Galatasaray Başkanı Burak Elmas Haberleri

Son dakika: Galatasaray'da gergin anlar! Burak Elmas ve Eşref Hamamcıoğlu tartıştı

Son dakika haberleri: Galatasaray'da tüm gözler yapılacak başkanlık seçimine çevrilirken sosyal medyada ortaya atılan iddia gündeme bomba gibi düştü. Galatasaray eski başkanlarından Adnan Polat'ın düzenlediği etkinlikte Galatasaray Başkanı Burak Elmas ve başkan adayları Dursun Özbek ile Eşref Hamamcıoğlu da yer aldı. Burak Elmas ile Eşref Hamamcıoğlu arasında yaşandığı iddia edilen olay kısa süre içinde her yere yayıldı. İşte son dakika haberinin detayları...

Spor 10-06-22 07:57

Burak Elmas'tan Fatih Terim'e olay sözler! Kırgın değil, kızgınım!

Son dakika haberleri: Galatasaray; geride bıraktığımız sezona başkanlık koltuğunda Burak Elmas ve teknik direktör Fatih Terim yönetiminde başlamıştı. Gelen kötü sonuçlarla birlikte önce Terim ile yollar ayrılmış sonra ise başkan Elmas ve yönetimi, idari yönden ibra edilmediği için sarı - kırmızılı camia tüzük gereği seçime gitme kararı almıştı. Yapılacak seçimde aday olmayacağını açıklayan Burak Elmas, sezon ortasında yollarını ayırdığı Fatih Terim hakkında olay yaratan açıklamalarda bulundu.

Spor 06-06-22 08:04

Ergin Ataman'dan Galatasaray'a flaş sözler! Burak Elmas hakkında ilk defa konuştu! ''Haberim olsaydı...''

Galatasaray Başkanı Burak Elmas, takımının Anadolu Efes ile oynadığı maçta kendisine saha içi tribününde yer ayrılmaması ve bekletilmesi gerekçesiyle salonu terk etmişti. Anadolu Efes Başantrenörü Ergin Ataman, "Burak Elmas ve ailesi benim çok değer verdiğim insanlardır ve önceden haberim olsa, en iyi koltuklarda benim misafirim olurlar, ailemi kaldırır, onları oturturum" ifadelerini kullandı.

Spor 30-05-22 14:35

Son dakika: Galatasaray Başkanı Burak Elmas'ı Anadolu Efes maçında salona almadılar!

Son dakika haberleri: ING Basketbol Süper Ligi'nin play-off yarı final serisinde Anadolu Efes ile Galatasaray Nef, ikinci kez karşılaştı. Mücadele devam ederken, Galatasaray Başkanı Burak Elmas, kendisine saha içi tribününde yer ayrılmaması ve bekletilmesi gerekçesiyle salonu terk etti.

Spor 29-05-22 20:18

Diğer Haber Etiketleri

Spor Toto Süper Lig Fatih Terim UEFA Avrupa Ligi Göksel Gümüşdağ Mustafa Cengiz Abdurrahim Albayrak Ahmet Ağaoğlu Fırat Aydınus Cüneyt Çakır Erkan Özdamar Ahmet Nur Çebi Anadolu Efes beIN Sports Beşiktaş Futbol Kulübü Fenerbahçe Futbol Kulübü Galatasaray Futbol Kulübü Galatasaray Adası Fatih Altaylı Wesley Sneijder Christian Luyindama Ömer Bayram Ryan Babel Kerem Aktürkoğlu Jesse Sekidika Radamel Falcao Mbaye Diagne Allahyar Sayyadmanesh TFF Türkiye Futbol Federasyonu Miami Acun Ilıcalı Arda Turan seçim Başkan Menajer Göztepe Hatayspor İstanbul Başakşehir Sivasspor FC Barcelona Başakşehir Bafétimbi Gomis Nihat Özdemir Gedson Fernandes DeAndre Yedlin Kulüpler Birliği cenaze Yusuf Günay istifa FIFA Dünya Kupası Eşref Hamamcıoğlu mahkeme Ergin Ataman Anadolu Galatasaray Basketbol Takımı TFF 1. Lig Basketbol Başakşehir Fatih Terim Stadyumu Rezan Epözdemir Saran Group Bartuğ Elmaz Ferhat Gündoğdu Domenec Torrent son dakika haberler son dakika haberi Metin Öztürk Derbi kongre sarı kart Basketbol Süper Ligi prim Servet Yardımcı Burak Elmas Olimpiu Morutan Play-Off Yunus Akgün aday adnan adnan polat ağaoğlu akgün alpay özalan ayrılık babel çeyrek başakşehir galatasaray başkanlık efes eboue diyor erhan dimitar berbatov final fırat galatasaray kulübü galatasaray- fenerbahçe galatasaraylı günde kaan kançal manchester city göztepe maçı lucescu muhtemel ömer öztürk şampiyonluklar sinan erdem sistem sivasspor maçı tff 2 torrent türkiye milli son dakika beşiktaş son dakika galatasaray şota yarı final yerli vücut yabancı sınırı süper kupa taraftari galatasaray başkan adayı burak elmas basın toplantısı luis campos kimdir formaları burak elmas galatasaray verildi son dakika haberleri galatasaray fırat develioğlu erhan kamışlı burak elmas kerem aktürkoğlu bıraktı türkiye milli takımı ın hakemler sözleri kebapçı selahattin süper ligi galatasaray başkan ligde hull city transfer tff yönetim kurulu son şampiyon nou cezası centilmenlik galatasaray başkanlık ahmet ağaoğlu fenerbahçe oldular hedefi hakemlik galatasarayda devam edecek son dakika galatasaray başkanı galatasaray yeni

Galatasaray Başkanı Burak Elmas

Galatasaray Başkanı Burak Elmas Hakkındaki Haberler Mynet'Te. Galatasaray Başkanı Burak Elmas Hakkındaki Son Dakika Gelişmelerini Mynet'Te Takip Edin.

SON DAKİKA: Galatasaray'da Burak Elmas, aday olmayacağını açıkladı

Son dakika: Galatasaray Başkanı Burak Elmas, sarı kırmızılı kulüpteki seçim gündemine dair basın toplantısı düzenledi. Elmas, 11 Haziran'da gerçekleşecek seçimle ilgili olarak "Ümit ediyorum ki Galatasaray başkanı olarak, son kez çıkıyorum. Aday değilim" dedi. Burak Elmas ayrıca Abdurrahim Albayrak için, "Size Abdurrahim Albayrak'ın nasıl bir insan olduğunu anlatacağım" dedi. Bu sözler sosyal medyada büyük yankı uyandırdı.

Spor 16-05-22 14:06

Süper Lig yayın ihalesini kim kazandı? Maçlar hangi kanalda? İşte cevabı...

Uzun süredir Süper Lig'deki yayıncı konusu çözülemezken, sürpriz bir iddia gündeme geldi. Buna göre yeni sezonda yayın hakları, beIN Sports'a verildi. Kulislerde beIN Sports'un ihaleyi alamayacağı konuşulurken ortaya atılan bu iddia herkesi ters köşe yaptırdı.

Spor 13-05-22 10:20

Son dakika: Başakşehir - Galatasaray maçı öncesinde dikkat çeken an! Burak Elmas, Göksel Gümüşdağ ve Fırat Aydınus...

Son dakika haberleri: Başakşehir ile Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 36. haftasında karşı karşıya geldi. Karşılaşma öncesinde Başakşehir Başkanı Göksel Gümüşdağ ile Galatasaray Başkanı Burak Elmas, düdüğüne kavuşan Fırat Aydınus'a çiçek verdiler. O anlar kameralara böyle yansıdı...

Spor 07-05-22 19:24

Kerem Aktürkoğlu'nun bonservisi kül oldu! 25 milyon derken nerelere düştü...

Galatasaray Başkanı Burak Elmas, 5 kritik oyuncusu için alt limiti belirledi. Yıldız isimlere 10 milyon eurodan aşağı gelen teklifler değerlendirilmeyecek. 10 milyon euro'nun üzerinde gelen tekliflere yeşil ışık yakan Burak Elmas, Kerem Aktürkoğlu için konuşulan 25-30 milyon euro gibi bedelleri suya düşürdü.

Spor 07-05-22 12:14

Son dakika: Galatasaray'da Burak Elmas aday olacak mı? Verdiği karar şaşırttı...

Son dakika haberleri: Galatasaray'da başkan Burakl Elmas'ın idari yönden ibra edilmemesi sonrasında seçime gitme kararı alınmış ancak istinaf mahkemesinin karara tedbir koymasının ardından camiada kaos yaşanmıştı. Sarı - kırmızılı kulüp, seçimin 11 Haziran'da gerçekleşeceğini açıkladı. Başkan Burak Elmas'ın aday olup olmayacağı merak edilirken ortaya atılan iddia şaşkınlık yarattı.

Spor 04-05-22 10:13

Son dakika: Galatasaray Başkanı Burak Elmas açıkladı! İşte Galatasaray'daki seçim tarihi...

Galatasaray Başkanı Burak Elmas, seçimli genel kurulun iptalinin ardından canlı yayında açıklamalarda bulunmuştu. Başkan adayı Metin Öztürk'ün açıklamalarının ardından bir toplantı daha yapan Elmas, canlı yayında konuştu. Burak Elmas; Galatasaray'da yapılacak olan seçimin tarihini resmen duyururken, Fatih Terim'e de çağrıda bulundu.

Spor 30-04-22 17:50

Son dakika: Galatasaray Başkanı Burak Elmas aday olacak mı? Canlı yayında açıkladı...

Son dakika haberleri: Galatasaray'da başkan Burak Elmas ve yönetimi, yıllık olağan kongre toplantısında idari yönden ibra edilmemiş ve sarı - kırmızılı camia, tüzük gereği zorunlu olarak seçime gitme kararı almıştı. İstinaf mahkemesi, genel kurulun aldığı karara tedbir koydu ve 30 Nisan'da yapılması beklenen seçim iptal oldu. Gelişmeler üzerine Başkan Burak Elmas, basın toplantısı düzenledi.

Spor 29-04-22 16:05

Burak Elmas Galatasaray Genel Kurulu'na neden dava açtı? Burak Elmas, Galatasaray Genel Kurulu'nu neden mahkemeye verdi?

Burak Elmas Galatasaray Genel Kurulu'na neden dava açtı? sorusunun yanıtı, Galatasaray Spor Kulübü'ne ilişkin son dakika gelişmesinin ardından vatandaşlar tarafından merak konusu oldu. Konuya ilişkin detayları öğrenmek isteyenler, Burak Elmas Galatasaray Genel Kurulu'na neden dava açtı? Burak Elmas, Galatasaray Genel Kurulu'nu neden mahkemeye verdi? soru ve konu başlıklarını internet arama motorlarında sorguluyor. İşte detaylar...

Spor 26-04-22 13:00

Burak Elmas kimdir? Galatasaray Başkanı Burak Elmas ne iş yapıyor?

Burak Elmas, ile kulübün diğer 9 yöneticisi mahkemeye başvurarak idari ibrasızlığın kaldırılmasını isteyerek dava açtı. Galatasaray ile ilgili bu son dakika gelişmesinin ardından Burak Elmas kimdir? Galatasaray Başkanı Burak Elmas ne iş yapıyor? soru ve konu başlıkları araştırılmaya başlandı. İşte detaylar...

Spor 26-04-22 12:52

Burak Elmas'tan beklenmedik karar! Dava açtı...

Galatasaray'da yönetim kademesinde sıcak gelişmeler yaşanmaya devam ediyor. Gelen son habere göre, Burak Elmas ve Yönetim Kurulu üyeleri idari ibrasızlık kararına karşı harekete geçti.

Spor 26-04-22 12:42

Galatasaray'da başkanlık seçimi ne zaman? Galatasaray seçimleri yapılacak mı, iptal mi oldu?

Galatasaray'da başkanlık seçim süreci pek çok kişinin gündeminde yer alıyor. 10’uncu Asliye Hukuk Mahkemesi, Galatasaray’da yapılan son genel kurulun iptaline ilişkin davada ihtiyati tedbir kararını kaldırdı. Peki, Galatasaray'da başkanlık seçimi ne zaman yapılacak? İşte haberin detayları!

Spor 26-04-22 11:40

Galatasaray'dan flaş seçim tarihi açıklaması! Kesintisiz devam etmektedir

Galatasaray Spor Kulübü, resmi hesabından 30 Nisan'da yapılacak olan seçim ile ilgili açıklama yaptı. Burak Elmas imzasıyla paylaşılan yazıda, "Yönetim Kurulumuz tarafından 28 Mart 2022 tarihinde alınmış olan karar gereğince yürümekte olan seçim süreci kesintisiz olarak devam etmektedir" ifadelerine yer verildi.

Spor 08-04-22 21:05

Son dakika: Galatasaray'ın başına talih kuşu kondu! Arabistan'dan teklif...

Son dakika: Bu sezonu oldukça çalkantılı geçiren Galatasaray'da teknik direktör Fatih Terim ile yollar ayrılmış, yerine Domenec Torrent getirilmişti. Bu hamle sonrasında Galatasaray Başkanı Burak Elmas, idari yönden ibra edilmemiş ve sarı - kırmızılı camia tüzük gereği seçime gitme kararı almak zorunda kalmıştı. Öte yandan Galatasaray'da yolların ayrılacağı isimler de belli oldu ve gelen transfer teklifi olay yarattı.

Spor 05-04-22 09:25

Son dakika: Galatasaray Başkanı Burak Elmas, ilk kez net konuştu! Darbeci zihniyet...

Son dakika: Galatasaray'da yıllık olağan kongre toplantısında başkan Burak Elmas, idari yönden ibra edilmemiş ve sarı - kırmızılı camia tüzük gereği seçime gitme kararı almıştı. 30 Nisan'da yapılacak olan seçim öncesinde Elmas, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamalarla adeta mesaj verdi. Burak Elmas, "Darbeci zihniyetinize izin vermeyeceğim" dedi.

Spor 04-04-22 08:11

Son dakika: Galatasaray'da Burak Elmas'tan tarihi hamle

Son dakika Galatasaray haberi... Galatasaray Başkanı Burak Elmas'tan tarihe geçecek bir hamle geldi. Sarı-kırmızılı ekibin seçime gideceği kesinleşmesinin ardından görevi bıracak olan Burak Elmas, başkanlık koltuğunu bırakmadan Galatasaray'ı büyük bir dertten kurtardı.

Spor 02-04-22 10:22

Burak Elmas’tan TFF Başkanı Nihat Özdemir’e 'istifa' çağrısı! 'Türk futboluna son bir iyilik yapın ve...'

Galatasaray Başkanı Burak Elmas, Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Nihat Özdemir’i istifaya davet eden bir açıklama yaptı. Galatasaray resmi internet sitesinden yayımlanan açıklamada Elmas, "Sayın Başkan, asli görevi olan Türk futbolunu yönetmeyi ve çürümüş hakemlik müessesesini ıslah etmeyi başaramadığından, her durumdan ucuz kahramanlık üretmeye çalışmaktadır. Sayın Nihat Özdemir, Türk futboluna son bir iyilik yapın ve istifa edin!" dedi. İşte Elmas'ın o açıklamaları!

Spor 27-03-22 23:17

TFF'den Galatasaray Başkanı Burak Elmas'a yanıt: Hayal ürünüdür

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), Galatasaray Başkanı Burak Elmas'ın "Federasyon başkanının odasında hocama laf edildiği zaman masaya yumruk vurdum" açıklamasına cevap verdi. TFF'nin resmi internet sayfasından yapılan açıklamada, "Elmas'ın federasyonumuzla ilgili daha önce gündeme getirdiği iddiaları gibi, 'masaya yumruk vurma' ve bahsettiği diyaloglar da hayal ürünüdür" ifadelerini kullanıldı.

Spor 27-03-22 17:25

Galatasaray'da seçim ne zaman olacak? Başkan Burak Elmas olağanüstü seçim kararı aldı mı?

Galatasaray Spor Kulübü 2021 yılı olağan genel kurulu yapıldı. 6 aylık Burak Elmas başkanlığındaki yönetim kurulunun faaliyetleri idari yönden ibra edilmezken, mali yönden ibra edildi. Oylama sonrası kürsüye çıkan Burak Elmas, önümüzdeki hafta seçim kararı alacaklarını bildirdi. 2021 yılının ilk yarısına ait Mustafa Cengiz dönemi ise ibra edildi. Galatasaray kulübünün 26 Mart Cumartesi günü yani bugün saat 10:00'da başlayan Olağan Genel Kurulu 22 saat sürdü. İşte merak edilenler!

Spor 27-03-22 15:40

Son dakika: Galatasaray Başkanı Burak Elmas resmen açıkladı: Anlaşmaya vardık!

Galatasaray'dan son dakika haberleri gelmeye devam ediyor. Sarı - kırmızılı camiada gerçekleştirilen yıllık olağan mali genel kurulda birçok üye çarpıcı açıklamalarda bulundu. Galatasaray Başkanı Burak Elmas da söz alarak üyelere seslendi. Elmas, yapılan anlaşmaları da resmen duyurdu. Haberin ayrıntıları...

Spor 26-03-22 17:26

Galatasaray'dan Barcelona maçına tarihe geçecek prim! Turu geçerlerse...

Galatasaray'da herkes Barcelona maçına kilitlendi. Süper Lig'de şampiyonluk umudu kalmayan sarı-kırmızılılarda tek hedef Barcelona'yı eleyip tarih yazmak. Bunun için hafta başından beri çok sıkı çalışan Domenec Torrent ve teknik heyeti kendine güveniyor... Başkan Burak Elmas da takıma destek olmak için turu geçmeleri halinde tarihi bir prim vereceği öğrenildi.

Spor 17-03-22 16:43

SON DAKİKA: Galatasaray Başkanı Burak Elmas'tan sert sözler! Bir şey olmamış gibi dışarıda dolaşıyorlar'

Son dakika haberi: Galatasaray Başkanı Burak Elmas, kritik Barcelona karşılaşması öncesinde Anadolu Ajansının programına konuk oldu. Yarın akşam hedeflerinin Barcelona'yı eleyerek turu geçmek olduğunu belirten Burak Elmas, 'Türkiye'de tek Avrupa kupası almış olan spor kulübüyüz ama bir tanesi yetmez devamını getirmek lazım.' dedi. Burak Elmas ayrıca hakem atamaları hakkında da konuştu. İşte son dakika haberinin detayları...

Spor 16-03-22 15:20

Ahmet Nur Çebi ilk yarı sonunda stattan ayrıldı

Beşiktaş’ın Galatasaray’a konuk olduğu karşılaşmanın ilk yarısı 2-0 sarı-kırmızılı ekibin üstünlüğüyle sonuçlanırken, Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi de stattan ayrıldı.

Spor 14-03-22 22:03

Son dakika: Galatasaray-Beşiktaş maçı öncesi Burak Elmas'tan olay sözler!

Son dakika Galatasaray haberleri: Galatasaray Başkanı Burak Elmas, Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi'nin sözlerine yanıt verdi. Burak Elmas'ın ifadeleri Beşiktaşlı taraftarları adeta çıldırttı. Elmas Beşiktaş'a göndermede bulunarak, "Ülke puanı, ülke puanı diye başladıkları sezonda, bırakın puan almayı, Avrupa'da gol bile atamadılar. Avrupa'da kazanmayı unuttukları gibi Galatasaray'ı da tanımıyorlar." ifadelerini kullandı.

Spor 12-03-22 16:37

Burak Elmas'tan Rezan Epözdemir'e mektup! ''Teşekkür ediyoruz''

Galatasaray Başkanı Burak Elmas, geçtiğimiz günlerde Fatih Terim'e yazdığı gibi eski yol arkadaşı Rezan Epözdemir'e de bir mektup yazdı. Galatasaray Adası'yla ilgili yazılan mektupta Epözdemir'e teşekkür edildi.

Spor 09-03-22 21:54

Galatasaray'dan Barcelona maçına tarihte görülmemiş prim!

Galatasaray'da Barcelona maçı öncesi tüm yönetim bu maça kilitlenmiş durumda. Ligde bulundukları durum gereği UEFA Avrupa Ligi'nden başka hedefi kalmayan sarı-kırmızılılarda bütün planlar Barcelona'yı elemek üzerine yapılıyor. Bu bağlamda Galatasaray Başkanı Burak Elmas, Barcelona maçı için tarihe geçecek bir prim belirledi.

Spor 09-03-22 17:36

Burak Elmas'ın davetine Fatih Terim'den yanıt

Galatasaray Başkanı Burak Elmas'ın Barcelona maçına davetine Fatih Terim'den yanıt geldi. Terim, Elmas'a yazdığı mektupta "Perşembe gecesi televizyon başında yaklaşık yarım asırdır hiç yitirmediğim aynı duygu, heyecan ve duygusal yoğunlukla takımımızı destekleyeceğim" ifadelerine yer verdi.

Spor 08-03-22 20:54

Galatasaray'da Fatih Terim, Barcelona maçına davet edildi!

UEFA Avrupa Ligi son 16 turunda Barcelona ile deplasmanda karşılaşacak olan Galatasaray'da başkan Burak Elmas, eski teknik direktör Fatih Terim'i İspanya'ya davet etti. Fatih Terim'e bir mektup yazan Burak Elmas, "10 Mart'taki Barcelona deplasmanında kıymetli eşiniz Fulya Hanımefendi'yle birlikte takımımızın yanında olmanızdan mutluluk duyacak ve kuvvet alacağız." ifadelerini kullandı.

Spor 07-03-22 22:05

Son dakika: Galatasaray'da ortalık yangın yeri! Arda'nın fotoğrafının bedeli ağır oldu...

Son dakika Galatasaray haberleri: Galatasaray Başkanı Burak Elmas, Göztepe maçı kadrosuna alınmayan Arda Turan'ın maç günü paylaştığı Fatih Terim fotoğrafına tepki gösterdi. Elmas, "Bu hassas ve mevcut hocasının eleştirildiği bir dönemde daha fazla sorumlu davranması ve öyle bir resim koymaması gerekiyordu." dedi. Bu olayın ardından sosyal medya karıştı. Fatih Terim'i seven Galatasaraylı taraftarlar Burak Elmas'a yoğun tepki gösteriyor...

Spor 02-03-22 08:03

Son dakika: Galatasaray'da menajerlere ödenen paralar dudak uçuklattı! Görenler hayrete düşüyor

Son dakika Galatasaray haberleri... Galatasaray Başkanı Burak Elmas, son dönemde menajerlere ödenen rakamları açıkladı. Özellikle Sekidika için ödenen ücret sosyal medyada gündem oldu. Galatasaray'da 2015 ile 2022 yılları arası 40 milyon euro menajerlere komisyon ödemesi yapıldı. Toplam 51 futbolcu için 66 menajere ödeme yapıldığı aktarıldı. İşte son dakika haberinin detayları...

Spor 23-02-22 18:53

Hukuk Kurulları Aday Komisyonu belli oldu! Statü değişikliğinin mimarı Av. Rezan Epözdemir isimlere dikkat çekti: Kabul edilemez

Hukuk Kurulları Aday Komisyonu üyeleri belli oldu. Söz konusu aday komisyonunda TFF Başkanı Nihat Özdemir ile Galatasaray Başkanı Burak Elmas ve Fenerbahçe Başkanı Ali Koç gibi isimlerin yer aldığı görüldü. TFF’deki statü değişikliği düzenlemesini bizzat hazırlayan Avukat Rezan Epözdemir, komisyondaki isimlere dikkat çekti. Komisyonda söz konusu değişikliğin amacının dışında sadece bir kişinin hukukçu olduğunu belirten Epözdemir, "Bu komisyonunun fonksiyonel çalışması mantığa aykırı." dedi.

Spor 02-02-22 16:46

Son dakika: Galatasaray Başkanı Burak Elmas'tan Beşiktaş'a gönderme! 'İsteseydik alırdık' diyerek Erick Pulgar transferini açıkladı

Son dakika Galatasaray haberleri: Galatasaray Başkanı Burak Elmas, canlı yayında açıklamalarda bulunuyor. Gomis ve Pena'dan sonra Şilili orta saha oyuncusu Erick Pulgar'ın da transfer edildiğini ifade eden Burak Elmas, Gedson Fernandes konusuyla ilgili de 'Eğer isteseydik sözleşme imzalardık. Benim telefonuma dünden beri küfürlü ve hakaretli mesajlar geliyor' dedi.

Spor 02-02-22 12:32

Fatih Terim: Galatasaray'da tecrübeli teknik direktör ile yollar ayrıldı

Galatasaray, teknik direktör Fatih Terim ile yolların ayrıldığını duyurdu. Böylelikle kulüpteki dördüncü Fatih Terim dönemi sona ermiş oldu.

Spor 28-01-22 07:58

Son dakika Galatasaray haberleri: Böyle fatura daha önce görülmedi! Galatasaray'a 75 milyon euro!

Son dakika Galatasaray haberleri: Galatasaray'da son 4 yılda transfere harcanan paralar yaklaşık 75 milyon euro'yu buldu. Satış konusunda da istenilen başarı gelmeyince Sarı-Kırmızılılarda ekonomik çöküş başladı. Gelen transferlerin bedelsiz şekilde takımdan ayrılması ve verilen maaşlar Galatasaray'da büyük sıkıntı yaşatırken, borçlar her geçen gün artmaya devam ediyor. İşte tüm ayrıntılar...

Spor 27-01-22 08:53

Galatasaray'da ortalık savaş alanı! Burak Elmas ve Fatih Altaylı'ya ağır taş!

Galatasaray Başkanı Burak Elmas, dün akşam Fatih Altaylı'nın programına katıldı. Galatasaray'ın içinde bulunduğu durumu değerlendiren Elmas, Fatih Terim'in ayrılığına kadar tüm detayları paylaştı. Galatasaray'ın eski başkan yardımcısı Yusuf Günay'dan bu programa özel bir taş geldi. Günay, yaptığı paylaşımda, "Körler sağırlar, birbirini ağırlar." paylaşımında bulundu.

Spor 26-01-22 13:00

Son dakika Galatasaray haberleri: Acun Ilıcalı Türkiye'ye kamp kurdu! Galatasaray ve Fenerbahçe'den transferler geliyor

Son dakika Galatasaray haberleri: Acun Ilıcalı'nın sahibi olduğu Hull City, transfer çalışmalarına hız verdi. 2 hafta üst üste galibiyet almasına rağmen teknik direktör Grant McCann ile yollarını ayıran Ilıcalı, takımın başına Şota Arveladze'yi getirmeyi planlıyor. Oyuncu transferi konusunda da gözünü Türkiye'ye diken Ilıcalı, daha önce Fenerbahçe'den Allahyar konusunda anlaşma sağlamıştı. Bu kez de Galatasaray'dan ayrılan Yedlin'i gözüne kestiren Ilıcalı bu transferi de bitirecek.

Spor 26-01-22 11:50

Son dakika! Burak Elmas canlı yayında transfer açıklaması! Gomis'le görüşüyoruz

Son dakika haberi! Galatasaray Başkanı Burak Elmas Habertürk'te Fatih Altaylı'nın sorularını yanıtladı. Elmas, Al Hilal'den ayrılan Galatasaray'ın eski golcüsü Bafetimbi Gomis ile görüştüklerini duyurdu.

Spor 25-01-22 22:04

Galatasaray eski başkan yardımcısından Burak Elmas'a ağır taş: Körler sağırlar birbirini ağırlar!

Galatasaray Kulübü Başkanı Burak Elmas Habertürk'te Fatih Altaylı'nın 'Teke Tek' programında konuk oldu. Elmas'ın açıklamalarının ardından Galatasaray kulübü eski başkan yardımcılarından Yusuf Günay'ın attığı tweet sosyal medyayı karıştırdı.

Spor 25-01-22 21:54

Son dakika: Fatih Terim 'Aldatıldım' demişti! Burak Elmas'tan canlı yayında itiraf: 'Haberi yoktu'

Son dakika Galatasaray haberleri... Galatasaray Başkanı Burak Elmas'tan canlı yayında dikkat çeken açıklamalar! Bu sezon tarihinin en kötü günlerinden birini yaşayan sarı kırmızılılarda başkan Burak Elmas, Habertürk'te Fatih Altaylı'nın Teke Tek programına konuk oldu. 'Torrent ile görüştüğümüzden Fatih Terim'in haberi yoktu' diyen Burak Elmas, o süreçte yaşananları anlattı.

Spor 25-01-22 21:29

Mustafa Cengiz: Galatasaray'ın eski başkanı hayatını kaybetti

Galatasaray Spor Kulübü'nün eski başkanı Mustafa Cengiz 71 yaşında hayatını kaybetti. Eylül ayında beyin tümörü teşhisi konan Cengiz, yoğun bakımda tedavi görüyordu.

Spor 25-01-22 21:10

Son dakika: Fatih Terim'den cenazede ilginç hamle! Burak Elmas mezarın başına gelince...

Son dakika: Galatasaray'ı eski başkanı Selahattin Beyazıt'ın cenaze törenine spor dünyasında birçok önemli isim katıldı. Fenerbahçe Başkanı Ali Koç ve Galatasaray Başkanı Burak Elmas cenazede ön saflarda yer aldı. Fatih Terim'in ise en arkada Necati Ateş ile birlikte durması dikkatlerden kaçmadı. Cenaze töreninin sonunda mezarın başına geçen Fatih Terim, Burak Elmas gelince hemen oradan ayrıldı. İşte detaylar...

Spor 23-01-22 16:49

Son dakika: Luis Campos, Galatasaray için geldi! İstanbul'a indi

Son dakika: Galatasaray Başkanı Burak Elmas ile görüşmek için gelen Luis Campos'u taşıyan uçak, İstanbul'a indi.

Spor 19-01-22 17:14

Son dakika haberi: ''İçeride görüşürüz'' Hatayspor-Galatasaray maçı karıştı! Burak Elmas'tan telefon...

Son dakika Galatasaray haberleri: Galatasaray'ın Hatayspor karşısında aldığı 4-2 mağlubiyet sosyal medyada konuşulmaya devam ediyor. Maçın ilk yarısında saha bir anda karıştı. İki takımın oyuncuları adeta birbirine girdi. Tribünden maçı takip eden Galatasaray Başkanı Burak Elmas hemen telefonuna sarıldı. Yedek kulübesinden bir ismi arayarak sakin olmalarını isteyen Elmas, olaya müdahale etti. İki takımın kulübeleri arasında ‘İçerde görüşürüz!’ anlamında el hareketleri yapıldı.

Spor 17-01-22 08:08

Galatasaray'da Işıtan Gün'ün skandal bel altı paylaşımları ortaya çıktı! Camia ayaklandı, Burak Elmas'tan hemen açıklama geldi

Galatasaray'da yönetici Işıtan Gün'ün sosyal medyadan yaptığı bel altı paylaşımların ortaya çıkması sonra sarı-kırmızılı camia ayaklandı. Taraftarlar, Fatih Terim'in ayrılığı sonrası hedef aldığı Işıtan Gün'ü yaptığı paylaşımlar nedeniyle istifaya davet ederken tepkiler sonrası Başkan Burak Elmas açıklama yaparak durumun kabul edilemez olduğunu ve gereğinin yapılacağını belirtti.

Spor 15-01-22 17:24

Son dakika: Burak Elmas Karşılıklı anlaştık demişti! Fatih Terim'in paylaştığı sözleşmedeki o detay herkesin kafasını karıştırdı

Son dakika Galatasaray haberi... Galatasaray'da Fatih Terim, sarı-kırmızılı takımda görevinden ayrılmasının ardından ilk kez paylaşım yaptı.Burak Elmas'ın geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklamada, Fatih Terim'le karşılıklı anlaşarak yolların ayrıldığını belirtmesine rağmen, Terim'in "Galatasaray'a ilk imzam ve son imzam" ifadelerini kullanarak yaptığı paylaşımda, sözleşmenin tek taraflı feshedildiğinin görülmesi kafaları karıştırdı.

Spor 13-01-22 22:13

Arda Turan için karar verildi! Kimse bu kararı beklemiyordu...

Fatih Terim'in ayrılığı sonrası takımdan ayrılıp ayrılmayacağı merak konusu olan Arda Turan hakkında net açıklama geldi. Galatasaray Başkanı Burak Elmas, Arda Turan ile ilgili spekülasyonlara bizzat noktayı koydu.

Spor 13-01-22 10:11