA Şampiyonlar Ligi Fatih Terim UEFA Avrupa Ligi Ziraat Türkiye Kupası Cüneyt Çakır Fenerbahçe Futbol Kulübü Galatasaray Futbol Kulübü Demba Ba FIFA İstanbul Boğazı koronavirüs (Covid-19) Hakem Antalyaspor Beşiktaş İlçesi Fatih Karagümrük Sivasspor Trabzonspor İngiltere Chelsea Liverpool Atlético Madrid Real Madrid CF Milan İstanbul Akhisar Başakşehir Türkiye Süper Kupası FIFA Dünya Kupası UEFA Taekwondo Lizbon Madrid İspanya Slovenya son dakika haberler son dakika haberi Clement Turpin Pele Marcelo Atatürk Olimpiyat Stadı Servet Yardımcı ayrılık çeyrek çeyrek final dünya kupası eryaman stadı erzik final final maçı inter milan manchester city mersin idman yurdu liverpool maçı liverpool manchester united mustafa çağlar olimpiyat stadı paralimpik real madrid ptt 1. lig salah şampiyonlar ligi finali ne zaman şampiyonlar ligi finali nerede şampiyonlar ligi şampiyonu şampiyonlar ligi yarı final sivasspor maçı tff türk hakemleri türkiye futbol federasyonu türkiye kupası spor haberleri şenes erzik yarı final süper kupa süper kupa maçı süper lig tff beşiktaş vodafone park şampiyonlar ligi final maçı italya şampiyonu dünyanın en iyi hakemleri süper lig 1 fatih terim stadı kadın spiker atatürk olimpiyat verildi türkiye kupası final erhan kamışlı yeni malatya spor toto süper lig maç paralimpik oyunlar ziraat türkiye kupası final final maçı ne zaman tff yönetim kurulu atatürk stadı yayınlanacak şampiyonlar ligi real madrid liverpool real madrid liverpool maçı ne zaman real madrid liverpool 3 1 olympiakos beşiktaş hakemi abarhoun yapılan açıklama madrid maçı ne zaman şampiyonlar ligi finali ne zaman oynanacak istanbul olimpiyat hakemlik başakşehir fatih terim stadı uefa şampiyonlar ligi finali nerede real madrid liverpool maçı

Uefa Şampiyonlar Ligi Finali

Uefa Şampiyonlar Ligi Finali Hakkındaki Haberler Mynet'te. Uefa Şampiyonlar Ligi Finali Hakkındaki Son Dakika Gelişmelerini Mynet'te Takip Edin.

Son dakika: Şampiyonlar Ligi'nde Fatih Terim'i kahkahaya boğan an! Alisson ve Benzema...

Son dakika haberleri: UEFA Şampiyonlar Ligi finalinde Liverpool ile Real Madrid'in karşı karşıya geldiği maç, beklendiği gibi büyük bir tempoyla başladı. Müsabakanın 45+2. dakikasında Liverpool kalecisi Alisson ile Karim Benzema arasındaki bir pozisyon sonrası yorumculuk yapan Fatih Terim kahkaha attı.

Spor 28-05-22 23:54

UEFA Şampiyonlar Ligi finali Liverpool - Real Madrid maçı saat kaçta? Liverpool - Real Madrid maçı hangi kanalda? İşte ilk 11'ler!

UEFA Şampiyonlar Ligi finali Liverpool - Real Madrid maçında ilk 11'ler belli oldu. İngiltere'nin en köklü futbol takımı, İspanya ekibi ile karşı kozlarını paylaşacak. Şampiyonlar Ligi final maçını hakem Clement Turpin yönetecek. Vatandaşlar internette UEFA Şampiyonlar Ligi finali Liverpool - Real Madrid maçı saat kaçta? Liverpool - Real Madrid maçı hangi kanalda? soru ve konu başlıklarını araştırıyor. İşte ilk 11'ler...

Spor 28-05-22 22:22

Liverpool Real Madrid Şampiyonlar Ligi final maçının hakemi Clement Turpin kimdir? Clement Turpin nereli ve kaç yaşında?

Liverpool Real Madrid Şampiyonlar Ligi final maçının hakemi Clement Turpin heyecanla beklenen maç öncesi vatandaşlar tarafından merak edildi. Liverpool ve Real Madrid, Fransa'da, Stade de France'ta karşı karşıya gelecek. Vatandaşlar internette; Liverpool Real Madrid Şampiyonlar Ligi final maçının hakemi Clement Turpin kimdir? Clement Turpin nereli ve kaç yaşında? soru ve konu başlıklarını araştırıyor. İşte ayrıntılar...

Spor 28-05-22 21:29

Şampiyonlar Ligi yarı final eşleşmeleri belli oldu mu? UEFA Şampiyonlar Ligi kura çekimi sonucunda çeyrek ve yarı final eşleşmeleri nasıl oldu?

Şampiyonlar Ligi yarı final eşleşmeleri belli oldu mu? sorusunun yanıtı İsviçre'nin Nyon kentinde UEFA Genel Merkezi'ndeki kura çekimi sonrası merak konusu oldu. Vatandaşlar Şampiyonlar Ligi çeyrek final eşleşmeleri belli oldu mu? UEFA Şampiyonlar Ligi kura çekimi sonucunda çeyrek ve yarı final eşleşmeleri nasıl oldu? sorularının yanıtını öğrenmek için internette araştırma yapmaya başladı. Konuya ilişkin detaylar haberimizde...

Spor 18-03-22 14:30

Cüneyt Çakır Avrupa Ligi hangi maçı yönetecek? Cüneyt Çakır kimdir? Nereli ve kaç yaşında?

Cüneyt Çakır Avrupa Ligi hangi maçı yönetecek? sorusunun yanıtı çıkan haberlerin ardından vatandaşlar tarafından araştırılmaya başlandı. UEFA'nın internet sitesinde yer alan bilgide FIFA kokartlı hakem Cüneyt Çakır'ın UEFA Avrupa Ligi'ndeki maçlarından birini yöneteceği görüldü. Peki Cüneyt Çakır Avrupa Ligi hangi maçı yönetecek? Cüneyt Çakır kimdir? Nereli ve kaç yaşında? Detaylar haberimizde...

Spor 16-02-22 08:37

UEFA açıkladı! | 2023 Şampiyonlar Ligi finali İstanbul’da mı olacak?

Geçtiğimiz 2020 yılında İstanbul’da oynanması planlanan Şampiyonlar Ligi finali, çıkan salgın hastalık koronavirüs sebebiyle 2021 yılına ertelenmişti. Ancak daha sonra ülkemizde vakaların 60 bin seviyelerine kadar yükselmesi ile beraber, finale çıkacak olan takımlar ülkeye giriş yapmak istemediği için, UEFA Şampiyonlar Ligi finali bu sene Porto’da oynandı. UEFA bir son dakika haberiyle, 2023 Şampiyonlar Ligi finalinin İstanbul’da oynanacağını açıkladı.

Spor 03-06-21 08:59

UEFA Şampiyonlar Ligi finali maçına nasıl bilet alınır? İşte UEFA Şampiyonlar Ligi final maçı tarihi...

Yakın zamanda gerçekleştirilecek UEFA Şampiyonlar Ligi finali için Atatürk Olimpiyat Stadyumu'na 25 bin taraftar alınmasına karar verildi. İstanbul'da oynanacak 2021 UEFA Şampiyonlar Ligi finali için futbolseverler bilet alma yöntemlerini araştırmaya başladı. Peki UEFA Şampiyonlar Ligi finali maçına nasıl bilet alınır? İşte UEFA Şampiyonlar Ligi finali maçı tarihi...

Spor 06-05-21 14:07

Şampiyonlar Ligi finaline 25 bin taraftar alınacak

UEFA Şampiyonlar Ligi finali için Atatürk Olimpiyat Stadyumu'na 25 bin taraftar alınmasına karar verildi.

Spor 05-05-21 15:03

ÖZET | Fatih Karagümrük 2-2 Antalyaspor

Süper Lig'in 38. haftasında Fraport TAV Antalyaspor, 2-0 geriye düştüğü maçta Fatih Karagümrük ile deplasmanda 2-2 berabere kaldı. Konuk ekibe 1 puanı getiren golü 90+4. dakikada Amilton kaydetti.

Spor 28-04-21 18:03

Şampiyonlar Ligi Kupası, İstanbul Boğazı’nda!

29 Mayıs’ta Atatürk Olimpiyat Stadı’nda oynanacak UEFA Şampiyonlar Ligi finali öncesi kupa, İstanbul’a geldi.

Spor 21-04-21 13:35

Cüneyt Çakır, hakemler listesinde dünyada 2. sırada

Uluslararası Futbol Tarihi ve İstatistikleri Federasyonu, son 10 yılın en iyi hakemleri listesinde Cüneyt Çakır'a ikinci sırada yer verdi.

Spor 14-01-21 11:41

Şampiyonlar Ligi finali: Marseille merkezinde Paris Saint Germain tişört ve formaları yasaklandı

Fransa'nın Marseille kentinde Paris Saint Germain ile Alman Bayern Münih takımları arasında Pazar günü oynanacak UEFA Şampiyonlar Ligi finali maçı öncesi, kent merkezinde Paris Saint Germain takımının renklerini barındıran kıyafet ve aksesuarlar yasaklandı.

Spor 21-08-20 20:59

Dünya Sağlık Örgütünden futbol liglerinin başlaması kararı değerlendirmesi

Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ) Acil Durumlar Programı Direktörü Mike Ryan, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle ara verilen Türkiye futbol liglerinin haziran ayı ortasında yeniden başlamasına ilişkin, "Bu, UEFA, ulusal federasyonlar ve bu tür faaliyetlere ev sahipliği yapan hükümetlerin egemenlik hakkıdır." dedi.

Spor 06-05-20 20:57

Demba Ba'dan Şampiyonlar Ligi finaline davet

Medipol Başakşehir'de forma giyen Senegalli golcü Demba Ba, İstanbul'un ev sahipliği yapacağı UEFA Şampiyonlar Ligi final maçına gelmeleri için taraftara çağrıda bulundu.

Spor 06-03-20 16:19

Ziraat Türkiye Kupası finali 5 Mayıs'ta Atatürk Olimpiyat Stadı'nda oynanacak

TFF, 2019-2020 sezonu Ziraat Türkiye Kupası finalinin İstanbul Atatürk Olimpiyat Stadı'nda oynanacağını duyurdu. TFF ayrıca daha önce 21 Mayıs olarak belirlenen final gününün ise Şampiyonlar Ligi finali nedeniyle 5 Mayıs olarak değiştirildiğini duyurdu.

Spor 20-02-20 17:21

Günün öne çıkan spor haberleri

Günün öne çıkan spor haberleri Filenin Sultanları'nın Tokyo yolculuğunu anlatan Spiker Başak Koç: "Final stresimizi kırdık" Filenin Sultanları'nın Tokyo yolculuğunu anlatan Spiker Başak Koç: "Final stresimizi kırdık" Andre Gide'nin dediği gibi son maçı anlatırken "Açılmamış kanatların büyüklüğü bilinmez dedim.

Spor 13-01-20 15:10

Zidane varsa kupa da var

Real Madrid'in efsane futbolcusu ve şimdiki teknik direktörü Zinedine Zidane, takımının başında çıktığı final maçlarını kaybetmiyor.

Spor 13-01-20 09:40

Spor Bakanı Kasapoğlu: Tesisleşme konusunda devrim niteliğinde işlere imza attık

  Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, 5'inci İslami Dayanışma Oyunları ev sahibi ülke sözleşmesi imza törenine katıldı.

Spor 19-12-19 16:39

2021 İslami Dayanışma Oyunları'nın ev sahibi şehir sözleşmesi imza töreni

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu: "2021'de Konya'nın muhteşem ev sahipliğini bütün dünyaya ilan edeceğiz. Sizlerin desteğiyle İslami Dayanışma Oyunları'nın, değer odaklı bir ortak proje olarak dünya çapında muazzam bir farkındalık oluşturacağına inanıyorum" - "Hamdolsun çok sayıdaki uluslararası organizasyonlar, ülkemiz insanının sıcaklığı ve ev sahipliğiyle yapıldı. Bu konuda ülkemiz adeta bir meydan okumayı ortaya koyuyor. Uluslararası spor organizasyonu düzenleme alanındaki tecrübemiz çok önemli referanslar var. İnşallah, 5. İslami Dayanışma Oyunları da bu referanslardan biri olarak tarihe geçecektir"

Spor 19-12-19 13:54

Spor Bakanı Kasapoğlu: Tesisleşme konusunda devrim niteliğinde işlere imza attık

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, 5'inci İslami Dayanışma Oyunları ev sahibi ülke sözleşmesi imza törenine katıldı.

Spor 19-12-19 12:59

2020 ’spor yılı’ olacak

Heyecanla beklenen 2020, pek çok uluslararası spor organizasyonunun sahne alacağı bir ’Spor Yılı’ olarak anılmaya hazırlanıyor.

Spor 12-12-19 11:11

Servet Yardımcı, UEFA Şampiyonlar Ligi finali hakkında İtalyan medyasını bilgilendirdi

Servet Yardımcı, UEFA Şampiyonlar Ligi finali hakkında İtalyan medyasını bilgilendirdi

Spor 28-11-19 17:52

İtalyan gazeteciler, milli takım tesislerine hayran kaldı

Türk gazeteci Dündar Keşaplı önderliğinde TFF Hasan Doğan Milli Takımlar Eğitim ve Kamp Tesisleri’ne gelen İtalyan basın mensupları, İstanbul’da oynanacak olan Şampiyonlar Ligi Finali ile ilgili bilgi aldı.

Spor 28-11-19 17:52

Servet Yardımcı'ndan İtalyan basın mensuplarına Şampiyonlar Ligi Finali bilgilendirmesi

TFF Birinci Başkan Vekili ve UEFA Yönetim Kurulu Üyesi Servet Yardımcı, İtalyan basın mensuplarına 30 Mayıs 2020'de Atatürk Olimpiyat Stadı'nın ev sahipliği yapacağı UEFA Şampiyonlar Ligi Finali hakkında bilgilendirmede bulundu.

Spor 28-11-19 17:30

Bakan Kasapoğlu, Slovenya'da Karma Ekonomik Komisyon toplantısına katıldı

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu: - "İmzaladığımız anlaşma çerçevesinde spor alanında tecrübe paylaşımı, federasyonlar arasındaki işbirliği, karşılıklı spor tesislerinin kullanılması konuları var" - "Bizler de ülkemizde spor alanında tesisleşmeye çok önem veriyoruz" - "Spor alanında bizim için yeni bir başlık olan spor turizmi konusu var. Bakanlığımızda ilk defa bu konuda bir atılım gerçekleştiriyoruz"

Spor 22-11-19 15:37

Uluslararası Futbol Ekonomi Forumu

UEFA Yönetim Kurulu Üyesi ve TFF 1. Başkan Vekili Servet Yardımcı: "(Atatürk Olimpiyat Stadı) Stadın üstünü kapatarak burayı milli takım stadı yapmayı düşünüyoruz"

Spor 21-11-19 13:50

2020 UEFA Şampiyonlar Ligi finaline doğru

Atatürk Olimpiyat Stadı'nın ev sahipliği yapacağı 2020 UEFA Şampiyonlar Ligi finali hazırlıkları kapsamında İstanbul 2020 Emniyet ve Güvenlik Toplantısı düzenlendi.

Spor 07-11-19 17:18

Dev final için Emniyet ve Güvenlik Toplantısı Riva’da yapıldı

Atatürk Olimpiyat Stadı’nın ev sahipliği yapacağı 2020 UEFA Şampiyonlar Ligi finali hazırlıkları kapsamında düzenlenen İstanbul 2020 Emniyet ve Güvenlik Toplantısı Riva’da yapıldı.Türkiye Futbol Federasyonu’nun resmi internet sitesinden yapılan açıklamada, İstanbul 2020 Emniyet ve Güvenlik toplantısının TFF Hasan Doğan Milli Takımlar Kamp ve Eğitim Tesisleri Orhan Saka Konferans Salonu’nda gerçekleştiği belirtildi.

Spor 07-11-19 16:54

İstanbul 2020 Emniyet ve Güvenlik Toplantısı yapıldı

İSTANBUL / DHA Atatürk Olimpiyat Stadı'nın ev sahipliği yapacağı 2020 UEFA Şampiyonlar Ligi finali hazırlıkları kapsamında düzenlenen İstanbul 2020 Emniyet ve Güvenlik Toplantısı Riva'da yapıldı.  Futbol Federasyonu'ndan yapılan açıklamaya göre; TFF Hasan Doğan Milli Takımlar Kamp ve Eğitim Tesisleri Orhan Saka Konferans Salonu'nda gerçekleşen toplantıya Emniyet Genel Müdürlüğü, İstanbul Valiliği, İstanbul Olimpiyat Oyunları Hazırlık ve Düzenleme Kurulu (İOOHDK), İstanbul İl Emniyet Müdürlüğü, UEFA ve Türkiye Futbol Federasyonu yetkilileri katıldı.

Spor 07-11-19 16:38

UEFA Süper Kupa öncesi gala yemeği

İngiltere'nin Chelsea ve Liverpool takımları arasında İstanbul'da oynanacak UEFA Süper Kupa müsabakası öncesinde Çırağan Sarayı'nda gala yemeği düzenlendi.

Spor 14-08-19 09:09

Ali Yerlikaya ve Ekrem İmamoğlu'ndan Nihat Özdemir'e ziyaret

Ali Yerlikaya ve Ekrem İmamoğlu'ndan Nihat Özdemir'e ziyaret

Spor 06-08-19 15:40

Nihat Özdemir ve Mehmet Kasapoğlu UEFA Başkanı Aleksander Ceferin'i ziyaret etti

Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Kasapoğlu ve Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Nihat Özdemir, beraberindeki heyet ile birlikte UEFA Başkanı Aleksander Ceferin'i ziyaret etti.

Spor 24-06-19 19:48

Tottenham 'ilk'i başardı

Sahasında 1-0 yenildiği Ajax'a karşı 2-0 geriye düştüğü rövanş maçını 3-2 kazanan Tottenham, tarihinde ilk kez UEFA Şampiyonlar Ligi finaline yükseldi.

Spor 09-05-19 14:33

Real Madrid'den doping açıklaması

İspanyol kulübü, futbolcusu Sergio Ramos'un 2017 UEFA Şampiyonlar Ligi finali öncesinde dopingli madde kullandığı yönündeki iddiaların gerçeği yansıtmadığını açıkladı.

Spor 24-11-18 12:51

Real Madrid - Liverpool maçı ne zaman, saat kaçta, hangi kanalda? Şampiyonlar Ligi finali hangi kanalda?

Şampiyonlar Ligi finali heyecanla bekleniyor. Real Madrid ile Liverpool, Kiev'de UEFA Şampiyonlar Ligi finalinde karşı karşıya gelecekler. Merakla beklenen Şampiyonlar Ligi finalinde Ronaldo mu Muhammed Salah mı galip çıkacak? Son iki senenin şampiyonu Real Madrid, üstüste 3. kez kupayı alabilecek mi? Liverpool, 6. kez kupayı müzesine götürebilecek mi? Devler Ligi'nde mutlu sona kim ulaşacak? Peki Real Madrid - Liverpool maçı ne zaman, saat kaçta, hangi kanalda? İşte detaylar...

Spor 24-05-18 11:21

UEFA Şampiyonlar Ligi finali: Real Madrid - Liverpool maçı ne zaman, saat kaçta, hangi kanalda?

Real Madrid - Liverpool maçı ile UEFA Şampiyonlar Ligi kupası sahibini bulacak. UEFA tarafından düzenlenen kulüpler bazındaki en büyük kupa olan Şampiyonlar Ligi'nde final maçı heyecanla bekleniyor. 19 Haziran 2017 tarihinde kuraların çekimi ile başlayan Şampiyonlar Ligi'nde Real Madrid ile Liverpool, rakiplerini teker teker geçerek finale kalmayı başardılar. Real Madrid mi Liverpool mu şampiyon kim olacak? Peki Real Madrid - Liverpool maçı ne zaman, saat kaçta, hangi kanalda?

Spor 17-05-18 15:25

UEFA'dan devrim gibi kararlar açıklandı

Avrupa Futbol Federasyonları Birliği (UEFA), önümüzdeki sezon devreye girecek yeni kurallarını açıkladı.

Spor 27-03-18 10:23

Şampiyonlar ligi finali: Juventus - Real Madrid maçı ne zaman, saat kaçta, hangi kanalda?

Şampiyonlar Ligi finalinde Juventus ile Real Madrid karşı karşıya gelecek. Juventus ve Real Madrid bu sezon kendi liglerini şampiyon olarak bitirdikten sonra Avrupa'nın en büyüğü olmak için Cardiff'te kozlarını paylaşacaklar. Real Madrid, Juventus'u yenerek Şampiyonlar Ligi şampiyonu olursa iki kez artarda kupayı kazanarak bir ilki gerçekleştirmiş olacak. Juventus ise 1998'de Real Madrid'e yenilerek kaybettiği finalin rövanşını almanın peşinde. Peki Şampiyonlar Ligi finali ne zaman oynanacak? Juventus - Real Madrid maçı ne zaman, saat kaçta, hangi kanalda?

Spor 02-06-17 05:15

Şampiyonlar Ligi çeyrek final kuraları çekildi

UEFA Şampiyonlar Ligi kuraları İsviçre'nin Nyon kentinde çekildi. Kupanın favorileri arasında gösterilen Bayern Münih ile Real Madrid çeyrek finalde eşleşti.

Spor 17-03-17 11:15

Cüneyt Çakır'a 2016 Rio Olimpiyatları'nda dev görev

FIFA kokartlı hakemlerimizden Cüneyt Çakır, Brezilya'da düzenlenen 2016 Olimpiyatları'nda D Grubu'nda 7 Ağustos'ta oynanacak Arjantin - Cezayir karşılaşmasını yönetecek.

Spor 05-08-16 13:32

İşte Beşiktaş'ın Şampiyonlar Ligi'ndeki rakipleri

Süper Lig'de 2015-2016 sezonunu şampiyon olarak tamamlayan Beşiktaş, Şampiyonlar Ligi'ne doğrudan katılacak. Siyah-beyazlıların rakipleri de yavaş yavaş belli olmaya başladı.

Spor 16-05-16 05:47

Cüneyt Çakır servet kazandı!

Hakemlikte bir dünya markası olan Cüneyt Çakır, dört bir yanında maçtan maça koşarken, bu performansının karşılığında ciddi bir kazancın sahibi oluyor. Çakır, ağustosta başlayan 2015-16 sezonunda 438 bin TL kazandı.

Spor 03-12-15 06:22